Σήμερα, Τρίτη, 28/3, απολογείται ο εμπειρότερος σταθμάρχης, ο οποίος φαίνεται να έφυγε νωρίτερα από τη βάρδια του.
Συγκεκριμένα, το κατώφλι του ανακριτή θα περάσει ο εν λόγω σταθμάρχης. Θα δώσει απαντήσεις σε κρίσιμα ερωτήματα, μεταξύ αυτών και για τις βάρδιες που σβήστηκαν με μπλάνκο για να διορθωθούν. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο ίδιος θα υποστηρίξει ότι η τραγωδία στα Τέμπη έγινε στις 23:05 και εκείνος έπρεπε να έχει φύγει στις 23:00.
Όσα είπε ο συμβασιούχος σταθμάρχης
Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους αφέθηκε μετά την απολογία του στον ειδικό εφέτη ανακριτή ο συμβασιούχος σταθμάρχης που κατηγορείται ότι το μοιραίο βράδυ της τραγωδίας των Τεμπών έφυγε νωρίτερα από τη βάρδιά του αφήνοντας μόνο του τον 59χρονο συνάδελφό του. Ο 33χρονος όπως έγινε γνωστό είχε λάβει πιστοποίηση τον περασμένο Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο έπιασε δουλειά στο σταθμαρχείο Λάρισας. Ωστόσο, αμοιβόταν με μπλοκάκι και δεν επιτρεπόταν να μείνει μόνος του, αλλά ούτε και να δουλέψει νύχτα. «Η ψυχολογία μου δεν είναι καλή. Είμαι συντετριμμένος από το δυστύχημα. Λυπάμαι που τόσοι άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους. Έχω ένα βάρος. Νιώθω όμως ανακουφισμένος με την απόφαση των δικαστικών αρχών. Ήμουν ενισχυτικός. Δεν είχα τον πρώτο ρόλοστη διακίνηση των αμαξοστοιχιών», ανέφερε στο υπόμνημά του. Το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου σχόλασε λίγο μετά τις 10 το βράδυ, αφού είχε συμπληρώσει το 8ωρο της βάρδιάς του. «Η εργασία που παρείχα στον ΟΣΕ ήταν 40 ωρών εβδομαδιαίως, 5 ημερών εβδομαδιαίως, 8 ωρών ημερησίως. Αν και περιγραφόταν ως σύμβαση ανεξάρτητων υπηρεσιών, επρόκειται για σύμβαση εξαρτημένης εργασίας, αφού τελούσα υπό τις οδηγίες προϊσταμένων. Ένας μόνιμος επικεφαλής σταθμάρχης, ο αρχαιότερος, παραδίδει τη βάρδια και ένας μόνιμος παραλαμβάνει. Ο ενισχυτικός δεν υπογράφει, δεν παραδίδει», τόνισε.
Διαβάστε ακόμα:
Τέμπη: Τί είχε εντοπίσει ο διευθυντής κυκλοφορίας του ΟΣΕ που σκοτώθηκε σε τροχαίο στο Λαγονήσι