Στο πλαίσιο υλοποίησης του Burnout FREE ECI Project «Burnout of Professionals and Parents with Children with Disabilities: Prevention, common challenges, and mutually empowering methodologies and practices in Early Child Intervention Services» (No: 2021-1-EL01-KA220-ADU-000035230) του προγράμματος Erasmus+ Συμπράξεις Συνεργασίας KA220, Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων, με συντονιστή φορέα την Αμυμώνη και φορέα διαχείρισης το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (IKY), οι εταίροι που συμμετέχουν στο έργο είχαν την ευκαιρία να συναντηθούν στην Κλουζ-Ναπόκα της Ρουμανίας για την τρίτη Διακρατική Συνάντηση στις 16 & 17 Μαρτίου 2023. Όσοι δεν μπόρεσαν να παρευρεθούν δια ζώσης συμμετείχαν διαδικτυακά. Οι περισσότεροι εταίροι παρευρέθηκαν δια ζώσης, γεγονός που συνέβαλε σε γόνιμες συζητήσεις και στην ενδυνάμωση των σχέσεων μεταξύ των εταίρων.
Κατά τη διάρκεια της Συνάντησης, που φιλοξενήθηκε από το Πανεπιστήμιο Babes-Bolyai, εξετάσαμε τις πραγματοποιηθείσες δράσεις, καθώς και τις τρέχουσες και επικείμενες δράσεις, τις προθεσμίες, τις μεθόδους υλοποίησης και τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Όσον αφορά στο παραδοτέο PrR2 “Burnout Free ECI Training Material & Content for Professionals and Parents”, είχαμε μια εποικοδομητική συζήτηση με το Πανεπιστήμιο του Ζάγκρεμπ, οι οποίοι έχουν την κύρια ευθύνη του PrR2, συνοψίζοντας τι έχει γίνει μέχρι τώρα και σχεδιάζοντας τις εργασίες σχετικά με τα επόμενα βήματα – το εργαλείο αξιολόγησης & την οριστικοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού.
Εξετάσαμε, επίσης, λεπτομερώς το παραδοτέο PrR3 “Methodology Guide and Report on Burnout Free ECI Pilot” για το οποίο υπεύθυνος εταίρος είναι το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Είδαμε μια παρουσίαση σχετικά με τη μεθοδολογία του παραδοτέου PrR3 και στη συνέχεια συζητήσαμε τις κατευθυντήριες γραμμές για τα ημερολόγια αναστοχασμού και τα ερωτηματολόγια για τους επαγγελματίες και τους γονείς, καθώς και για τις τεχνικές/πρακτικές που θα εφαρμοστούν κατά την πιλοτική φάση του παραδοτέου PrR3.
Στη συνέχεια, παρουσιάστηκε το E-learning game (παραδοτέο PrR4) από τον υπεύθυνο εταίρο, THEOFANIS ALEXANDRIDIS KAI SIA EE, Omegatech, Ελλάδα. Η παρουσίαση πιθανών σεναρίων για το E-learning game, ο ορισμός των τεχνικών προδιαγραφών και απαιτήσεων και η συζήτηση με επικεφαλής τον εκπρόσωπο της Omegatech απέδωσαν πολλές δημιουργικές ιδέες σχετικά με τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη του παιχνιδιού. Ο εκπρόσωπος της Omegatech έδειξε σε όλους τους εταίρους μια δοκιμαστική έκδοση του παιχνιδιού και έτσι είχαμε την ευκαιρία να συζητήσουμε λεπτομερώς για τα σενάρια που ο κάθε οργανισμός είναι υπεύθυνος να αναπτύξει.
Τη δεύτερη ημέρα της Διακρατικής Συνάντησης, εξετάσαμε τα υπόλοιπα παραδοτέα (PrRs) του έργου, ώστε όλοι οι εταίροι να ακολουθούν κοινές διαδικασίες κατά την προετοιμασία τους. Με τους συναδέλφους από την Αμυμώνη, συντονιστή φορέα του έργου, εξετάσαμε τα θέματα διαχείρισης του έργου, καθώς και τα θέματα σχετικά με τη Διασφάλιση Ποιότητας, Παρακολούθησης και Αξιολόγησης του έργου, τις Διοικητικές και Οικονομικές διαδικασίες και την κατάλληλη τεκμηρίωση.
Εκπρόσωπος του EASPD συμμετείχε μέσω Zoom και παρουσίασε συνοπτικά αποτελέσματα σχετικά με τις δράσεις δημοσιότητας, διάδοσης και προώθησης του έργου. Τέλος, μιλήσαμε για το παραδοτέο PrR5 “Certification Scheme”, για το οποίο υπεύθυνη είναι η Κυπριακή Εταιρεία Πιστοποίησης. Συζητήσαμε σχετικά με τη διαδικασία πιστοποίησης των συμμετεχόντων στο πρόγραμμα και λάβαμε πολύτιμες συμβουλές και καθοδήγηση σχετικά με τον τρόπο επιλογής τους, καθώς και σχετικά με το “Innovative Train the Trainers Burnout Free ECI Program’’.
Κατά τη διάρκεια της διήμερης συνάντησης, υπό την επιτυχή καθοδήγηση του συντονιστή φορέα, είχαμε εξαιρετικά γόνιμες συζητήσεις. Οι συμμετέχοντες ήταν πολύ ανοιχτοί, δραστήριοι και πρόθυμοι να σχεδιάσουν λεπτομερώς τις προσεχείς δράσεις του έργου.
Παρακολουθήστε τα νέα του project και τη συζήτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με το hashtag #BurnoutFree!
Αυτό το έργο (No:2021-1-EL01-KA220-ADU-000035230) έχει χρηματοδοτηθεί με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. “Η υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την παραγωγή του παρόντος δελτίου τύπου δεν συνιστά αποδοχή του περιεχομένου, το οποίο αντανακλά τις απόψεις μόνον των δημιουργών, και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για οποιαδήποτε χρήση των πληροφοριών που εμπεριέχονται σε αυτό”.