Η ΕΡΓΟΣΕ ανακοίνωσε (επιτέλους) την ολοκλήρωση της περιθρύλητης Σύμβασης 717. Έπειτα από καθυστερήσεις πολλών ετών και στην σκιά της πολύνεκρης τραγωδίας στα Τέμπη, η χώρα διαθέτει σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση για τα τρένα. Δεν έχει, ωστόσο, σιδηροδρομικό δίκτυο όπως τουλάχιστον το αντιλαμβάνονται οι Ευρωπαίοι πολίτες.
Ο Μητσοτάκης άφησε την Ελλάδα χωρίς τρένα και ονειρεύεται σιδηροδρομική σύνδεση με την Ουκρανία!
Η ΕΡΓΟΣΕ Παρέδωσε το τελευταίο τμήμα του ηλεκτρονικού συστήματος σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης από την Οινόη έως την Τιθορέα, καθώς και το αναβαθμισμένο Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας του τμήματος ΣΚΑ (Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών) – Τιθορέα.
Εντούτοις, τα σύγχρονα αυτά συστήματα παραδόθηκαν σε μία περίοδο που στην Ελλάδα τα τρένα εκτελούν κατά βάση προαστιακά δρομολόγια. Επιπλέον, εκτιμάται ότι τα δρομολόγια θα διεξάγονται κανονικά ύστερα από 1,5 χρόνο εφόσον δεν υπάρξουν άλλα έκτακτα γεγονότα.