Στις 11:00 σήμερα το πρωί απολογείται ο σταθμάρχης Λάρισας για το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη μετά τη νέα προθεσμία που ζήτησε και πήρε το Σάββατο.
Ο 59χρονος φέρεται να είναι σε πολύ άσχημη ψυχολογική κατάσταση μετά τη σύλληψή του και σύμφωνα με την ΕΡΤ φέρεται να είπε σε όσους τον είδαν «κουβαλάω 35 φέρετρα στην πλάτη μου…»
Να σημειώσουμε ότι μέχρι στιγμής οι επιβεβαιωμένοι νεκροί είναι 57 ενώ 55 είναι τα θύματα που έχουν ταυτοποιηθεί. Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., υπάρχουν δύο δείγματα βιολογικού υλικού από αυτό που έχουν δώσει συγγενείς, τα οποία δεν ταιριάζουν με αυτά των νεκρών.
Τι θα ισχυριστεί ο σταθμάρχης
Σύμφωνα με τον δικηγόρο του 59χρονου, Στέφανο Παντζαρτζίδη, έχουν προκύψει νέα στοιχεία για την υπόθεση της σύγκρουσης των τρένων στα Τέμπη που στοίχισε τη ζωή σε 57 ανθρώπους. «Τα νέα είναι στοιχεία καθοριστικά και έπρεπε να ζητήσουμε νέα προθεσμία, ώστε να τα μελετήσουμε και να τα αξιολογήσουμε», δήλωσε χθες ο δικηγόρος.
Ο σταθμάρχης έχει ήδη παραδεχθεί το λάθος του, ωστόσο φέρεται πως θα μιλήσει και τα χρόνια προβλήματα που αποκαλύπτονται για τον σιδηρόδρομο.
Νέες καταγγελίες
Στο μεταξύ, σοκ προκαλούν οι αποκαλύψεις ότι ο 59χρονος σταθμάρχης, μόλις μία ώρα πριν το τραγικό δυστύχημα με το Intercity 62 και την εμπορική αμαξοστοιχία είχε στείλει τον προαστιακό της Λάρισας προς λάθος κατεύθυνση!
Συγκεκριμένα, όταν ο προαστιακός γεμάτος με επιβάτες έφτασε στο σημείο Ψαλίδι- Παλιοφάρσαλο, ο σταθμάρχης άλλαξε το κλειδί με αποτέλεσμα το τρένο να πάει σε λάθος γραμμή. Ευτυχώς σε αυτή την περίπτωση ο μηχανοδηγός του προαστικού κατάλαβε το λάθος του σταθμάρχη με αποτέλεσμα να του ζητήσει να κάνει όπισθεν το τρένο και να συνεχίσει την πορεία του στη γραμμή που βρισκόταν.
Την ίδια ώρα υπάρχουν νέες καταγγελίες για το τι ακριβώς συνέβη λίγο πριν τη μοιραία σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη. Σύμφωνα με τον Alpha ο μηχανοδηγός φέρεται να προσπάθησε να επικοινωνήσει με τον σταθμάρχη τα καθοριστικά δευτερόλεπτα πριν από τη σύγκρουση των τρένων, αλλά δεν πήρε απάντηση.
«Είμαι στην κάθοδο, είμαι καλά εδώ;», φέρεται να είπε ο ένας μηχανοδηγός του Intercity 62 αλλά ο σταθμάρχης δεν έδωσε απάντηση. Μέχρι στιγμής, ωστόσο, οι αστυνομικοί δεν έχουν αναλύσει όλο το υλικό από τις ενδοεπικοινωνίες και ίσως να δόθηκε αργότερα κάποια απάντηση.
Παράλληλα, έχει ζητηθεί η άρση απορρήτου τόσο για το κινητό τηλέφωνο του σταθμάρχη όσο και του μηχανοδηγού του επιβατικού τρένου, προκειμένου οι Αρχές να διερευνήσουν εάν υπήρξε κάποια επικοινωνία μεταξύ τους, μέσω τηλεφώνου.
Εντοπίστηκε το «μαύρο κουτί»
Οι Αρχές έχουν εντοπίσει το «μαύρο κουτί» στο σημείο της σύγκρουσης ωστόσο δεν έχει γίνει γνωστό εάν πρόκεται γι’ αυτό της επιβατικής αμαξοστοιχίας ή της εμπορικής.
Με μεγάλο ενδιαφέρον αναμένονται οι απαντήσεις που θα δώσει το «μαύρο κουτί» για τα αίτια που οδήγησαν στο πιο πολύνεκρο σιδηροδρομικό ατύχημα της Ελλάδας. Στοιχεία όπως η ταχύτητα του τρένου, αν χρησιμοποιήθηκαν τα φρένα και πότε, αν χρησιμοποιήθηκε το έκτακτο φρένο αλλά και ποια ήταν η μηχανολιγική κατάσταση των βαγονιών και της μηχανής θα προκύψουν από το «μαύρο κουτί».
Διαβάστε επίσης:
«Τον έφεραν φυτευτό και τον έκαναν σταθμάρχη»
Ντάριο Λο Μπόσκο: Ο μάνατζερ Χάρος με τα τρένα-καρμανιόλες!