Μπορεί η ταλαιπωρία των οδηγών σε καθημερινή βάση να είναι τεράστια, με ουρές χιλιομέτρων να σχηματίζονται στις κεντρικές οδικές αρτηρίες λόγω της κίνησης, ωστόσο, ο ΟΑΣΑ ανακοίνωσε την ταχύτερη λειτουργία των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, μετά την εφαρμογή του Δακτυλίου.
Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία από τη βάση δεδομένων του συστήματος τηλεματικής του ΟΑΣΑ, συγκρίνοντας την περίοδο πριν και μετά την εφαρμογή του Δακτυλίου, τις τελευταίες εβδομάδες καταγράφεται αύξηση της μέσης ταχύτητας των λεωφορείων και τρόλεϊ που φθάνει να ξεπερνά το 10% σε αρκετούς κεντρικούς οδικούς άξονες, όπως η Λ. Κηφισίας, η Λ. Βασιλέως Κωνσταντίνου, η Λ. Μεσογείων, η Ιερά Οδός και η Λ. Βουλιαγμένης, τις πρωινές και μεσημεριανές ώρες αιχμής.
Ειδικότερα, στις πρωινές ώρες αιχμής (07.00 – 10.00) 5 κεντρικοί οδικοί άξονες παρουσιάζουν αύξηση ταχύτητας μετά την εφαρμογή του μέτρου:
-Λ. Κηφισίας, από Φάρο Ψυχικού μέχρι Αμπελόκηπους (12,2%),
– Λ. Βασιλέως Κωνσταντίνου, από Εθνική Πινακοθήκη έως Παναθηναϊκό Στάδιο (10,8%)
-Ιερά Οδός, από Ελαιώνα έως Παλαιά Αγορά στον Πειραιά (10,4%)
-Λ. Βουλιαγμένης, από Υμηττό μέχρι Καλιρρόης (6,7%)
-Λ. Συγγρού, από ‘Αγιο Σώστη μέχρι Στύλους Ολυμπίου Διός (6,5%)
-Λ. Βασιλίσσης Σοφίας, από Λ. Αλεξάνδρας έως Σύνταγμα (3,3%)
Αντίστοιχα, στις μεσημεριανές ώρες αιχμής (14.00 – 17.00) 11 κεντρικοί οδικοί άξονες παρουσιάζουν αύξηση ταχύτητας μετά την εφαρμογή του Δακτυλίου:
-Λ. Αλεξάνδρας, από Αμπελόκηπους μέχρι Πεδίον του ‘Αρεως (4,3%)
-Οδός Ακαδημίας, από Πλατεία Κάνιγγος έως οδό Ακαδημίας (8,3%)
-Οδός Σταδίου, από Ομόνοια έως Πλατεία Κλαυθμώνος (9,2%)
-Οδός Πατησίων, από Λ. Αλεξάνδρας μέχρι Πλατεία Αμερικής (7,3%)
-Λ. Κηφισίας, από Λ. Αλεξάνδρας μέχρι Φάρο Ψυχικού (8,8%)
-Λ. Μεσογείων, από Μιχαλακοπούλου μέχρι Στ. Εθνικής ‘Αμυνας (11,9%)
-Λ. Βασιλίσσης Σοφίας, από Λ. Αλεξάνδρας έως Σύνταγμα (8,1%)
– Λ. Βασιλέως Κωνσταντίνου, από Χίλτον μέχρι Παναθηναϊκό Στάδιο (34,3%)
-Λ. Βουλιαγμένης, από Υμηττό έως Καλλιρρόης (10,4%)
-Ιερά Οδός, από Ελαιώνα μέχρι Παλαιά Αγορά στον Πειραιά (2,5%)
– Οδός Πειραιώς, από Ομόνοια μέχρι οδό Χαμοστέρνας (5%)
Στον αντίποδα, εντοπίζονται και ορισμένα σημεία σε οδικές αρτηρίες, όπου παρατηρείται μείωση της μέσης ταχύτητας των οδικών ΜΜΜ, στις πρωινές ώρες αιχμής, όπως είναι στη Λ. Αλεξάνδρας, από Πάρκο έως Στ. Αμπελοκήπων (-3,1%) και στην οδό Πατησίων, από Πλ. Αμερικής μέχρι Πεδίον του ‘Αρεως (-1,9%). Στις δε μεσημεριανές ώρες αιχμής, μείωση μέσης ταχύτητας καταγράφηκε στη Λ. Βασ. Σοφίας, από οδό Ακαδημίας μέχρι Ιπποκράτειο (-1,5%), στον οδό Πανεπιστημίου, από Σύνταγμα μέχρι Ρεξ (-5,2%), στην οδό Πατησίων, από Πλατεία Αμερικής έως Πεδίον του ‘Αρεως (-1,3%).