Τη στιγμή που η ελληνική κυβέρνηση κοιμάται τον «ύπνο του δικαίου», οι Τούρκοι κάνουν «πάρτι» στη Θράκη και μπαίνουν ακόμη και σε ποδοσφαιρικές ομάδες, τις οποίες αναγκάζουν να βγάζουν ανακοινώσεις και στην τουρκική γλώσσα!
Αυτό συνέβη με τον Πανθρακικό, ο οποίος απέκτησε χορηγό φανέλας από την Τουρκία, αφού ο Λεβέντ Σαδίκ, ο γιος του Σαδίκ, είναι ο νέος μεγάλος χορηγός της ομάδας από την Κομοτηνή. Το «Πανθρακικός» θα μεταφραστεί στα τουρκικά και σιγά σιγά οι Τούρκοι υλοποιούν το σχέδιό τους, αφού οι υπουργοί και οι βουλευτές της Θράκης αδιαφορούν!
Τη συνεργασία με την εταιρία YAKA του Λεβέντ Σαδίκ, η οποία θα είναι χορηγός στη φανέλα του Πανθρακικού τη νέα αγωνιστική περίοδο, ανακοίνωσαν οι «πράσινοι».
Στην ανακοίνωσή της, η οποία αναγράφεται στα ελληνικά, αλλά τα μηνύματα είναι και στα τουρκικά, η ομάδα της Κομοτηνής αναφέρει: «Η διοίκηση του Πανθρακικού ανακοινώνει πως χορηγός επίσημης εμφάνισης για την αγωνιστική περίοδο 2022/23 είναι η εταιρία YAKA. Ευχαριστούμε τον κ. Λεβέντ Σαδίκ για την εμπιστοσύνη και τη στήριξή του στη νέα πρόκληση της Γ’ Εθνικής. Το μεγάλο πλεονέκτημα της περιοχής μας αποτελεί η πολυπολιτισμικότητα και το “ψηφιδωτό” πολιτισμών και θρησκειών με γνώμονα πάντα την ανάπτυξη του αθλητισμού της περιοχής μας και την ενασχόληση της νέας γενιάς με αυτόν. Ο αθλητισμός ενώνει και η ιστορία απέδειξε πως ενωμένοι μπορούμε να πετύχουμε πολλά και στόχος μας είναι η διεύρυνση του σλόγκαν ως “Ολος ο νομός μία ομάδα”».
Λίγα λόγια για την εταιρία, σύμφωνα με την ανακοίνωση της ομάδας: «Η ΥΑΚΑ – Εταιρία Επεξεργασίας και Συσκευασίας Κερασιών, ιδρύθηκε το 2017, με στόχο να προμηθεύσει την υψηλότερη ποιότητα κερασιού της περιοχής του Γιακά, στην παγκόσμια και εσωτερική αγορά. Η άριστη ποιότητα κερασιού της περιοχής σε συνδυασμό με τον σύγχρονο τρόπο διαλογής-επεξεργασίας μάς δίνουν τη δυνατότητα να ικανοποιήσουμε τις υψηλές απαιτήσεις των πελατών μας. Σκοπός της εταιρίας είναι: Η αναγνώριση των κερασιών της περιοχής στην παγκόσμια αγορά, η ευημερία των παραγωγών, η αειφόρος καλλιέργεια, η πράσινη ενέργεια. Στόχος της εταιρίας είναι: Η προώθηση των τοπικών κερασιών στην παγκόσμια αγορά, η διεύρυνση της παραγωγής κερασιού σε νέες περιοχές, η εκπαίδευση των παραγωγών για τη βελτιστοποίηση των καλλιεργειών, η ανάπτυξη πιλοτικών κήπων σε διάφορες περιοχές».
Οπως βλέπετε, η τουρκική προπαγάνδα περνάει πλέον και μέσα από ανακοινώσεις ποδοσφαιρικών ομάδων της πατρίδας μας.