Στο επίκεντρο αρνητικής δημοσιότητας βρέθηκε ένα ξενοδοχείο στη Ρόδο, μετά την καταγγελία μιας 41χρονης Βρετανίδας, η οποία ισχυρίζεται ότι ο γιος της γέμισε εξανθήματα στην πλάτη και εκδήλωσε ωτίτιδα όταν κολύμπησε στην πισίνα των εγκαταστάσεων!
Σύμφωνα με όσα κατήγγειλε η οικιακή καθαρίστρια Ρεμπέκα Πράις, η οποία είναι μητέρα τριών παιδιών, ηλικίας 16, 13 και 8 ετών, είχαν κλείσει με τον σύζυγό της πακέτο διακοπών all inclusive και είχαν πληρώσει πάνω από 4.000 λίρες για 11 διανυκτερεύσεις στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο. Στις 20 Ιουλίου η οικογένεια πέταξε από το Μπρίστολ της Βρετανίας στη Ρόδο, περιμένοντας ότι θα έβρισκε «υπέροχο φαγητό και πανέμορφο περιβάλλον».
Φτάνοντας, όμως, στο ξενοδοχείο η Ρεμπέκα και ο σύζυγός της έμειναν έκπληκτοι βλέποντας τον χώρο! Οπως είπε η 41χρονη Βρετανίδα από το Κάρντιφ, σοκαρίστηκαν από την «αηδιαστική κατάσταση του θέρετρου», καθώς και από την εικόνα που παρουσίαζε η πισίνα, η οποία ήταν «πράσινη και θολή», αλλά και τόσο βρόμικη που μπορούσε κάποιος να γράψει στον πυθμένα της! Σύμφωνα με την ίδια, εκτός από τα μυρμήγκια που… έκοβαν βόλτες στα δωμάτιά τους, η ντουζιέρα δεν είχε πόρτα, ενώ υπήρχε έλλειψη τρεχούμενου νερού στα μπάνια και το φαγητό ήταν πολύ «φτωχό».
«Ηταν βρόμικο, ανοργάνωτο, επ’ ουδενί τεσσάρων αστέρων, φτωχό φαγητό και ποτά, το υδάτινο πάρκο ήταν κλειστό, χαλασμένες εγκαταστάσεις, όπως ξαπλώστρες, μυρμήγκια στο δωμάτιό μου, χωρίς πόρτα ντους και πράσινη πισίνα. Το χειρότερο ήταν η πισίνα και πως το ξενοδοχείο περίμενε από τους επισκέπτες να τη χρησιμοποιήσουν» δήλωσε η 41χρονη τουρίστρια. Σύμφωνα με την ίδια, όμως, το χειρότερο όλων ήταν ότι ο γιος της άρχισε κάποια στιγμή να βγάζει εξανθήματα στην πλάτη του, εξαιτίας του ανθυγιεινού περιβάλλοντος!
Υστερα από αυτό, η 41χρονη διαμαρτυρήθηκε σε υπαλλήλους του ξενοδοχείου, που δικαιολογήθηκαν λέγοντας ότι οι εγκαταστάσεις ήταν σύμφωνα με τον κώδικα και επέμεναν πως μπορούσαν να προσκομίσουν τα έγγραφα που αποδείκνυαν πως η πισίνα είχε ελεγχθεί και είχε πιστοποιηθεί ότι ήταν καθαρή και κατάλληλη για χρήση. Θέλοντας να βρει το δίκιο της η γυναίκα απευθύνθηκε στον διευθυντή του ξενοδοχείου, επιδεικνύοντάς του και φωτογραφίες που επιβεβαίωναν τα λεγόμενά της, με συνέπεια εκείνος να αναγκαστεί τελικά να ζητήσει «συγγνώμη» και να την ενημερώσει ότι θα διεξαχθεί έρευνα.
Αντ’ αυτού, όμως, κλήθηκε υπηρεσία καθαρισμού, που έριξε «τρομακτικές ποσότητες χλωρίου» στην πισίνα, με αποτέλεσμα να ασπρίζουν τα μαγιό των επισκεπτών! Την ίδια ώρα, το εξάνθημα του παιδιού συνέχισε να επιδεινώνεται και παράλληλα εκδήλωσε και ωτίτιδα, με τους γιατρούς να συστήνουν στην πενταμελή οικογένεια από τη Μεγάλη Βρετανία να μην μπει στο αεροπλάνο. Ετσι, μη έχοντας άλλη επιλογή, έμεινε ακόμη δύο ημέρες στο «θέρετρο του τρόμου», προτού καταφέρει τελικά να επιστρέψει στο Μπρίστολ!