Στη βαριά σκιά του σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών και τις απανωτές αποκαλύψεις για την αδιαφορία, τις ελλείψεις, την υποβάθμιση και εγκατάλειψη του δικτύου των σιδηροδρόμων, ένα βίντεο ενός χρήστη του Twitter, έρχεται για να ενισχύσει αυτό που ακούγεται ως ρητορική ερώτηση-διαπίστωση μετά το δράμα της Λάρισας: Από θαύμα ζούμε τελικά σε αυτή τη χώρα με τα όσα δεν γίνονται όπως θα έπρεπε;
Η εικόνα είναι από το Αμύνταιο Φλώρινας, αλλά βάσει των σχολίων πολλών χρηστών, η ίδια κατάσταση επικρατεί και σε άλλες επαρχιακές πόλεις (αναφορές για Πάτρα, Σίνδο, Διαβατά). Σε διάβαση γραμμών που υπάρχει μπάρα, το τρένο περνά όταν η μπάρα… σηκωθεί!
Ευτυχώς τόσο το παιδί με το ποδήλατο που φαίνεται στο βίντεο, όσο και τα αυτοκίνητα, φαίνεται πως ξέρουν την… αναποδιά και περιμένουν. Σκεφτείτε να βρεθεί εκεί κάποιος που δεν γνωρίζει…
Στο μεταξύ στο Αμύνταιο Φλώρινας, σε μία διάβαση θανάτου, το τρένο περνάει όταν σηκωθούν οι μπάρες.
Οι ντόπιοι γνωρίζουν, οι υπόλοιποι όμως;
Ζούμε από θαύμα σε αυτή τη χώρα… pic.twitter.com/u90AtjrucX— ▪️𝝮𝞀𝝰𝝸𝝾𝘀 𝝟𝝾𝝸𝝻𝞈𝝻𝝴𝝼𝝾𝘀▪️ (@sleepygeor) March 2, 2023
Όπως γράφει ένας άλλος διαδικτυακός χρήστης, «έχουν δώσει ανάποδα τις εντολές κι έχουν αναστρέψει το NO/NC των επαφών. Ο μηχανισμός+λεβιέ που ανυψώνει τις μπάρες έπρεπε να είναι μετά την διάβαση κι ο μηχανισμός ο οποίος τις κατεβάζει, στην θέση του προαναφερθέντος. Τούμπαλιν θα συμβαίνει το ίδιο, ΑΡΑ έλεγχος καλωδιώσεων. Για την εταιρία που εγκατέστησε τους αυτοματισμούς δεν είναι δύσκολο, χρειάζεται όμως να βγει κονδύλι για “εργασία και υλικά”! Κάποιος ηλεκτρολόγος θα το προσπάθησε, όσο ήξερε κι όσο μπορούσε, με το αποτέλεσμα να το βλέπουμε στο βίντεο».
Σύμφωνα με τον δημοσιογράφο Μάνο Νιφλή, το πρόβλημα είναι γνωστό όπως του επιβεβαίωσε ο δήμαρχος της περιοχής και πρόσθεσε ότι έχουν στείλει σχετικά έγγραφα.
Μιλώντας μάλιστα στο Open, ο δήμαρχος Άνθιμος Μπιτάκης δήλωσε πως: «Είναι συχνό φαινόμενο, έχουμε κάνει άπειρες φορές έγγραφα και δεν μας ακούει κανένας. Μπλοκάρει το σύστημα».
Μόλις μίλησα με τον δήμαρχο της περιοχής και μου επιβεβαίωσε ότι είναι γνωστό(!) πρόβλημα και έχουν στείλει έγγραφα…
— Manos Niflis (@ManosNiflis) March 3, 2023
Όπως τόσα χρόνια έστελναν οι εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο προειδοποιώντας τους αρμόδιους, χωρίς να ασχοληθεί κανένας από τους ανευθυνο-υπεύθυνους.