Ένα αδιανόητο περιστατικό συνέβη χθες το πρωί σε Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΚΕΠ) στην Πάτρα.
Σύμφωνα με την τοπική εφημερίδα «Γνώμη», ένας 45χρονος είχε πάει στο ΚΕΠ για να εξυπηρετηθεί για ένα ζήτημα.
Όμως, όταν ενημερώθηκε ότι η περίπτωσή του δεν μπορούσε να διεκπεραιωθεί και έπρεπε να απευθυνθεί σε άλλην υπηρεσία έγινε έξαλλος και βγήκε εκτός εαυτού!
Συγκεκριμένα, έβρισε με χυδαίες εκφράσεις την γυναίκα υπάλληλο που τον εξυπηρέτησε αλλά δεν σταμάτησε εκεί.
Ο νταής 45χρονος επιτέθηκε και στον διπλανό υπάλληλο που είναι άτομο με αναπηρία όταν του ζήτησε ευγενικά να ηρεμήσει και πως δεν υπήρχε λόγος να συμπεριφέρεται με αυτό τον απαράδεκτο τρόπο.
Τότε, ο πολίτης έφτυσε στο προστατευτικό τζάμι που υπάρχει στον γκισέ και έριξε μπουνιά με αποτέλεσμα να ματώσει η μύτη του.
Στο απαράδεκτο περιστατικό παρενέβη άμεσα η Διευθύντρια του ΚΕΠ η οποία κάλεσε την Αστυνομία και το ΕΚΑΒ, ενώ ενημέρωσε και τον αρμόδιο αντιδήμαρχο, Διονύση Πλέσσα, ο οποίος ζήτησε να κινηθεί η προβλεπόμενη διαδικασία.
Αφού προκάλεσε αναστάτωση ο 45χρονος εξαφανίστηκε. Ωστόσο, πάνω στον πανικό του ξέχασε το κινητό του, με αποτέλεσμα να αποκαλυφθεί η ταυτότητά του και να κινηθεί και η δικαστική διαδικασία σε βάρος του.
Οι εργαζόμενοι του ΚΕΠ μετέβησαν στην Ασφάλεια και έδωσαν καταθέσεις, ενώ ο υπάλληλος που τραυματίστηκε μετέβη στο νοσοκομείο προκειμένου να υποβληθεί σε εξετάσεις και να παραλάβει ιατροδικαστική γνωμάτευση, ενώ υπέβαλε σε βάρος του πολίτη μήνυση.
Το περιστατικό καταδίκασε ο αντιδήμαρχος.
«Ντροπή και μόνο ντροπή! Είναι αχαρακτήριστες τέτοιες ενέργειες. Είναι δυνατόν εργαζόμενοι να πέφτουν θύματα ξυλοδαρμού από πολίτες; Δηλαδή από τους ανθρώπους που δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό να εξυπηρετήσουν; Ο εργαζόμενος είναι ταραγμένος και προσπαθεί να ξεπεράσει το σοκ. Βρίσκομαι σε συνεχή επικοινωνία μαζί του, ώστε να ενημερώνομαι για την υγεία του», δήλωσε ο κ. Πλέσσας.