Οι Data Journalists απαντούν στην ανακοίνωση που εξέδωσε η Αττικό Μετρό Α.Ε., δημοσιεύοντας ακόμα ένα υπηρεσιακό έγγραφο που οδηγεί σε εντελώς διαφορετικά συμπεράσματα για την κατάσταση στο μετρό του Πειραιά.
Πρόκειται για την επιστολή που στέλνει ο διευθυντής της Αττικό Μετρό Α.Ε. προς την κοινοπραξία J&P/AVAX – Ghella – Alstom στις 3 Μαρτίου 2023. Μέσα στο κείμενο δεν υπάρχει κάποια αναφορά σε «στραγγίδια», όπως δηλώνει στην απάντησή της η Αττικό Μετρό, αλλά ξεκάθαρα σε «εισροή θαλασσινού νερού», που έχει προκαλέσει σκουριές και έντονη δυσοσμία.
Όπως φαίνεται από τα συνημμένα, η Αττικό Μετρό Α.Ε. είχε στείλει έως εκείνη τη στιγμή τέσσερις επιστολές προς τον εργολάβο, στις 5/12/22, στις 9/12/22, στις 20/1/23 και στις 24/2/23, χωρίς, όμως, να πάρει ποτέ καμία απάντηση. Ταυτόχρονα, φαίνεται ότι η ΣΤΑΣΥ έστειλε τις δειγματοληψίες του νερού στις 24/2/23, οι οποίες έδειχναν ότι πρόκειται για εισροή από τη θάλασσα και όχι για κάποια άλλη διαρροή. Αρα εισροή συνέχιζε να υπάρχει ως τότε και δεν αντιμετωπίστηκε αμέσως.
«Ευχόμαστε πράγματι», συνεχίζει η απάντηση, «οι διαβεβαιώσεις της Αττικό Μετρό να ισχύουν απολύτως και να έχουν ληφθεί όλα τα μέτρα για την ασφάλεια των επιβατών».
Θέτοντας νέα ερωτήματα, συνεχίζει: «Έγιναν, όμως, οι ενέργειες αποκατάστασης “αμέσως”, όπως διατείνεται η Αττικό Μετρό; Ανταποκρίθηκε όντως “αμέσως“ η κοινοπραξία στο πλαίσιο της εγγύησης του έργου; Και αφορούσαν όντως “μικρές διαρροές”;»
Διαβάστε ακόμα:
- Επιβεβαιώνει η Αττικό Μετρό τις διαρροές θαλασσινού νερού στον Πειραιά – Τι απαντά για τις αστοχίες
- Παρέμβαση Ντογιάκου για το χάλι στο μετρό του Πειραιά
- Τρόμος και για το μετρό: Σοβαρό ζήτημα ασφάλειας στη νέα γραμμή προς Πειραιά!