Εμμένει στην εκτίμηση ότι ο σταθμάρχης της Λάρισας δεν ήταν νηφάλιος ο δικηγόρος ενός εκ των τραυματιών από το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, Γιώργος Μπαρτζώκης.
Με αφορμή ηχητικά ντοκουμέντα που ήρθαν στο φως ανέφερε έξω από το δικαστικό μέγαρο Λάρισας πως «επιβεβαιώνονται οι αρχικές πληροφορίες που μου ήρθαν από την αρχή, σύμφωνα με τις οποίες ο σταθμάρχης δεν είχε νηφαλιότητα και αυτό είναι ξεκάθαρο».
Σύμφωνα με τον ίδιο οι αντιδράσεις του 59χρονου δεν ήταν οι κατάλληλες.
«Η έννοια “τράκα” (σ.σ. αναφέρεται στα ηχητικά ντοκουμέντα) στην Λάρισα λέγεται για τα απλά αυτοκίνητα. Δε μπορώ να καταλάβω ότι ευθύνεται μόνο η μορφωτική του παιδεία, πρέπει να είναι κάτι άλλο. Δεν έχει τη συνείδηση των πράξεών του», είπε.
Ο κ. Μπαρτζώκης επανέλαβε ότι έχει λάβει καταγγελίες που αναφέρουν ότι ο σταθμάρχης πήγαινε στη καφετέρια δίπλα από το σταθμαρχείο, ωστόσο κάτι τέτοιο διαψεύδεται κατηγορηματικα από τον συνήγορο υπεράσπισης του 59χρονου.
Δείτε τι δήλωσε:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=N0GDWUoqdsA&embeds_euri=https%3A%2F%2Fwww.protothema.gr%2F&embeds_origin=https%3A%2F%2Fwww.protothema.gr&source_ve_path=MjM4NTE&feature=emb_title
Ολοένα και περισσότερο αποκαλύπτεται σιγά-σιγά μετά το δυστύχημα στα Τέμπη η τραγική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει ο σιδηρόδρομος, κάτι που βάζει σε κίνδυνο την ασφάλεια επιβατών και προσωπικού.
Σε αυτό το πλαίσιο, προβληματισμό προκαλεί η δήλωση του σταθμάρχη Λάρισας που ήταν στην πρωινή βάρδια την μοιραία μέρα της 28ης Φεβρουαρίου, ο οποίος αποκάλυψε πως οι εργαζόμενοι αναγκάζονται να εργάζονται 20 ημέρες χωρίς ρεπό!
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του OPEN, κανονικά ο συγκεκριμένος σταθμάρχης θα έπρεπε να είναι στο πόστο του μέχρι τις 11 το βράδυ της ίδιας μέρας.
Ωστόσο, άλλος έμπειρος σταθμάρχης του ζήτησε να αλλάξουν τη βάρδια, όπως και έγινε. Όμως, ακόμα και ο τελευταίος ο έμπειρος είχε φύγει από το πόστο του πριν την ώρα του δυστυχήματος, αφήνοντας μόνο τον 59χρονο άπειρο σταθμάρχη.
Όπως κατήγγειλε ο σταθμάρχης, τόσο εκείνος όσο και οι συνάδελφοί του που είναι μόνιμα διορισμένοι εργάζονται 20 μέρες χωρίς να πάρουν ούτε ένα ρεπό!
Συνολικά, είπε, υπάρχουν 6 μόνιμοι – έμπειροι σταθμάρχες που είναι υποχρεωμένοι να κάνουν βάρδια με έναν συμβασιούχο ή έναν άπειρο σταθμάρχη. Πέρα από την κούραση που καλούνται να αντιμετωπίσουν, έχουν και τις δικές τους υποχρεώσεις τις οποίες πρέπει να ολοκληρώσουν και γι’αυτό αλλάζουν βάρδιες με συναδέλφους.
Δείτε τις δηλώσεις του:
Δείτε επίσης:
Τέμπη: Αντιδρούν οι συγγενείς των θυμάτων για την αντικατάσταση δικαστικών λειτουργών με εφέτες
Πατέρας μηχανοδηγού Σπύρου Βούλγαρη: «Τότε κατάλαβα πως ο γιος μου δεν βρισκόταν πια στη ζωή»