Η συνέντευξη του Αλέξη Κούγια ήταν εξαιρετικά αποκαλυπτική. Οι αποκαλύψεις του όμως υπερβαίνουν τα ελληνικά δρώμενα, ακόμα και την σύγχρονη ελληνική ιστορία. Ειδικά η αναφορά του για την Kawasaki 1300 με την οποία τραυματίστηκε όταν ήταν 17 χρόνων, αλλάζει τα δεδομένα της παγκόσμιας ιστορίας της μηχανοκίνησης, τουλάχιστον όπως την γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.
@mitsikwstasgiwrg8♬ πρωτότυπος ήχος – mitsikwstasgiwrg8
Μέχρι λοιπόν την πρόσφατη συνέντευξη τύπου του κορυφαίου ποινικολόγου, όλη η υφήλιος είχε την εντύπωση ότι η Kawasaki ανέπτυξε τον εξαιρετικό κινητήρα των 1300 κυβικών, ως πρωτότυπο το 1976, και ετέθη σε κυκλοφορία το 1978.
Η ανάπτυξη του συγκεκριμένου κινητήρα έγινε έπειτα από την πετρελαϊκή κρίση του 1973 και την μεταστροφή της κορυφαίας ιαπωνικής βιομηχανίας από τους δίχρονους κινητήρες, αμέσως μετά το 1976 όταν για πρώτη φορά τέθηκε θέμα ρύπων. Έως τότε το πιο γρήγορο δίτροχο παραγωγής, ήταν το Kawasaki 500 SS, ενώ προετοιμαζόταν αντίστοιχος δίχρονος κινητήρας 750 κυβικών.
Έτσι λοιπόν η εταιρεία απογαλακτίσθηκε από τους δίχρονους κινητήρες και ανέπτυξε τον συγκεκριμένο κινητήρα μεγάλου κυβισμού.
Το ότι στα χέρια του Αλέξη Κούγια το συγκεκριμένο μοντέλο βρέθηκε 8 ολόκληρα χρόνια πριν την παρουσίαση του πρωτότυπου και 10 χρόνια πριν την επίσημη κυκλοφορία του, αποκαλύπτει μία άγνωστη πτυχή της ιαπωνικής βαριάς βιομηχανίας, που οπωσδήποτε θα γίνει αντικείμενο συζήτησης από κορυφαίους επιστήμονες πολλών κλάδων.