Τραγωδία στα Τέμπη: Ανατριχιαστικό βίντεο επιβάτη από τα πρώτα λεπτά μετά τη μοιραία σύγκρουση

Η ευθύνη του σταθμάρχη Λάρισας καλύπτει ένα μικρό μέρος των εγκληματικών ελλείψεων, λαθών και παραλείψεων που οδήγησαν στο μοιραίο δυστύχημα, σύμφωνα με συνήγορο υπεράσπισής του

Must Read

Ένα ακόμη βίντεο-ντοκουμέντο βλέπει σήμερα το φως της δημοσιότητας, το οποίο τράβηξε ένας φοιτητής, επιβάτης του μοιραίου Intercity, ο οποίος κατάφερε να σωθεί, καθώς, από τη μια στιγμή στην άλλη, από το βαγόνι του βρέθηκε σωριασμένος στα χωράφια, με ελαφρά τραύματα.

Εκρήξεις, φωτιές, ουρλιαχτά και διαλυμένα βαγόνια ήταν το πρώτο πράγμα που αντίκρυσε και βρήκε το κουράγιο να καταγράψει με το κινητό του, αποτυπώνοντας εικόνες αποκάλυψης της πολύνεκρης σύγκρουσης με την εμπορική αμαξοστοιχία στα Τέμπη, το βράδυ της Τρίτης 28 Φεβρουαρίου. Βαγόνια του τρένου που είχαν εκτροχιαστεί και μετατραπεί σε συντρίμμια, άνθρωποι να καίγονται ζωντανοί από την πυρκαγιά που έχει ξεσπάσει σε κάποια από αυτά, κραυγές και ουρλιαχτά συνθέτουν το φρικιαστικό σκηνικό, με κυρίαρχη την εικόνα του πρώτου βαγονιού, το οποίο είναι έχει μετατραπεί σε μια άμορφη μάζα από λαμαρίνες, ενώ έχει τυλιχθεί στις φλόγες.

Την ίδια ώρα όλο και περισσότερες πληροφορίες μεταφέρονται για το τι έγινε το βράδυ της περασμένης Τρίτης, την ώρα που ο σταθμάρχης Λάρισας, ο οποίος είχε βάρδια την ώρα της σύγκρουσης των τρένων στα Τέμπη και είναι εκείνος που δεν άλλαξε το κλειδί στη σιδηροδρομική γραμμή με τα γνωστά φρικιαστικά αποτελέσματα, να έχει ήδη προφυλακιστεί, ως ένας εκ των βασικών υπευθύνων της ανείπωτης τραγωδίας.

Όπως μετέδωσε το MEGA, υπήρχε ένα (ακόμη) στοιχείο πριν από τη μοιραία σύγκρουση που έδειχνε πως κάτι δεν πήγαινε καλά και αυτό είναι η κατανάλωση της ηλεκτρικής ενέργειας πάνω στη γραμμή. Συγκεκριμένα, υπάρχει ένα τμήμα στη Θεσσαλονίκη, το Ρ6, το οποίο καταγράφει το πόσο ηλεκτρικό ρεύμα καταναλώνει η κάθε γραμμή. Σε κάποια φάση, λοιπόν, οι αρμόδιες αρχές είδαν πολύ μεγάλη κατανάλωση ρεύματος, κατανάλωση που δε δικαιολογείται εάν στη γραμμή κινείται μόνο μια αμαξοστοιχία.

Επικοινώνησαν με τη σταθμάρχη των Νέων Πόρων για να δουν τι συμβαίνει και εκείνη τούς είπε πως γνωρίζει ότι υπάρχει μόνο η εμπορική αμαξοστοιχία, η οποία κινείται στη γραμμή. Και πώς να γνώριζε κάτι άλλο, αφού το σύστημα είναι «τυφλό», χωρίς σύγχρονο εξοπλισμό που να δείχνει ανά πάσα ώρα και στιγμή που είναι το κάθε τρένο και τι γίνεται με τις γραμμές.

Στη συνέχεια επικοινώνησαν με τη Λάρισα και από εκεί και πέρα δεν υπάρχει άλλη ενημέρωση. Σημειώνεται πως όλα αυτά συνέβησαν στο κρίσιμο τελευταίο 10λεπτο πριν από τη μοιραία σύγκρουση

  • Δείτε το ρεπορτάζ:




Ευθύνη του σταθμάρχη ένα μικρό μέρος των εγκληματικών ελλείψεων

«H δική του ευθύνη, στο μέτρο που υπάρχει, καλύπτει ένα μικρό μόνο μέρος του όλου φάσματος εγκληματικών ελλείψεων, λαθών και παραλείψεων που συνδέονται με το τραγικό αυτό δυστύχημα», αναφέρει σε δήλωση του ο καθηγητής Νομικής Αριστοτέλης Χαραλαμπάκης, ο οποίος, μαζί με δύο συναδέλφους του δικηγόρους της Λάρισας, έχει αναλάβει την υπεράσπιση του σταθμάρχη. «Αναμένουμε με μεγάλο ενδιαφέρον τις έρευνες της ανάκρισης, της Εισαγγελίας, αλλά και των λοιπών αρμοδίων οργάνων, σχετικά με τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος», προσθέτει, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Ολόκληρη η δήλωση του κου Χαραλαμπάκη έχει ως εξής: «Από τους συναδέλφους μου δικηγόρους Λάρισας κ. Στ. Παντζαρτζίδη και κ. Φ. Κωστούλη ζητήθηκε η συνδρομή μου στην υπεράσπιση του σταθμάρχη Λάρισας κ. Σαμαρά, κυρίως λόγω της ανάγκης αντιμετώπισης σοβαρών νομικών ζητημάτων που άπτονται της υπόθεσης. Οι ασφυκτικές προθεσμίες που θέτει ο Κώδικας Ποινικής Δικονομίας για την απολογία του κατηγορουμένου στα επ’ αυτοφώρω καταλαμβανόμενα κακουργήματα, όπως το προκείμενο, είναι προφανές ότι δεν αφήνουν αρκετό χρόνο για την οργάνωση μιας πλήρους και τεκμηριωμένης υπεράσπισης. Εξάλλου, την παρούσα στιγμή τα στοιχεία της δικογραφίας είναι ακόμα ισχνότατα. Αναμένουμε με μεγάλο ενδιαφέρον τις έρευνες της ανάκρισης, της Εισαγγελίας αλλά και των λοιπών αρμοδίων οργάνων σχετικά με τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος αλλά κυρίως και με τις σοβαρές, όπως έχει ήδη καταδειχθεί, παθογένειες του συστήματος σε υποδομές, οργάνωση και λειτουργία που είναι δύσκολο να γίνουν αποδεκτές από την ελληνική κοινωνία για ένα ευρωπαϊκό κράτος του 21ου αιώνα. Όπως θα διαπιστώσατε ήδη ο κ. Σαμαράς τόσο κατά την προανακριτική του κατάθεση όσο και κατά την απολογία του δεν ακολούθησε κάποια επιτηδευμένη υπερασπιστική γραμμή, αλλά με αυθορμητισμό, ευθύτητα και συναίσθηση της ευθύνης του απάντησε με ευκρίνεια και ειλικρίνεια σε όλες τις ερωτήσεις. Είναι προφανές ότι η δική του ευθύνη, στο μέτρο που υπάρχει, καλύπτει ένα μικρό μόνο μέρος του όλου φάσματος εγκληματικών ελλείψεων, λαθών και παραλείψεων που συνδέονται με το τραγικό αυτό δυστύχημα. Αυτά όμως θα αναδειχθούν τις επόμενες ημέρες μέσα από τις σχετικές έρευνες.»

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Latest News

spot_img

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This