Ανακοινώθηκαν χθες, 9 Νοεμβρίου, τα αποτελέσματα των μετεγγραφών και μετακινήσεων των φοιτητών για το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024. Παράλληλα, ξεκινά και η εκκίνηση της διαδικασίας υποβολής ενστάσεων ή αιτήσεων θεραπείας. Τα αποτελέσματα είναι διαθέσιμα, στην ηλεκτρονική εφαρμογή «Μετεγγραφές 2023», όπως ανακοινώθηκε από το υπουργείο Παιδείας.
Πιο αναλυτικά, από τους φοιτητές υποβλήθηκαν συνολικά 5.543 αιτήσεις βάσει οικονομικών και κοινωνικών κριτηρίων:
- 5.432 αιτήσεις αφορούσαν στη γενική κατηγορία, κατά την την οποία 4.950 φοιτητές αιτήθηκαν μετεγγραφή σε αντίστοιχα Τμήματα, 434 φοιτητές συμπεριέλαβαν στην αίτησή τους και αντίστοιχα Τμήματα και Τμήματα προς μετακίνηση του ιδίου επιστημονικού πεδίου, ενώ 48 φοιτητές δήλωσαν αποκλειστικά Τμήματα προς μετακίνηση του ιδίου επιστημονικού πεδίου.
- 72 αιτήσεις από φοιτητές που εισήχθησαν στα ΑΕΙ με την ειδική κατηγορία των Ελλήνων Πολιτών της Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης.
- 39 αιτήσεις από φοιτητές κυπριακής καταγωγής.
Ακόμη υποβλήθηκαν:
- 315 αιτήσεις από φοιτητές, οι οποίοι δήλωσαν ότι εμπίπτουν στις ειδικές κατηγορίες των περ. α΄ ,β΄ και γ΄ του άρθρου 78 του ν.4692/2020
- 1.724 αιτήσεις από αδελφούς προπτυχιακούς φοιτητές.
Τα αποτελέσματα
Όπως προέκυψε από τα αποτελέσματα των αιτήσεων, μετεγγράφονται τελικά:
- 3.853 φοιτητές με μοριοδοτούμενους λόγους (κοινωνικά και οικονομικά κριτήρια), εκ των οποίων 3.774 ανήκουν στη γενική κατηγορία, 48 είναι Έλληνες πολίτες της Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης και 31 φοιτητές κυπριακής καταγωγής
- 315 φοιτητές των ειδικών κατηγοριών των περ. α΄,β΄ και γ΄ του άρθρου 78 του ν.4692/2020.
- 1.703 αδελφοί προπτυχιακοί φοιτητές.
Μετακινούνται σε Τμήματα του ίδιου Επιστημονικού πεδίου:
- 110 φοιτητές με μοριοδοτούμενους λόγους (κοινωνικά και οικονομικά κριτήρια).
- 20 αδελφοί προπτυχιακοί φοιτητές.
Οι φοιτητές που ενδιαφέρονται άμεσα, δύνανται να συνδεθούν στην ειδική εφαρμογή Μετεγγραφών, με τους κωδικούς με τους οποίους υπέβαλαν την αίτησή τους μέσω του σχετικού συνδέσμου ή μέσω της κεντρικής ιστοσελίδας του Υπουργείου Παιδείας.