Ένα ακόμα τρανό παράδειγμα πως η σημερινή εκκίνηση του σιδηροδρόμου αποτελεί ένα μεγάλο φιάσκο καθώς ουσιαστικά τίποτα δεν έχει αλλάξει στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας μετά το δυστύχημα στα Τέμπη που στοίχισε τη ζωή σε 57 ανθρώπους αποτελεί το έγγραφο που έφερε σήμερα στην δημοσιότητα ο πρόεδρος των μηχανοδηγών, Κώστας Γενηδούνιας.
Συγκεκριμένα, ο κ. Γενηδούνιας παρουσιάζει ένα έγγραφο που δόθηκε στους μηχανοδηγούς σήμερα που θα βρίσκονται στην αμαξοστοιχία 41706 που είναι προγραμματισμένη να κινηθεί προς την Ειδομένη και περιλαμβάνει οδηγίες για το πως πρέπει να κινούνται, κυρίως με τι ταχύτητα καθώς υπάρχουν πάρα πολλά προβλήματα!
Ενδεικτικά, αναφέρονται τμήματα χωρίς σήματα, όπου έχει υποστεί καθίζηση το έδαφος όπου καταγράφεται φθορά των στρωτήρων ακόμα και τμήματα με παρατημένα βαγόνια!
Όμως, το πιο χαρακτηριστικό είναι ότι οι μηχανοδηγοί λαμβάνουν εντολή να κινούνται μόλις με 10 χλμ. την ώρα, σε άλλα με 20, 25, 30, ενώ σε ελάχιστα με 50, 60 ή 80 χλμ, ανάλογα με το πρόβλημα.
Τι έγραψε στην ανάρτηση του ο Κώστας Γενηδούνιας:
«Οι σημερινές οδηγίες για την “πύλη εξόδου” της χώρας. Κατά τα λοιπά χτες ήθελε και Φλώρινα – Στρυμόνα ο ΟΣΕ. Χωρίς μοντάζ. Εις μνήμην…»
Δείτε την ανάρτηση:
Δείτε επίσης:
Κεντρικός σταθμάρχης Αθηνών: «Το τρένο είναι το πιο σίγουρο μέσο ασφαλείας»