Με πανηγυρισμούς ανακοινώθηκε από τα ΜΜΕ η παραλαβή 140 ηλεκτρικών λεωφορείων από την κινεζική εταιρεία Yutong Bus. Η άφιξή τους στην Αθήνα σηματοδοτεί την απαρχή μιας Πράσινης εποχής στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και τις μετακινήσεις των πολιτών. Ή μήπως όχι;
Στην Ελλάδα 2.0 του Κυριάκου Μητσοτάκη τα ηλεκτρικά οχήματα έφτασαν χωρίς… φορτιστές, καθώς δεν έχουν ξεκινήσει οι εργασίες για την προμήθεια υλικών και την εγκατάσταση του εξοπλισμού φόρτισης στα 4 αμαξοστάσια των ΟΣΥ.
Σύμφωνα με την Καθημερινή, το Ελεγκτικό Συνέδριο μπλόκαρε την σύμβαση του ΟΣΥ και της εταιρείας ΕΥΔΡΟΜΟΣ ΑΤΕ, αναδόχου εταιρείας στον ηλεκτρονικό διεθνή ανοικτό διαγωνισμό για «την προμήθεια και εγκατάσταση δικτύου αγωγών για τη φόρτιση των 140 νέων ηλεκτρικών οχημάτων στα αμαξοστάσια Αγ. Ι. Ρέντη, Αγ. Δημητρίου, Ρουφ και Αττικής».
Στην εν λόγω σύμβαση προβλέπεται η προμήθεια σταθερών φορτιστών αργής φόρτισης, οι οποίοι θα τοποθετηθούν στα αμαξοστάσια της Αττικής και της Θεσσαλονίκης, καθώς και 7 κινητών μονάδων για επιτόπιο φόρτιση.
Ωστόσο, η υλοποίηση αυτής αναμένεται να καθυστερήσει από το «φρένο» του Ελεγκτικού Συνεδρίου για «ουσιώδεις νομικές πλημμέλειες στην ελεγχθείσα διαγωνιστική διαδικασία» και μη τεκμηρίωση του προϋπολογισμού της ελεγχόμενης προμήθειας.
Όλοι είναι για την ΦΥΛΑΚΗ.