Oι εμπορικές πρακτικές των influencers στους λογαριασμούς των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, σύμφωνα με το υπουργείο Ανάπτυξης, θα ελεγχθούν προσεχώς, μετά από σχετική πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Σε συνεργασία με τις αρμόδιες εθνικές αρχές των Κρατών Μελών της Ένωσης, όπως αναφέρεται, θα υπάρξει ενδελεχής έρευνα με σκοπό την προστασία των καταναλωτών.
Στην Ελλάδα οι έλεγχοι θα πραγματοποιηθούν μέσω της Γενικής Διεύθυνσης Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου. Θα ελεγχθούν οι τρόποι που χρησιμοποιούν οι influencers, προκειμένου να προωθήσουν προς πώληση αγαθά και συνεργαζόμενες υπηρεσίες εταιρειών (brands).
Τα αποτελέσματα του ελέγχου της εφορίας θα συμβάλλουν στον έλεγχο καταλληλόλητας της ψηφιακής αμεροληψίας και στην αξιολόγηση του κατά πόσον απαιτείται νέα νομοθεσία για να καταστούν οι ψηφιακές αγορές εξίσου ασφαλείς με τις αγορές εκτός διαδικτύου.