Ευκαιρίες να κάνουν τις αγορές τους σε χαμηλότερες τιμές θα έχουν οι καταναλωτές. Η προετοιμασία των επιχειρήσεων ενόψει της Black Friday έχει ήδη ξεκινήσει, καθώς από τη στιγμή που μπήκε ο Νοέμβριος, «μετρούν» αντίστροφα για την έναρξη των προσφορών.
Η Black Friday φέτος «πέφτει» στις 25 Νοεμβρίου, ωστόσο η περίοδος των προσφορών ξεκινά κάθε χρόνο αρκετά νωρίτερα ενώ διαρκεί έως και τη Cyber Monday, που είναι 3 μέρες αργότερα. Άγνωστο είναι εάν, οι καταναλωτές θα ανταποκριθούν στις προσφορές της Black Frida, καθώς η ενεργειακή κρίση και η ακρίβεια δεν αφήνει και πολλά περιθώρια.
Οι μεγάλες αλυσίδες «ζεσταίνουν» ήδη τις μηχανές τους και κυρίως μέσω των ηλεκτρονικών τους καταστημάτων ξεκινώντας από νωρίς τις προωθητικές ενέργειες, προτρέποντας τους καταναλωτές να δημιουργήσουν λίστες αγορών αλλά και παρέχοντάς τους συμβουλές για τις αγορές τους.
Στη «μάχη» σταδιακά θα αρχίσουν να μπαίνουν κι οι μικρότερες επιχειρήσεις που προσδοκούν κι εκείνες από την πλευρά τους τόνωση του τζίρου τους καθώς μετά το καλοκαίρι η εμπορική κίνηση καταγράφεται υποτονική. Οι προσφορές της Black Friday πέραν των προϊόντων τεχνολογίας, ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών που πάντα έχουν την «τιμητική» τους, αφορούν επίσης και σε ρούχα, παπούτσια, αξεσουάρ και καλλυντικά με τους καταναλωτές μάλιστα σε σημαντικό ποσοστό να δηλώνουν πως θα προχωρήσουν σε αγορές ένδυσης και υπόδησης. Παράλληλα προσφορές τα τελευταία χρόνια γίνονται και σε μία σειρά από υπηρεσίες ενώ τη φετινή χρόνια με τις συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί εξαιτίας της ενεργειακής κρίσης αναμένεται η επέκταση τους και σε ακόμη περισσότερα προϊόντα και υπηρεσίες.