Κόπρανα εντός του Μουσείου Ακρόπολης, ακριβώς μπροστά από τα εκθέματα του Ναού της Αθηνάς Νίκης. Αυτή είναι η Ελλάδα 2.0 του Κυριάκου Μητσοτάκη. Το αποκρουστικό και βέβηλο θέαμα δεν το είχαν πάρει… μυρωδιά οι φύλακες ή κάποιος από το προσωπικό, αλλά επισκέπτες που ενημέρωσαν τους υπευθύνους του μουσείου.
Η άθλια αυτή πράξη έγινε ημέρα Κυριακή, αλλά δημοσιοποιήθηκε χθες. Εργαζόμενοι στο Μουσείο Ακρόπολης κάνουν λόγο για ελλιπή μέτρα ασφαλείας και ανύπαρκτη εκπαίδευση του προσωπικού, ενώ ο γενικός διευθυντής του μουσείου Νίκος Σταμπολίδης προέβαλε τη δικαιολογία ότι αυτό συνέβη επειδή ηλικιωμένος τουρίστας είχε ακράτεια και το μουσείο αντιμετώπισε το συμβάν με… διακριτικότητα. Δηλαδή, αντιλήφθηκαν τον άνθρωπο να κάνει την ανάγκη του μπροστά από τα εκθέματα του Ναού της Αθηνάς Νίκης και δεν έκαναν τα δέοντα για να μην τον φέρουν σε δύσκολη θέση – δικαιολογία που δεν φαντάζει και τόσο πειστική.
Ολα στην Ελλάδα βοούν ότι το κράτος έχει καταντήσει κακόγουστο ανέκδοτο και βρίσκεται υπό κατάρρευση. Ολόκληροι νομοί πλημμυρίζουν και καταστρέφονται, με τους αρμοδίους να παίζουν τον ρόλο του παρατηρητή, εκατομμύρια στρέμματα παρθένας φύσης καίγονται και φταίνε η κλιματική αλλαγή και οι βροχές του Μαΐου, οι μαφιόζοι προβαίνουν σε δολοφονικές επιθέσεις σε πλατείες γεμάτες παιδιά και σε καφετέριες, και χούλιγκαν από την Κροατία διασχίζουν ανενόχλητοι τη μισή Ελλάδα για να δολοφονήσουν Ελληνα οπαδό της ΑΕΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια.
Η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη ούτε θέλει ούτε μπορεί να διαχειριστεί με σοβαρότητα και αποτελεσματικότητα τα καθήκοντα που της εμπιστεύτηκε ο ελληνικός λαός. Ο μόνος στόχος της απόκτησης εξουσίας είναι η παραμονή σε αυτήν – κι έτσι φτάσαμε στο σημείο να κοπρίζει ο κάθε περαστικός στα όσια και τα ιερά των Ελλήνων.
Φυσικά, η υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη, η γυναίκα που διόρισε τον Λιγνάδη καλλιτεχνικό διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου και τσιμέντωσε την Ακρόπολη, ούτε καν έχει σκεφτεί τη λέξη «παραίτηση» για όσα έχει κάνει μέχρι σήμερα. Ντροπή!
*φωτο αρχείου
- Δείτε επίσης: Επισκέπτης αφόδευσε μπροστά σε εκθέματα του μουσείου της Ακρόπολης – Τι απαντάει ο διευθυντής