Η εθνική τραγωδία στα Τέμπη έφερε ξανά στο προσκήνιο δύο τρομακτικά δυστυχήματα που σημειώθηκαν στην κοιλάδα των Τεμπών και είχαν συγκλονίσει την Ελλάδα, ένα το 1999 και ένα το 2003.
Στην κοιλάδα των Τεμπών είχαν σημειωθεί δύο τρομακτικά δυστυχήματα που είχαν συγκλονίσει την Ελλάδα, ένα το 1999 και ένα το 2003 με την πλειονότητα των νεκρών να είναι νέα παιδιά και άνθρωποι. Ήταν Οκτώβριος του 1999 όταν ένα πούλμαν που μετέφερε φιλάθλους του ΠΑΟΚ και συγκρούστηκε με φορτηγό. Ο τραγικός απολογισμός, έξι νεκροί και πολλοί τραυματίες. Τη ζωή του έχασε κι ο οδηγός του φορτηγού με το οποίο συγκρούστηκε το λεωφορείο. Δύο χιλιόμετρα πριν από τα διόδια των Τεμπών το διώροφο τουριστικό λεωφορείο, στο οποίο επέβαιναν 77 οπαδοί του «Δικεφάλου του Βορρά», επιχείρησε να προσπεράσει προπορευόμενο όχημα, με αποτέλεσμα να βρεθεί στο αντίθετο ρεύμα και να συγκρουστεί με φορτηγό, το οποίο κατευθυνόταν στη Λάρισα. Το πούλμαν ανατράπηκε και πέφτοντας σε χαράδρα οκτώ μέτρων, σκόρπισε τον θάνατο.
21 μαθητές από το Λύκειο Μακροχωρίου Ημαθίας χάνουν τη ζωή τους
Το ημερολόγιο έγραφε 13 Απριλίου 2003, όταν ένα λεωφορείο στο οποίο επέβαιναν μαθητές της Α’ Λυκείου επέστρεφαν από εκδρομή στο Μακροχώρι Ημαθίας. Στο ύψος των Τεμπών ένα φορτηγό που μεταφέρει νοβοπάν και μελαμίνες από τον Προμαχώνα του Έβρου θα συγκρουστεί πλαγιομετωπικά με το λεωφορείο στο 338ο χλμ της Εθνικής Οδού Λάρισας – Θεσσαλονίκης. Κάποια από τα νοβοπάν και τις μελαμίνες θα πέσουν στον δρόμο, κάποια άλλα βρουν το λεωφορείο, ενώ η «καρότσα» της νταλίκας θα «κόψει» στα δύο του μοιραίο λεωφορείο. Το αποτέλεσμα της σφοδρής σύγκρουσης ήταν να χάσουν τη ζωή τους 21 δεκαεξάχρονοι μαθητές και άλλοι 9 να τραυματιστούν. Τα αίτια του δυστυχήματος ερευνήθηκαν, ωστόσο ποτέ δεν αποσαφηνίστηκαν πλήρως. Σύμφωνα με τα στοιχεία, ο οδηγός οδηγούσε έξι ώρες χωρίς διάλειμμα και τα ελαστικά του δεν ήταν σε καλή κατάσταση. Το δε λεωφορείο είχε κριθεί ακατάλληλο λόγω παλαιότητας και έπρεπε να είχε αποσυρθεί τουλάχιστον 3 μήνες πριν.
Διαβάστε ακόμα: