Με πολύ λιγότερα δρομολόγια από αυτά που είχαν προαναγγελθεί πριν από μία εβδομάδα εκκίνησε σήμερα η λειτουργία του σιδηροδρόμου, από το σταθμό Λαρίσης, στις 4:45.
Η πολυδιαφημισμένη επανεκκίνηση των σιδηροδρομικών δρομολογίων αποτελεί άλλο ένα φιάσκο, αφού ουσιαστικά στις ράγες θα βρεθούν μόνο οι προαστιακοί σιδηρόδρομοι Αθήνας και Πάτρας και τα τουριστικά τρένα, ενώ «κόπηκαν» τα τοπικά δρομολόγια στη βόρεια Ελλάδα, όπως και τα εμπορευματικά δρομολόγια
Ο κεντρικός σταθμάρχης Αθηνών, Γιάννης Κοκκινάκης, λίγο μετά την έναρξη των πρώτων δρομολογίων μίλησε για την εξέλιξη αυτή, κάνοντας λόγο για το…πιο ασφαλές μέσο μετακίνησης.
«Είμαστε στο σταθμό Λαρίσης, ξεκίνησαν δειλά – δειλά τα δρομολόγια με τον προαστιακό μέχρι το αεροδρόμιο και τις αμαξοστοιχίες για Χαλκίδα. Συνολικά θα είναι για το αεροδρόμιο περίπου 18 δρομολόγια και είναι περίπου 12 δρομολόγια για Χαλκίδα», ανέφερε ο κεντρικός σταθμάρχης. Ερωτηθείς, για ποιο λόγο μειώθηκε η ταχύτητα, ο κ. Κοκκινάκης απάντησε: «μετά το τραγικό συμβάν, όλοι είμαστε ψυχολογικά ευάλωτοι, έτσι καλύτερα για μερικές μέρες να πηγαίνουμε πιο σιγά και να αποκτήσουμε την αυτοπεποίθηση που είχαμε πριν».
«Το τρένο είναι το πιο σίγουρο μέσο ασφαλείας, ταπεινά ζητάω συγνώμη για αυτό που έγινε»
Στον σταθμό Λαρίσης τόνισε ο Γιάννης Κοκκινάκης ότι πάντα υπήρχαν δύο σταθμάρχες, αφού είναι ένας από τους πιο κεντρικούς σταθμούς.
«Το τρένο είναι το πιο σίγουρο μέσο ασφαλείας. Ταπεινά ζητάω συγνώμη για αυτό που έγινε. Ο κόσμος να μην το φοβάται και να μας στηρίξει» εξήγησε στην συνέχεια, ο κεντρικός σταθμάρχης Αθηνών.
Σε ό,τι αφορά στην εκπαίδευση των μηχανοδηγών σχολίασε πως: «Είμαι 60 χρονών άνθρωπος, το μυαλό μου δεν δουλεύει όπως ενός νέου ανθρώπου. Η νέα σειρά που εκπαίδευσα εγώ είναι νέα και μορφωμένα παιδιά».
Τέλος, αναφέρθηκε στον σταθμάρχη της Λάρισας, κάνοντας λόγο για την ηλικία του. «Ο άνθρωπος αυτός ήταν και μεγάλος σε ηλικία, δεν ξέρω τι έγινε εκεί και τι εκπαίδευση είχε πάρει αυτός ο άνθρωπος» κατέληξε.
Διαβάστε ακόμη: Φιάσκο η επανεκκίνηση των σιδηροδρομικών δρομολογίων