Σάλος προκλήθηκε χθες στον σταθμό του μετρό στον Ελαιώνα, όταν εργαζόμενοι και επιβάτες αντίκρισαν από την οροφή να κρέμονται μπαλόνια στη μορφή του… ανδρικού αναπαραγωγικού οργάνου. Οπως ήταν φυσικό, προκλήθηκαν αποδοκιμασίες, με το αρμόδιο συνεργείο να αποκαθηλώνει το «ιπτάμενο πέος».
Η είδηση της απρεπούς διακόσμησης έγινε γνωστή από ανάρτηση που έκανε στο προσωπικό του προφίλ στο facebook ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Σπύρος Ρεβύθης, ο οποίος ανέβασε την επίμαχη φωτογραφία με το κείμενο: «Σταθμός Ελαιώνα Μετρό συμβαίνει τώρα!!! Ηθελα να ήξερα ποιος έκανε έλεγχο στα “δημιουργήματα του καλλιτέχνη” και ποιος του επέτρεψε να μας ρεζιλέψει παγκοσμίως, σαν εταιρία και σαν εργαζόμενους!!!»
Επόμενο ήταν η συγκεκριμένη ανάρτηση να προκαλέσει ιδιαίτερα σχόλια, με τους περισσότερους χρήστες να «παίρνουν στο ψιλό» τη συγκεκριμένη… καλλιτεχνική παρέμβαση. Ανάμεσα στα σχόλια ξεχωρίζει αυτό της διευθύντριας Εταιρικής Επικοινωνίας και Εμπειρίας Επιβατών ΣΤΑ.ΣΥ. Κατερίνας Μπούκη, που ζήτησε συγγνώμη για την τοποθέτησή του: «Αγαπητοί συνάδελφοι, καλησπέρα. Από τις 29/9 έως τις 3/12 η ΑΜΚΕ Ρίζες Πολιτισμού θα πραγματοποιήσει έκθεση έργων τέχνης στην περιοχή του Ελαιώνα και ζητήθηκε και ο χώρος του σταθμού για αυτό. Οταν η Διεύθυνση Εταιρικής Επικοινωνίας έλεγξε τα εκθέματα που της απέστειλε ο επιμελητής, το έργο που απεικονίζεται στη φωτογραφία που έχει αναρτηθεί δεν έχει καμία σχέση με αυτήν που εγκρίθηκε (επισυνάπτεται η παρακάτω). Πάντοτε η Διεύθυνση λειτουργεί με γνώμονα τη βελτίωση της εταιρικής μας εικόνας και πραγματοποιεί δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης προς τον επιβάτη και τον εργαζόμενο χωρίς να θέλει να τον προσβάλει. Ηδη έχει δοθεί εντολή να κατέβει το εν λόγω έργο. Σας ζήτω ειλικρινά συγγνώμη για την άτυχη αυτή στιγμή».
Από την πλευρά μας επικοινωνήσαμε με τον κ. Ρεβύθη, ο οποίος δήλωσε ότι μόλις η διοίκηση είδε την ανάρτησή του, έστειλε συνεργείο να κατεβάσουν το «έργο». Οπως είπε χαρακτηριστικά, «δεν μπορεί κάθε καλλιτέχνης να κρεμάει οτιδήποτε θέλει. Υπάρχει αρμόδια υπηρεσία που κλείνει αυτές τις δουλειές με τους καλλιτέχνες. Είναι κάτι αισχρό, δεν μπορείς να ανεβάζεις κάτι τέτοιο σε κοινή θέα, όπου μπαίνει κόσμος, μικρά παιδιά κ.λπ. Γι’ αυτό και αφαιρέθηκε». Απ’ ό,τι μάθαμε τελικά, η εν λόγω πρωτοβουλία με το «ιπτάμενο πέος» ανήκε στον καλλιτέχνη, ο οποίος αυθαίρετα τοποθέτησε το μπαλόνι, σε αντίθεση με τη διακόσμηση που είχε υποσχεθεί…