Αντιμέτωπος με την κακουργηματική κατηγορία της επικίνδυνης οδήγησης με αποτέλεσμα τον θάνατο βρίσκεται ο 37χρονος οδηγός «θεριστής» του ΚΤΕΛ, ο οποίος έριξε το λεωφορείο που οδηγούσε πάνω σε δύο αυτοκίνητα, τα οποία είχαν σταθμεύσει στη λωρίδα έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ) της εθνικής οδού στον Πλαταμώνα, τον περασμένο Απρίλιο, με συνέπεια να χάσουν τις ζωές τους τρεις νέοι άνθρωποι, ηλικίας 19, 23 και 28 χρόνων!
Ο οδηγός του μοιραίου λεωφορείου που σκόρπισε τον θάνατο απολογήθηκε στον ανακριτή Κατερίνης, καθώς στον οργανισμό του ανιχνεύτηκε κοκαΐνη, και μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας αφέθηκε ελεύθερος, χωρίς περιοριστικούς όρους. «Σπάνια οι αστυνομικοί της Τροχαίας προχωρούν σε τέτοιες εξετάσεις, παίρνοντας δείγμα ούρων για να διενεργηθεί τοξικολογική εξέταση. Αυτό σημαίνει πως υπήρχε υποψία και ήταν πολύ καλό που έγινε αυτή η εξέταση, δείχνοντας ότι είχε κάνει χρήση κοκαΐνης» δήλωσε ο συνήγορος των συγγενών των θυμάτων Θεόδωρος Τσανακτσίδης. Μιλώντας στο σάιτ voria.gr, ο ίδιος επισήμανε ότι η κατηγορία της επικίνδυνης οδήγησης ενισχύεται από την ταχύτητα με την οποία κινούταν το λεωφορείο, καθώς προσέκρουσε στα δύο σταθμευμένα αυτοκίνητα με 102 χιλιόμετρα την ώρα. «Για τα συγκεκριμένα λεωφορεία, όμως, το όριο ταχύτητας είναι 80 χιλιόμετρα/ώρα» εξήγησε ο κ. Τσανακτσίδης και επικαλέστηκε τις παραβάσεις που βεβαίωσε η Τροχαία στον οδηγό από τον έλεγχο του ταχογράφου, σύμφωνα με τις οποίες σε 26 σημεία από την αφετηρία, που ήταν η Θεσσαλονίκη, μέχρι τον τόπο του δυστυχήματος, το λεωφορείο κινούνταν υπερβαίνοντας τα επιτρεπόμενα όρια ταχύτητας.
Ο υπαίτιος οδηγός, από την πλευρά του, αρνείται ότι έκανε χρήση κοκαΐνης τη μοιραία ημέρα και υποστηρίζει πως ανιχνεύτηκε υπόλειμμα της ναρκωτικής ουσίας που είχε μείνει στον οργανισμό του. Μάλιστα, επικαλείται τη σχετική έκθεση του ιατροδικαστή, που διόρισε τεχνικό σύμβουλο, Δημήτρη Γαλεντέρη, ο οποίος κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η ουσία που ανιχνεύτηκε αφορά παλαιότερη χρήση και έχει μείνει στον οργανισμό του 37χρονου, χωρίς να επηρεάζει την οδηγική ικανότητά του. Στις εξηγήσεις που έδωσε ο ίδιος ο οδηγός στον ανακριτή ισχυρίστηκε πως το ένα από τα δύο οχήματα βρέθηκε λίγα εκατοστά εντός της λωρίδας κυκλοφορίας, με συνέπεια να το δει ξαφνικά και να μην έχει περιθώριο να το αποφύγει. «Βγαίνοντας από το τούνελ δεν είχε επαρκή ορατότητα, αιφνιδιάστηκε και δεν μπόρεσε να φρενάρει, ενώ δεν μπορούσε να κάνει αποφευκτικό ελιγμό, επειδή ήταν επικίνδυνος για τους επιβάτες του λεωφορείου» ανέφερε ο δικηγόρος του 37χρονου Γιάννης Μακρής.
Το φοβερό τροχαίο συνέβη τα ξημερώματα της 24ης Απριλίου 2023. Ο Χάρος παραμόνευε λίγα μέτρα μετά τη σήραγγα Πλαταμώνα, όπου το λεωφορείο που οδηγούσε ο 37χρονος έπεσε με σφοδρότητα πάνω στα δύο οχήματα, τα οποία είχαν σταματήσει στη ΛΕΑ με αναμμένα αλάρμ, εξαιτίας μηχανικής βλάβης του ενός. Από την άμορφη μάζα σιδερικών ανασύρθηκαν ένας νεκρός και έξι τραυματίες, εκ των οποίων οι δύο υπέκυψαν στα τραύματά τους, έπειτα από πολυήμερη νοσηλεία. Ευτυχώς, κανένας από τους 74 επιβάτες του λεωφορείου δεν τραυματίστηκε.