Σοκάρουν οι αποκαλύψεις που έρχονται στο φως σχετικά με την εκπαίδευση του σταθμάρχη στη Λάρισα, ο οποίος όπως φαίνεται είχε μπει στο πρόγραμμα του Ιανουαρίου ως εργαζόμενος πριν καν ολοκληρώσει την εκπαίδευσή του κι πριν καν δώσει εξετάσεις.
Δύο εβδομάδες μετά από την σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη, πραγματοποιείται η πρώτη συνεδρίαση του Συντονιστικού Κέντρου Ασφάλειας Σιδηροδρόμων, που συγκροτήθηκε χθες, παρουσία του υπουργού Επικρατείας, αρμόδιου για θέματα υποδομών και μεταφορών, Γιώργου Γεραπετρίτη.
Η συνεδρίαση λαμβάνει χώρα στα κεντρικά του ΟΣΕ στην οδό Καρόλου και σε αυτήν συμμετέχουν ο ΟΣΕ, η πυροσβεστική, η αστυνομία, το ΕΚΑΒ και η Hellenic Train.
Σκοπός της επιτροπής είναι ο συντονισμός δράσεων που αφορούν σε συντήρηση και αναβάθμιση των υποδομών ασφαλείας των σιδηροδρόμων.
Την ίδια ώρα η ανακοίνωση της Ρυθμιστικής αρχής σιδηροδρόμων, στην οποία κρίνεται «ανεπαρκής» η εκπαίδευση του 59χρονου σταθμάρχη, αλλά και όσων εκπαιδεύτηκαν ως σταθμάρχες μέσω της ίδιας εκπαιδευτικής διαδικασίας, ζητώντας την άμεση απόσυρσή τους από τα καθήκοντά τους, έχει προκαλέσει την έντονη αντίδραση του ΟΣΕ.
Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων αναφέρει συγκεκριμένα πως: «Δεν τεκμηριώνεται η σωστή και ολοκληρωμένη θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση των εκπαιδευόμενων του συγκεκριμένου κύκλου μαθητείας, προβλέπονταν 712 ώρες θεωρητικής σε δύο κύκλους μαθητείας και 75 ώρες πρακτικής εκπαίδευσης, ο δεύτερος κύκλος θεωρίας πραγματοποιήθηκε παράλληλα με την πρακτική εκπαίδευση».
Ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων από την μεριά του, πετάει τα βέλη του προς την Αρχή, δηλώνοντας πως γνώριζε την εκπαιδευτική διαδικασία από το 2022 και δεν διατύπωσε ενστάσεις, πυροδοτώντας την σύγκρουση Νέας Δημοκρατίας–ΣΥΡΙΖΑ, με τον ΟΣΕ να απαντά ότι η Αρχή είχε γνώση όλων των διαδικασιών, χωρίς να διατυπώσει ενστάσεις