Δεν έχουν τέλος οι καταγγελίες σε βάρος ινστιτούτων αισθητικής, από πελάτισσες, που ήθελαν να κάνουν υπηρεσίες ομορφιάς, αλλά τελικά εξαπατήθηκαν και είδαν τα χρήματά τους να χάνονται. Μετά την υπόθεση της Θεσσαλονίκης, που προκάλεσε αίσθηση στην κοινή γνώμη, άνοιξε ο ασκός του αιόλου και για άλλες παρόμοιες επιχειρήσεις, που έμπλεκαν στα «δίχτυα» τους ανυποψίαστες γυναίκες, με σκοπό να τους αρπάξουν τα χρήματα.
Αυτήν την φορά, μία πρώην εργαζόμενη του ινστιτούτου αισθητικής αποκαλύπτει τον τρόπο με τον οποίο εξαπατούσαν οικονομικά τους πελάτες, αλλά και πως παρουσίαζαν γιατρούς που δεν είχαν πτυχία Ιατρικής.
«Όλες οι εντολές δίνονταν από τους ιδιοκτήτες. Δεν μου κόλλησαν ένσημα και έκανα καταγγελία. Ήμουν από τις τυχερές, έλαβα τον μισθό μου στους 3 μήνες, άλλοι δεν πληρώθηκαν ποτέ», αναφέρει η γυναίκα και συνεχίζει:
«Κατάλαβα ότι το ινστιτούτο ήταν βιτρίνα, βιτρίνα για να κάνουν αφαίμαξη μεγάλων ποσών σε κάποιους πελάτες που γίνονταν θύματα. Δεν ήξερα ότι δεν υπήρχαν γιατροί. Μου σύστησαν 2 άτομα σαν γιατρούς, από την Ασφάλεια έμαθα ότι δεν ήταν γιατροί και έπεσα από τα σύννεφα. Εκ των υστέρων έμαθα ότι η ιδιοκτήτρια έλεγε τον εαυτό της γιατρό και εξαπατούσε κόσμο».
Η ίδια εξήγησαν πως όσα γίνονταν, ήταν κεκλεισμένων των θυρών. «Οι κυρίες που κάνανε καταγγελίες για τα μεγάλα ποσά, αυτά τα έπαιρνε η κυρία (…)», συμπλήρωσε.
«Συνειδητοποίησαν πως τα άτομα που πίστευαν ότι ήταν γιατροί, δεν ήταν»
Την υπεράσπιση των εργαζομένων του ινστιτούτου αισθητικής έχει αναλάβει η ποινικολόγος Ανθούλα Ανάσογλου, η οποία υπογράμμισε πως το ινστιτούτο δεν εξαπάτησε μόνο τους πελάτες, αλλά και τους εργαζόμενούς του.
«Οι εργαζόμενες δούλευαν εκεί 5 με 6 μήνες. Έκπληκτες συνειδητοποίησαν ότι τα άτομα που φαίνονταν ως γιατροί και οι ίδιες πίστευαν ότι ήταν γιατροί, ότι δεν ήταν. Η εταιρεία είχε άδεια και για να υπάρχει άδεια πρέπει να υπάρχει γιατρός, κι αυτό είναι μέρος της έρευνας της Εισαγγελίας», ανέφερε η δικηγόρος.