Σε 24ωρη απεργία προχωρούν την Τρίτη 30 Μαΐου οι μηχανοδηγοί του ΟΣΕ, διαμαρτυρόμενοι (και) για το νέο… επιτελικό φιάσκο με την «επανεκκίνηση» στον σιδηρόδρομο με… μονή γραμμή.
Ειδικότερα, μετά την καταγγελία για τη μονή γραμμή 130 χιλιομέτρων από Λάρισα έως Πλατύ Θεσσαλονίκης, ο πρόεδρος της ΠΕΠΕ Κώστας Γενηδούνιας αναφέρει σε νέα ανάρτησή του ότι η απάντηση του ΟΣΕ στην «κοροϊδία», ήταν ότι είχαν κλειδούχο, αλλά και… βραχυκύκλωμα σε Ραψάνη και Μαυρονέρι, γι’ αυτό και η μονή γραμμή, η οποία, ωστόσο, «αποκαταστάθηκε».
Το ΔΣ των μηχανοδηγών πραγματοποίησε σήμερα έκτακτη συνεδρίαση για το νέο φιάσκο του ΟΣΕ, λόγω απουσίας κλειδούχου, με τον κ. Γενηδούνια να τονίζει στην ίδια ανάρτηση, ότι «οι επικοινωνίες στην Ειδομένη δεν αποκαταστάθηκαν, τα προβλήματα παραμένουν, το ΔΣ αποφάσισε ομόφωνα 24ωρη κινητοποίηση στις 30/5/23. Γιατί ουσία δεν είναι η επικοινωνία. Έχουν το χρόνο να τα λύσουν», συμπληρώνοντας ότι θα γίνει «καταγγελία στην ΡΑΣ για ασαφείς οδηγίες που δόθηκαν σήμερα από τον ΟΣΕ σε μηχανοδηγό, θα αναζητηθεί Πραγματογνωμονας για τις ταχύτητες των 140 όπου δεν λειτουργούν τηλεδιοίκηση και Φωτοσήματα (τις απορρίπτουμε), τεχνικός ασφαλείας για τις εγκαταστάσεις. Δράσεις για προγράμματα εργασίας κλπ».
- Δείτε επίσης: Σοβαρότατη καταγγελία Γενηδούνια: Θέλουν να λειτουργήσει μονή γραμμή 130 χλμ. γιατί δεν υπάρχει κλειδούχος!