Η διαφήμιση και η πραγματικότητα ενίοτε απέχουν σταθμούς και παρασάγγας. Συχνά, μάλιστα, η σύγκριση μόνο ως τραγική ειρωνεία μπορεί να εκληφθεί.
Το 2017 η Blue Star Ferries είχε βγάλει ένα διαφημιστικό σποτ με το οποίο ενημέρωνε τους μελλοντικούς της επιβάτες πόσο τους εκτιμά, πόσο πολύτιμοι είναι. «Τους περιποιούμαστε, τους φροντίζουμε, μας ενώνουν στιγμές όμορφες, αλλά και δύσκολες» έλεγε χαρακτηριστικά η εταιρεία.
Κατά την διάρκεια του διαφημιστικού βλέπαμε και έναν αργοπορημένο επιβάτη με κοστούμι και χαρτοφύλακα να τρέχει να προλάβει το καράβι που ετοιμαζόταν να φύγει. Στην συνέχεια, βλέπαμε και έναν φαντάρο να κάνει το ίδιο. Και στις δύο περιπτώσεις ο καπετάνιος περίμενε(!).
Στο διαφημιστικό δεν υπήρχε κανένας να τους σπρώξει από τον καταπέλτη με αποτέλεσμα να πέσουν στη θάλασσα. Ο καπετάνιος δεν τους αγνόησε για να φύγει από το λιμάνι, αφήνοντάς τους να πνιγούν.
Η διαφήμιση αυτή προβάλλονταν στην τηλεόραση πριν από έξι χρόνια και δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα της Τρίτης 5 Σεπτεμβρίου, όταν και ο Αντώνης Καρυώτης δολοφονήθηκε από μέλη του πληρώματος του Blue Horizon επειδή άργησε να επιβιβαστεί. Η Blue Star νοιάζεται για κάποιους, αλλά όχι για όλους.
Δείτε την διαφήμιση: