Ηχηρή απάντηση στη μονταζιέρα του Μαξίμου

«Το κομμάτι σηματοδότησης που δουλεύει αυτή τη στιγμή από Αθήνα μέχρι Θεσσαλονίκη, είναι μόνο το κομμάτι Τιθορέα–Λάρισα. Τίποτα άλλο»

Must Read

Χθες κυκλοφόρησε καρμπόν σε πολλά συστημικά ΜΜΕ ένα αφήγημα, ότι τάχα έχουν εγκατασταθεί με φροντίδα της Κυβέρνησης, σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα στο 70% του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, εκτός από δύο κομμάτια, ένα εκ των οποίων το σημείο της τραγωδίας στα Τέμπη.

Το σχετικό κείμενο που προφανώς «εστάλη» από… ψηλά και που έπαιξε (σχεδόν) σε όλα τα μεγάλα sites, ανέφερε:

«Παρά τις καταγγελίες συνδικαλιστικών εκπροσώπων των σιδηροδρομικών περί παντελούς απουσίας αυτόματων δικλίδων ασφαλείας στο δίκτυο, κυβερνητικές πηγές και στελέχη του ΟΣΕ έλεγαν ότι και σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου έχουν αποδοθεί σε ολόκληρο το κομμάτι από το Πλατύ Ημαθίας έως τον Προμαχώνα, όπως και σε μεγάλο μέρος της διαδρομής από την Αθήνα έως τη Λάρισα. Ως αποτέλεσμα, το όλο έργο έχει υλοποιηθεί σε ποσοστό που αγγίζει το 70%. Τα δύο κομμάτια που δεν καλύπτονται ακόμα είναι το σκέλος ανάμεσα στη Λάρισα και το Πλατύ, όπου σημειώθηκε το δυστύχημα και νοτιότερα η έκταση μεταξύ Οινόης και Τιθορέας».

Σήμερα στον ΣΚΑΪ, η Τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη της Νέας Δημοκρατίας, Ιωάννα Γκελεστάθη, υποστήριξε θερμά τη γραμμή Μαξίμου, για να λάβει ωστόσο την πρέπουσα απάντηση από τον πρώην διευθυντή Ασφαλείας Κυκλοφορίας Αμαξοστοιχιών ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Χρήστο Ρετσινά.

Είπε συγκεκριμένα η κ.Γκελεστάθη:

«Στο 70% της διαδρομής η τεχνολογική υποστήριξη για να είναι θωρακισμένα τα τρένα λειτουργεί. Δεν λειτουργεί στο 30%. Το χρονοδιάγραμμα προβλέπει ότι τον Σεπτέμβριο θα έχει παραδοθεί το 100%. Για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας και για να μπορούμε να κοιτάμε τους πολίτες στα μάτια: Μπορεί να τα κάναμε όσο πιο γρήγορα γινόταν, μπορεί να τα κάναμε απείρως γρηγορότερα από τους προηγούμενους, από τη στιγμή που δεν προλάβαμε εμείς το ατύχημα και μας πρόλαβε το ατύχημα, δεν τα κάναμε αρκετά γρήγορα».

Στη συνέχεια, ο Δημήτρης Οικονόμου ρώτησε τον κ. Ρετσινά αν ισχύει αυτό που είπε η κ. Γκελεστάθη για το 70%. Η απάντησή του ήταν ξεκάθαρη:

«Όχι. Άλλο προφανώς εννοεί η κυρία Γκελεστάθη. Ότι μπορεί να έχει ολοκληρωθεί σαν υποδομή το έργο κατά 70%. Πράγμα που εγώ δεν το ξέρω. Άλλο το να έχει τεθεί σε λειτουργία, δεν έχει τεθεί τίποτα. Το κομμάτι σηματοδότησης που δουλεύει αυτή τη στιγμή από Αθήνα μέχρι Θεσσαλονίκη, είναι μόνο το κομμάτι Τιθορέα–Λάρισα. Τίποτα άλλο».

Το στιγμιότυπο από το 04:00 και μετά:




Διαβάστε ακόμα:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This