Ίδρυμα Χατζηγάκη: Χριστουγεννιάτικες Δράσεις Προσφοράς σε Ορεινά Σχολεία της Θεσσαλίας

Must Read

Μια σειρά δράσεων πραγματοποιήθηκαν για τα Χριστούγεννα με δωρεές σε τεχνολογικό εξοπλισμό, παιχνίδια, βιβλία, εκπαιδευτικό υλικό για τη στήριξη δυσπρόσιτων ορεινών σχολείων στο Ξυλοπάροικο, στο Γοργοργύρι και στο Ανθηρό

Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι πρωτοβουλίες του Ιδρύματος στο Δημοτικό Σχολείο και Νηπιαγωγείο Γοργοργυρίου και στο Δημοτικό Σχολείο στο Ξυλοπάροικο (Δ. Τρικκαίων) και στο Δημοτικό Σχολείο στο Ανθηρό (Δ. Αργιθέας, Καρδίτσα). Οι πρωτοβουλίες είχαν ως στόχο τη στήριξη δυσπρόσιτων ορεινών μονοθέσιων σχολείων με πολλαπλές δωρεές σε τεχνολογικό εξοπλισμό, παιχνίδια, βιβλία για τον εμπλουτισμό των βιβλιοθηκών.

Στο Δημοτικό Σχολείο και Νηπιαγωγείο στο Γοργογύρι του Δήμου Τρικκαίων οι 11 μαθητές και μαθήτριες έλαβαν έναν διαδραστικό πίνακα, ένα πολυμηχάνημα, έπιπλα, βιβλία, εκπαιδευτικά παιχνίδια και ένα χριστουγεννιάτικό δέντρο. Στο Δημοτικό Σχολείο στο Ξυλοπάροικο, με μόνο τέσσερις μαθητές και μαθήτριες, οι δωρεές εμπεριείχαν βιβλία, παιχνίδια, επιτραπέζια και ένα βιντεοπροβολέα. Στο Δημοτικό Σχολείο Ανθηρού, στο Δήμο Αργιθέας, Π.Ε. Καρδίτσας πραγματοποιήθηκαν δωρεές σε βιβλία, παιχνίδια και είδη πρώτης ανάγκης με στόχο τη στήριξη του σχολείου, των 6 μαθητών και μαθητριών αλλά και πολύτεκνων οικογενειών του Δήμου Αργιθέας.

Μέλη του Δ.Σ., η Γ.Γ. Ελισάβετ Σ. Χατζηγάκη και ο Ταμίας Μιχαήλ Σ. Χατζηγάκης μαζί με τον εκπρόσωπο της ομάδας εθελοντών του Ιδρύματος, Φίλιππο Ψαλιδόπουλο, επισκέφθηκαν τα σχολεία, διάβασαν Χριστουγεννιάτικες ιστορίες, έδωσαν συμβολικά δώρα και έκαναν χειροτεχνίες με τα παιδιά.

Η ΓΓ του Ιδρύματος Ελισάβετ Σ. Χατζηγάκη του Ιδρύματος ανέφερε σχετικά: «Οι εν λόγω πρωτοβουλίες έχουν ως μοναδική αποστολή τη στήριξη μαθητών και μαθητριών και την προαγωγή της ίσης πρόσβασης σε βιβλία, βασικό τεχνολογικό εξοπλισμό και παιχνίδια. Στο Ίδρυμα Χατζηγάκη, μέσα από στοχευμένες πρωτοβουλίες και συμπράξεις, επιθυμούμε να «αγκαλιάσουμε» τις απομακρυσμένες κοινότητες και να τονίσουμε ότι η απόσταση και η γεωγραφική θέση δεν θα πρέπει να αποτελούν εμπόδιο για την πολυδιάστατη εκπαιδευτική εμπειρία όλων των μαθητών και μαθητριών.»

Το Ίδρυμα Χατζηγάκη στο πλαίσιο ευρύτερης συνεργασίας ευχαριστεί θερμά το TAGMA21 και την ιδρύτρια κυρία Πέγκυ Λούτου για τη στήριξή τους στις εν λόγω δράσεις, και για το λόγο αυτό προσέφερε το γούρι για το 2023 ως συμβολικό δώρο σε όλους τους μαθητές και όλες τις μαθήτριες. Το γούρι δημιούργησαν άτομα με Τρισωμία 21 ή διαφορετικά, άτομα με Σύνδρομο Down, σε μία προσπάθεια προαγωγής της ίσης και δίκαιης κοινωνικής ένταξης μέσω της εργασίας, που αποτελεί και κύριο άξονα της αποστολής της οργάνωσης.

Η υποστήριξη των εκδόσεων Διόπτρα ήταν πολύτιμη για τη διεξαγωγή των δωρεών σε βιβλία για όλες τις σχολικές βιβλιοθήκες. Το εκπαιδευτικό προσωπικό, οι τοπικές κοινότητες και οι γονείς συνεισέφεραν ουσιαστικά στην ομαλή διεξαγωγή των δράσεων. Τέλος, τις πρωτοβουλίες αγκάλιασαν και στήριξαν ο Δήμος Τρικκαίων με παρουσία στις δράσεις του Ιδρύματος των Αντιδημάρχων, του κύριου Μιχαήλ Λάππα και της κυρίας Σοφία Αλέστα και ο Δήμος Αργιθέας στην Π.Ε. Καρδίτσας με τον Δήμαρχο κύριο Ανδρέα Στεργίου και τον κύριο Κώστα Γραμμένο, Πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This