Η παρουσία του Κώστα Σκρέκα στη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών δεν έκρυβε μόνο ειδήσεις, αλλά και ένα θερμό επεισόδιο με τον πρόεδρο του ΣΑΤΑ Θύμιο Λυμπερόπουλο.
Οι εκπρόσωποι των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και των ελεύθερων επαγγελματιών… ανέκριναν τον υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας για τα ζητήματα της ενεργειακής ακρίβειας, όταν όμως πήρε τον λόγο ο κ. Λυμπερόπουλος, οι τόνοι ανέβηκαν. «Πέντε μήνες παλεύω να μιλήσω μαζί σας για τα θέματα που καίνε τον κλάδο, αλλά δεν σηκώνετε το τηλέφωνο. Η κοινωνία είναι βαθύτατα θυμωμένη με αυτή την κυβέρνηση, έχει καταργηθεί η έννοια της δικαιοσύνης προς την κοινωνία και τον άνθρωπο», είπε σε υψηλούς τόνους ο πρόεδρος του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής.
Αφησε αιχμές για τις… φιλίες του κ. Σκρέκα, υποστηρίζοντας ότι επιβάλλει να κυκλοφορούν στην Αθήνα ηλεκτρικά επαγγελματικά οχήματα για να εξυπηρετήσει τις μεγάλες βιομηχανίες. «Δεν μπορεί να δουλέψει το ταξί έτσι. Τι θα πω στον πελάτη; “Περίμενε μία ώρα να φορτίσω το όχημα”;», είπε με νόημα ο κ. Λυμπερόπουλος, προσθέτοντας ότι ο κλάδος των ταξί έχει αγανακτήσει και δεν αντέχει άλλο. Εξήγησε ότι οι επαγγελματίες οδηγοί δεν είναι αρνητικοί στη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, αλλά όχι με τον βίαιο τρόπο που επιχειρεί να το κάνει η κυβέρνηση.
Στους ίδιους υψηλούς τόνους κινήθηκε και η απάντηση του Κώστα Σκρέκα, ο οποίος κατηγόρησε τον πρόεδρο του ΣΑΤΑ για απρέπεια και αγένεια. «Η τοποθέτησή σας είναι απαράδεκτη και άδικη. Στόχος μας είναι να δώσουμε άδειες για ηλεκτρικά οχήματα, ώστε να βελτιώσει τις συνθήκες ο οδηγός ταξί. Δεν εξυπηρετώ κανέναν φίλο και δεν έχω να αποδείξω τίποτα σε κανέναν», είπε εμφανώς εξοργισμένος ο υπουργός.
Υποστήριξε ότι δεν μπορεί να καταλάβει ποιο είναι το πρόβλημα, εξηγώντας ότι ο νόμος προβλέπει επιδότηση 22.500 ευρώ σε όποιον θέλει να πάρει ηλεκτρικό ταξί και να αλλάξει το παλιό. Από το 2027 και μετά, εφόσον υπάρχει δυνατότητα, οι νέες άδειες θα είναι μόνο για ηλεκτρικά.
Η κόντρα έληξε εκεί, αλλά κάτι μας λέει ότι θα υπάρξει και συνέχεια…