Ο γνωστός υμνητής του Κυριάκου Μητσοτάκη, ιστορικός Θάνος Βερέμης, βρήκε ακόμη μια ευκαιρία να ασελγήσει στην ιστορία του Έθνους και μάλιστα ανήμερα της επετείου της Εθνεγερσίας.
Προωθώντας τις γνωστές αναθεωρητικές του απόψεις, τις οποίες είχε κάνει γνωστές στο πανελλήνιο από την εποχή που εμφανιζόταν στο ντοκιμαντέρ του ΣΚΑΪ για το 1821, προσπάθησε να μας πείσει εκ νέου πως «στην Επανάσταση πολεμούσαμε περισσότερο με μουσουλμάνους Αρβανίτες και λιγότερο με Τούρκους»!
Σε συνέντευξή του στον Δημήτρη Δανίκα επανέφερε και την θεωρία του για το Κρυφό Σχολειό ότι είναι… παραμύθι, λέγοντας ότι αποδέχεται μόνο «το Κρυφό Σχολειό του Κοσμά Αιτωλού».
Στην ερώτηση «η Επανάσταση δεν προέκυψε από το πουθενά. Πράγμα που δείχνει ότι την έκανε ο ελληνικός λαός τότε, όποιος ήταν αυτός, οι Αρβανίτες, οι χριστιανοί, όλο αυτό το μείγμα», ο κύριος καθηγητής απάντησε:
«Να σας διακόψω για να πω κάτι πολύ ενδιαφέρον εδώ; Οι Γιουγκοσλάβοι, δηλαδή οι Κροάτες, οι Σλοβένοι, οι Σέρβοι και οι Μαυροβούνιοι, είναι μία ράτσα. Ολοι έρχονται στον Νότο από την Κεντρική Ευρώπη και λέγονται Νοτιοσλάβοι. Ε, αυτοί ποτέ δεν ταίριαξαν. Σκοτώνονταν πάντοτε μεταξύ τους. Μέχρι το 1990 που διαλύθηκε η Γιουγκοσλαβία. Ουδέποτε ταίριαξαν – και ήταν ένας λαός, ένα έθνος. Εμείς ήμασταν Αρβανίτες, Βλάχοι, Σλάβοι και ας πούμε και Έλληνες»!
«Ας πούμε και Έλληνες» για τον Βερέμη, που αμφισβητεί ανοιχτά την ιστορική συνέχεια των Ελλήνων και προτάσσει τις θεωρίες του τουρκόφιλου Φαλμεράιερ!
«Άρα είναι μύθος ότι πολεμούσαμε κυρίως εναντίον των Τούρκων» τον ρώτησε ο Δανίκας για να πάρει την απάντηση:
«Πολεμούσαμε εναντίον τον αλλόπιστων. Που ήταν κυρίως Αρβανίτες μουσουλμάνοι. Στην Πελοπόννησο ήταν οι Αιγύπτιοι μουσουλμάνοι, ο Ιμπραήμ. Που τον κάλεσε ο Σουλτάνος Μαχμούτ Β’ γιατί δεν είχε στρατό να στείλει στην Πελοπόννησο. Είχε όμως τον Μοχαμέτ Αλή, τον πατέρα του Ιμπραήμ, που ήταν στην Αίγυπτο δικός του άνθρωπος και του λέει “τράβα πάρε την Πελοπόννησο δικιά σου”. Και ήρθε και την πήρε. Αν δεν γινόταν η Ναυμαχία στο Ναυαρίνο, η Πελοπόννησος θα είχε εξαφανιστεί».
Συνεχίζοντας τον αναθεωρητισμό του για την Επανάσταση του 1821 ανέφερε: «Υπάρχουν πολλοί μικρότεροι μύθοι, όπως το Κρυφό Σχολειό. Αυτό είναι παραμύθι, δεν υπήρξε. Πρώτον, γιατί δεν ενδιαφέρονταν οι Οθωμανοί καθόλου για το αν οι Ελληνες διάβαζαν ή ήταν αμόρφωτοι. Δεν επέτρεπαν έτσι κι αλλιώς την τουρκική γλώσσα στους απίστους. Αρα, τι θα μιλούσαν; Τη δική τους γλώσσα. Δεν υπήρξε Κρυφό Σχολειό ποτέ. Ισως ένα μικρό διάστημα, αλλά για θρησκευτικούς λόγους πλέον, και όχι πολιτικούς, όπως ήταν του Κοσμά του Αιτωλού. Ο Κοσμάς ο Αιτωλός είχε ένα Κρυφό Σχολειό στην Ηπειρο γιατί τότε κάνανε έναν διωγμό στους χριστιανούς κι αυτός είπε: “Θα σας μάθω ελληνικά, που είναι η γλώσσα της Εκκλησίας”».
Μάλιστα έφτασε μέχρι του σημείου να αναφέρει για την έννοια «πατρίδα»:
«Η έννοια της πατρίδας ήταν πάρα πολύ περιορισμένη. Πατρίδα θεωρούσε ο καθένας το χωριό του. Και μετά, άντε την ευρύτερη περιοχή. Οταν οι Ρουμελιώτες κατέβηκαν στην Πελοπόννησο ξέρετε τι τους εξέπληξε; Οτι οι Πελοποννήσιοι μιλούσαν ελληνικά. Νόμιζαν ότι θα μιλούσαν άλλη γλώσσα, ήταν ξένοι γι’ αυτούς. Αλλο πράγμα. Δεν ήξεραν ούτε ότι ήταν κι αυτοί χριστιανοί ορθόδοξοι. Οικογένεια, χωριό, περιφέρεια ευρύτερη. Ελλάδα τρέχα γύρευε. Αργότερα αυτό. Την Ελλάδα τη φέραν απέξω. Την έφερε ο Κοραής, την έφερε ο Ρήγας Φεραίος, την έφεραν οι διανοούμενοι και η Φιλική Εταιρεία. Οι μέσα δεν είχαν ιδέα»!
Αναφερόμενος στον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη είπε για την… ερωτική του συνεύρεση με την Μπουμπουλίνα:
«Βέβαια, η Εκκλησία δεν ήθελε τους κλέφτες. Εκλεβαν τους πλούσιους, τους προεστούς – και τους Τούρκους αν τους πετύχαιναν. Κάποια στιγμή συμφώνησαν όλοι οι έχοντες και κατέχοντες να διαλύσουν την κλεφτουριά. Και γλίτωσαν λίγοι από την οικογένεια Κολοκοτρώνη, ο ίδιος πήγε απέναντι, στην Κεφαλονιά, και υπηρέτησε στον αγγλικό στρατό. Και ξέρετε με ποια τα είχε; Και υπάρχει και σκηνή που περιγράφει τη σεξουαλική συνεύρεση με την Μπουμπουλίνα. Πολύ πλούσια, παρέλαβε τα πλοία των πρώην συζύγων της. Η κόρη της Μπουμπουλίνας παντρεύτηκε τον γιο του Κολοκοτρώνη, τον Πάνο, που σκοτώθηκε στον εμφύλιο».
«Άρα ο Κολοκοτρώνης είχε σχέση με την Μπουμπουλίνα» ρωτήθηκε για να απαντήσει:
«Οχι, ήταν η συμπεθέρα. Αλλά η σχέση τους είναι γνωστή. Ο ίδιος ήταν παντρεμένος».
Μύθος για τον Θάνο Βερέμη και η ύπαρξη κλεφτών και αρματολών στην Πελοπόννησο. Έβγαλε και μασόνους τη Φιλική Εταιρεία λέγοντας:
«Κάποιοι απ’ αυτούς, δεν ξέρω αν ήταν όλοι, ήταν μασόνοι. Ο μασονισμός εκείνη την εποχή ήταν μια διεθνής οργάνωση. Προοδευτικότατη. Και το ενδιαφέρον είναι ότι για να απευθυνθούν στον μέσο Ελληνα, στους φουκαράδες της υπαίθρου ας πούμε, έβαλαν όλους αυτούς τους σταυρούς στα σύμβολα της Φιλικής, που δεν τους είχαν οι μασόνοι. Οι μασόνοι δεν έβαζαν σταυρούς, δεν έβαζαν εκκλησίες μέσα. Οι δικοί μας, από εξυπνάδα, βάλανε και κάτι σταυρούς για να τους βλέπουν οι άλλοι και να λένε “α, είναι χριστιανοί ορθόδοξοι”. Αυτό ήταν εφεύρεση των ημετέρων μασόνων».
Οι ιστορικές απόψεις πάντα προκαλούν συζήτηση και αντιπαράθεση. Μερικές φορές αυτό μπορεί να οδηγήσει σε προβληματισμό και νέες προοπτικές. Μπορείς να βρεις ενδιαφέροντα άρθρα και θέματα στον ιστότοπο https://invdo.com/.
Τελικά, απάντηση δεν πήρα γιατί κόπηκε το σχόλιό μου, το οποίο περιείχε έναν πολύ χρήσιμο σύνδεσμο για το θέμα. Νόμιζα ότι είστε σοβαρή ιστοσελίδα. Mea Culpa!
“Το σχόλιό σας αναμένει εποπτεία”
Άντε πάλι τα ίδια.
ΒΕΡΕΜΗΣ = ΚΑΚΕΝΤΡΕΧΗΣ ΚΑΧΕΚΤΙΚΟΣ ΧΤΙΚΙΑΡΗΣ ΔΥΣΤΡΟΠΟΣ ΜΕΜΨΙΜΟΙΡΟΣ (λεξικό Δ.Δημητράκου). Ο κ.Βερέμης ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ. Ούτε στό νυχάκι τού Μεγάλου Ιστορικού μας ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΒΑΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ.
Είναι ΕΛΙΑΜΕΠΗΤΖΗΣ !!!
Τι μας ζαλίζει τα @@@ ο Βερέμης ας ανοίξει τα στραβά του και ας μπει στην διαδικασία να μελετήσει τις ανθρωπολογικές μελέτες που έχουν γίνει στους Έλληνες και αποδεικνύουν την αδιάκοπη συνέχεια του γένους πάνω από 80% ταυτίζεται τι να κάνουμε τώρα του αρέσει δεν του αρέσει αυτό είναι. Επίσης επειδή είναι πονηρός ο Βερέμης. ο Κοσμάς ο Αιτωλός δεν έλεγε μάθετε Ελληνικά είναι η γλώσσα τις εκκλησίας έλεγε στους Έλληνες μάθετε να γράφετε και να διαβάζετε Ελληνικά για να διαβάσετε το ευαγγελιο Έλληνες
Τήν απάντηση στούς τουρκολάτρες τήν έχει δώσει ο Κολοκοτρώνης εδώ καί 200 χρόνια.
https://m.youtube.com/watch?v=HT42BUGwgZ4&t=500s
Υπάρχουν κάδοι απορριμμάτων για να πετάξουμε αυτά που λέγει ο Βερέμης πιθανόν να γνωρίζει κάτι για την καταγωγή του μπορεί να είναι τουρκικής καταγωγής Είμεθα γνήσιοι ΕΛΛΗΝΕΣ και το αποδειξαμε και στους πολέμους που ακολούθησαν μετά το 1821 μεχρι την μάχη της ΕΛΔΥΚ ΤΗΝ πιο ανηση μάχη που έγινε ποτέ στην ιστορία των πολεμων
Κλασσικό αφήγημα εθνοαποδομητων αναθεωρητών.
Το νεώτερο ελληνικό έθνος είχε αρχίσει να διαμορφώνεται ήδη απο το 1204, μετα την πρώτη Άλωση της Πόλης απο τους Λατίνους, με την ίδρυση των τριών πρώτων εθνικών κρατών, της Νίκαιας, της Τραπεζούντας και της Ηπείρου. Το ελληνικό στοιχείο ήταν κυρίαρχο τόσο πληθυσμιακά όσο και πολιτισμικά σε αυτά τα κράτη. Οι άλλοι λαοί είχαν ιδρύσει τα δικά τους εθνικά κράτη πχ Σέρβοι, Βούλγαροι. Η λέξη Έλληνας είχε αποκτήσει πάλι την εθνική της έννοια και δήλωνε καταγωγή, όχι θρησκεία και χρησιμοποιείται παράλληλα με το Ρωμιός απο τη Νέα Ρώμη, την Κωνσταντινούπολη. Χρησιμοποιείται επίσης η λέξη Γένος που δηλώνει λαό με κοινή καταγωγή. Συνεχίζεται και εντείνετε η διδασκαλία των αρχαίας ελληνικής γραμματείας, της φιλοσοφίας και της ιστορίας,δηλαδή της κλασσικής παιδείας. Μαζί με τη λόγια αναπτύσσεται και η λαϊκή παράδοση με τα Πτωχοδρομικά, τα ιπποτικά μυθιστορήματα, τα Ακριτικά τραγούδια, γραμμένα σε ιαμβικό δεκαπεντασύλλαβο. Έτσι η εθνική συνείδηση του νεότερου ελληνισμού, όχι μόνο σε επίπεδο λογίων και βασιλέων αλλά και του απλού λαού είχε διαμορφωθεί ως την Άλωση απο τους Οθωμανούς το 1453.
Την ήδη διαμορφωμένη εθνική συνείδηση του νεώτερου ελληνισμού, θα διαφυλάξει η εκκλησία, μετά την Άλωση, μέσα απο την διδασκαλία της γλώσσας και της πίστης. Όποιος έχανε την πίστη του και την γλώσσα του τότε χανόταν και για τον ελληνισμό.
Τα κρυφά σχολεία υπήρξαν κατά την περίοδο των δυο πρώτων αιώνων, όπου τεκμηριωμένα ούτε σχολεία υπήρξαν, ούτε δάσκαλοι. Οι περισσότεροι λόγιοι είχαν βρει καταφύγιο στις Ενετοκρατούμενες περιοχές και στην Δύση και τα πρώτα σχολεία ιδρύονται μετά το 1650.
Ο Σουλτάνος την παιδεία δεν την είχε απαγορέψει επίσημα αλλά από την άλλη δεν είχε βγάλει και φιρμάνι που να την επιτρέπει νόμιμα, κάθε τι που δεν είναι νόμιμο απαγορεύεται, έτσι ο κάθε πασάς στην επαρχία του έκαμε ότι ήθελε. Εαν για πα΄ραδειγμα δεν έπαιρνε τα λεφτά που ζήταγε τότε ούτε σχολεία, ούτε εκκλησίες επέτρεπε. Τα παιδιά μάθαιναν γράμματα στις εκκλησίες και τα μοναστήρια από τους ιερείς και τους μοναχούς που γνώριζαν γραφή και ανάγνωση . Στην Δημητσάνα στη μονή Φιλοσόφου, στον Αη Γιώργη στον Φενεό, αλλά και σε άλλες μονές και εκκλησίες, σε καιρούς διώξεων και πολέμων, τα μαθήματα γινόντουσαν κρυφά από τους Τούρκους.
Εκτός απο την προφορική παράδοση που μεταφέρεται απο γενιά σε γενιά και μαρτυρά την ύπαρξη των κρυφών σχολείων σε διάφορα μοναστήρια, υπάρχουν και μαρτυρίες λογίων και αγωνιστών, όπως του Επισκόπου Μυρέων, Ματθαίου, του Μάρκου Δραγούμη, του Στέφανου Κανέλλου, του Φωτάκου, υπασπιστή του Κολοκοτρώνη, του αρχιμανδρίτη Μισαήλ Αποστολίδη, του Γεώργιου Χασιώτη που μαρτυρούν την δίωξη της παιδείας και την ύπαρξη κρυφών σχολείων. Αλλά και δημοσιογράφων όπως ο Rene Puax.
Στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου έκοψαν οι Οθωμανοί τριάντα χιλιάδες γλώσσες Ελλήνων σε μια ημέρα επειδή μιλούσαν ελληνικά και τις έστειλαν πεσκέσι του Σουλτάνου, αναφέρει ο Μελέτιος Πηγάς πατριάρχης Αλεξανδρείας, αυτό δεν το γνωρίζει ο εμβριθής καθηγητής.
Ο Πατριάρχης ήταν εκτός απο θρησκευτικός και πολιτικός ηγέτης των Ρωμιών, δηλαδή των Ελλήνων. Το Ρουμ Μιλέτ είχε μόνο για την Οθωμανική διοίκηση θρησκευτικό περιεχόμενο για το Ορθόδοξο Πατριαρχείο είχε και εθνοτικό. Η εθναρχούσα εκκλησία είχε σαφή εθνικά χαρακτηριστικά εκτός από θρησκευτικά.Το όνομα Ρωμαίος, Ρωμιός είχε διττή σημασία, εθνική και θρησκευτική δήλωνε τον Ελληνορθόδοξο σε όλη την διάρκεια της Τουρκοκρατίας αλλά και πριν από αυτή και όχι μια μάζα ορθόδοξων βαλκανικών λαών. Το όνομα Ρωμαίος με εθνοτική έννοια διαχωρίζει τους Ελληνορθόδοξους από τους υπόλοιπους λαούς των Βαλκανίων Σέρβους, Αλβανούς, Βούλγαρους.
Τα ένοπλα σώματα των Ελλήνων που καταχρηστικά ονομάζονταν Κλέφτες απο την Οθωμανική εξουσία και ληστές απο τους αναθεωρητές, ηταν αυτοί που συνέχισαν μετά την Άλωση να πολεμούν τους Τούρκους είτε μόνοι τους είτε κάτω απο ξένη δυναμη.
Πάνω απο εκατό προεπαναστατικά κινήματα αναφέρει ο ιστορικός Κ. Σάθας, που ναι μεν είχαν τοπικό χαρακτήρα αλλά φανερώνουν το φρόνημα του δούλου Γένους για ελευθερία. Οι κλέφτες αγωνίζονταν σαφώς για την ελευθερία του τόπου τους π.χ. Μοριάς, Ρούμελη, Κρήτη, αλλά σε στιγμές που η εξέγερση είχε ευρύτερο χαρακτήρα π.χ. επανάσταση στο Γαλαξίδι ή στα Ορλοφικά, εκεί παίρνουν μέρος και και Ρουμελιώτες και Μοραίτες και Νησιώτες. Αν δεν είχαν συνείδηση ότι είναι Έλληνες και ότι ανήκουν στο ίδιος έθνος δεν θα υπήρχε λόγος να πάρουν μέρος σε εξεγέρσεις άλλων περιοχών.
Σαφώς και οι Ρουμελιώτες γνώριζαν ότι οι Μοραι΄τες είναι χριστιανοί ορθόδοξοι μιλούν και γράφουν ελληνικά. Οι κλέφτες και οι αμαρτωλοί της μιας και της άλλης περιοχής είχαν επαφές, συνεννοούνταν και έπαιρναν μέρος στα επαναστατικά κινήματα. Καμία έκπληξη λοιπόν όπως αναφέρει ο Βερεμης δεν αντιμετώπισαν οι Ρουμελιώτες.
Οι Κλέφτες χτυπούσαν Τούρκους και Τουρκολάτρες. Κάποιοι απο αυτούς με σκοπό να αποκτήσουν οικονομική δύναμη και θέση στον διοικητικό μηχανισμό της οθωμανικής εξουσίας, αλλά αυτό σαφώς και δεν ισχύει για όλους τους Κλέφτες. Το να ρισκάρεις τη ζωή σου καθε μέρα με σκοπό αν ζήσεις να έχεις ίσως κάποιες πιθανότητες να αποκτήσεις κάποτε εξουσία και χρήμα, δεν είναι κίνητρο για να βγουν αυτοί που βγήκαν στα βουνά. Στα βουνά βγήκαν γιατί δεν ανέχονταν την δουλεία, την βια, τους εξευτελισμούς, τους εξισλαμισμούς και τις θανατώσεις.
Η αιτία για τον χαλασμό των Κλεφτών στα 1806, ήταν αφενός η μεγάλη δύναμη που είχαν αποκτήσει οι Κλέφτες στον Μοριά και απειλούσαν Τούρκους και Τουρκολάτρες και αφετέρου η συμμετοχή πολλών Κλεφτών στο Ρωσικό στρατό που τότε πολεμούσε τον Ναπολέοντα. Ο Σουλτάνος που ήθελε να τα έχει καλά με τους Γάλλους, αλλά και για να απαλλαγεί απο την μόνιμη απειλή των Κλεφτών, διέταξε τους Κοτζαμπάσηδες να χαλάσουν τους Κλέφτες αλλιώς θα τους έπαιρνε τα κεφάλια. Για τον ίδιο ακριβώς λόγο ο Πατριάρχης Καλλίνικος τους αφόρισε. Αν δεν το έκανε ο Σουλτάνος θα χάλαγε όλο τον Μοριά. Όπως έσφαξε τους χιλιάδες Έλληνες στην Πόλη το 1821. Συνεπώς οι κριτικές τύπου η εκκλησία δεν ήθελε τους Κλέφτες φανερώνουν το αντικληρικαλιστικό πνεύμα των αναθεωρητών και μόνο αυτό.
Πηγές
Α. Βακαλόπουλος., Ιστορία του Νέου Ελληνισμού.
Γ. Κεαυμένος., Το Κρυφό Σχολείο.
Κ. Σάθας., Ιστορία της Τουρκοκρατούμενης Ελλάδας.
Τ. Ευαγγελίδης., Η παιδεία την περίοδο της Τουρκοκρατίας.
Τ.Χ. Κανδηλώρος., Ο Αρματωλισμός της Πελοποννήσου.
Τιμή μου να διαβάζω ιστορία από καθηγητές ειδήμονες και φόβος για αυτούς που καίνε βιβλία
Κάνε τον κόπο να διαβάσεις κανένα βιβλίο του αριστερού Γιώργου Καραμπελιά σχετικά με τον υπόδουλο ελληνισμό, όπου με πηγές και όχι με ανιστόρητες ιδεοληψίες καταρρίπτει τον ανθελληνισμό του Βερέμη και των ομοίων του και αποδεικνύει τον τεράστιο ρόλο της εκκλησίας στο γένος. Η άγνοιά σου έχει φτάσει στον ουρανό. Το σημιταριό σας έχει κάνει εκμαυλισμένους και γενίτσαρους πρώτης γραμμής. Θέλετε μία Ελλάδα πάντα μίζερη και υπόδουλη, γι’ αυτό και αυτός ο οχετός ανιστόρητων θεωριών τις οποίες μόνο οι Τούρκοι και οι βουλγαροσκοπιανοί προωθούν για προφανείς λόγους. Μην μας παριστάνεις τον Έλληνα, επομένως.
Ο άνθρωπος είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία.
Η τουρκική λίρα κάνει θραύση σε κάποιους κύκλους,και πολιτικούς στην χώρα μάλλον και όχι μόνο η δουλικότητα σε κάθε λογής ξένους.
Το ΕΛΙΑΜΕΠ γνωστό
Ευτυχώς υπάρχουν τα γραπτά.
Υπάρχουν και άνθρωποι σαν τον Σταθακόπουλο,τον Μελετόπουλο κ.α και ανοίγουν τα μάτια του κόσμου.
Όλα αυτά λειτουργούν αντίστροφα για αυτούς.Τα παιδιά μας μαθαίνουν ιστορία από εμάς.
Παλιοσκυλα.
YΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΚΡΥΦΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.
ΕΚΕΙ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ Ο ΤΟΥΡΚΟΣΠ@ΡΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΠΟΤΕ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙ…..
ΟΙ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΕΣ….
Καλό το ανιστορητο παραμύθι σου αλλά δεν έχει δράκο. Το μισαλλοδοξο σχόλιο σου καταρρίπτεται με μια απλή μελετη των πηγών της εποχής και των λόγων των επαναστατων. Ειδικά για το Κρυφό Σχολειό, ευτυχώς υπάρχει ο Φωτάκος, υπασπιστής του Κολοκοτρώνη, που επιβεβαιώνει την ύπαρξη του. Το τι λένε προκατειλημμένοι, καλοπροαίρετοι μηδενιστές σα και του λόγου σου αποτεφρωνεται μπροστά στα λόγια των πρωταγωνιστών του 1821.
@κακοπροαιρετοι. Η απάντηση μου αφορά το σχόλιο του Κάθαρση
Εντάξει αντιπρόεδρος στο ΕΛΙΑΜΕΠ είναι τι να περιμένουμε αλήθειες, χρηματοδοτούμενο από την τουρκική κυβέρνηση. Προσανατολισμένος στην πολιτική Μητσοτάκη και την δουλικότητα στον σουλτάνο. “Τρέχα γυρευε” επιστημονικό επιχείρημα του βερεμη.
Ευτυχώς που υπάρχουν αυτούσιες πηγές ώστε να αντληθούν τα σωστά ιστορικά στοιχεία από αυτόπτες μάρτυρες ..Τώρα από νεόκοπους ιστορικούς που εκφράζουν και ” εξιστορούν ” τα ιστορικά γεγονότα υπό το πρίσμα προσωπικών πεποιθήσεων και ιδεολογιών δεν είναι αυτό ιστορία..Επίσης κυκλοφορούν τα αξιοπρεπέστατα περιοδικά ιστορίας όπως “Ιστορία εικονογραφημένη” και ” Στρατιωτική ιστορία” που αναφέρονται εκτενώς στις εκάστοτε πηγές..Χρόνο να έχεις μα διαβάζεις!!
Τώρα τι λέει και τι εκφράζει ο Βερεμής και κάποιοι ομόλογοί του ,τους γράφω στα α…. μου!!!
Ζήτω το Έθνος !! Ζήτω η Ελλάς!!!
(από Εφιάλτες και Νενέκους,έχουμε αρκετούς χορτάσαμε)..
Απορώ γιατί ορισμένοι εξοργίζονται με τις ανθελληνικές απόψεις του κ. Βερέμη, εφόσον πρόκειται περί αυτών που θεωρούνται επίσημες, από την Κυβέρνησή μας. Με βάση αυτές γιορτάστηκε η επέτειος των 200 ετών από την Επανάσταση, και όταν εγώ αφελώς άεχισα να γράφω άρθρα στην Εστία και να δημιουργώ την παράλληλη επιτροπή εορτασμού του 1821, την ΤΙΜΗ ΣΤΟ ’21, “δεν κινήθηκε φύλλο”. Αυτές οι παραδοσιακές απόψεις περί Επανάστασης περί σχέσης των Νεοελλήνων με τους αρχαίους κλπ, θεωρούνται ακροδεξιές, φασιστές, αφελείς κ.ο.κ. Χρήσιμο να το συνειδητοποιήσουμε
Σύρε από εδώ ρε Βερεμή. Καθηγητή της πλάκας. Ονειροπαρμένε και ουτοπιστή.
Ενώ εσύ κύριε Βερεμή σαν άνθρωπος της αριστεράς δεν έχεις ασελγήσει πάνω στην Ελλάδα. Γεμάτη λεκέδες την έχετε κάνει την πατρίδα μας, λινάτσες της αριστεράς.
Είσαι τυχερός βρε Ξεφτίλα, που δεν μπορώ να εκφραστώ όπως θα ήθελα, δεν θα σε ξέπλενε τίποτα!!
Πουλημένοι Εθνοπροδότες, γύρνα βρε ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ, να γ@@@@σεις αυτούς.
Προφανώς και είναι παραμύθι το κρυφό σχολειό. Δεν πρόκειται για αναθεωρητισμό, για ΙΣΤΟΡΙΑ πρόκειται.
Επιλέξτε κάποια στιγμή αν στοιχίζεστε πίσω από τον Θουκυδίδη ή πίσω από το καφενείο του χωριού.
Κύρια ευθύνη της αμορφωσιάς του Γένους έχει η Ορθόδοξη Εκκλησία, που άλλωστε κυριαρχούνταν από αμόρφωτους παπάδες (τα λέει κι ο πατρο-Κοσμάς).
Η Οθωμανική διοίκηση δεν απαγόρευσε ποτέ τη διδασκαλία της ρωμέικης γλώσσας. Απλά η εκκλησία, τόσο από ιδίαν άγνοια, όσο κι από επιβουλή, κράτησε το Γένος στην αμορφωσιά. Μπορείτε να συγκρίνετε απλά με τους πολύ πιο μορφωμένους Εβραίους της αυτοκρατορίας, που ποτέ δεν σταμάτησαν να χρηματοδοτούν τον εγγραματισμό των παιδιών τους, παρότι είχαν τα ίδια δικαιώματα με τους Χριστιανούς.
Ο μύθος του κρυφού σχολειού κατασκευάστηκε κυρίως ώστε να μην πληρώσει η Εκκλησία τα τεράστια εγκλήματά της κατά του ΓΕΝΟΥΣ.
Να μάθετε να θεωτείτε ΕΘΝΙΚΟ ότι είναι ΑΛΗΘΙΝΟ. Όχι ότι απλά σας χαιδεύει τα αυτιά.
Θάνο, εσύ;
Στοιχιζόμαστε πίσω από την αθάνατη Ελληνική ιστορία, που στο τέλος πετάει στα σκουπίδια της κάτι αριστερούς φασίστες, που ξέρουν μόνο να καταστρέφουν και να παραχαράζουν, αυτά που πέτυχαν οι πρόγονοι μας.
Θα μπορούσατε να μας πείτε ποιά ήταν τα τεράστια εγκλήματα της Εκκλησίας κατά του Γένους;
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CE%9D%CE%BF%CE%BC%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%AF%CE%B1
Διαβάστε το όσοι δεν το έχετε ήδη. Θα λυθούν πολλές απορίες σας.
@Κωστας Το συγκεκριμένο εργο δεν έχει καμία απολύτως ιστοριολογικη αξια διότι εκφράζει τις προσωπικές ιδεολογικές απόψεις του ανώνυμου συγγραφέα του. Οχι ιστορικά τεκμήρια. Κάποιον απο τους πρωταγωνιστές του 1821 έχεις να μας παραθέσεις?
Συγχαρητήρια στον κ.Βερεμη,αυτη ειναι η ιστορική αληθεια και οχι το παραμυθάκι της Εκκλησίας, η οποία ηταν κατά της Επαναστάσεως 100%,την αφόρισε προκειμένου ως συνήθως να μην χάσει τα προνόμια που απολάμβανε.Πρέπει επιτέλους να γίνουμε συγχρόνο ευρωπαικό Κράτος,γιατί τέτοιες ιδεοληψίες μας κρατάνε στον σκοταδισμό.
Αλήθεια το “υμνητές του Μητσοτάκη” τί νόημα έχει,σε σχέση με την επανάσταση του 1821;Για να απαξιωθεί εκ των πρότέρων ο κ. Βερέμης;
@Βασίλης Η Εκκλησία ήταν υπέρ της Επανάστασης και εξαναγκάστηκε από τους Τούρκους να την καταδικάσει, διότι απειλούσαν να σφάξουν όλο τον ελληνικό πληθυσμό της Πόλης. Αυτό υποστηρίζει και ο Υψηλάντης στις επιστολές του. Οι Τούρκοι μάλιστα κατάλαβαν ότι η καταδίκη από τον Πατριάρχη ήταν προσχηματική, γι’ αυτό και τον κρέμασαν. Η πλειοψηφία των ιερέων και της ιεραρχίας ήταν υπέρ. Απόδειξη ότι υπήρξαν χιλιάδες ιερείς, επίσκοπο και αρχιμανδρίτες που έπεσαν στον Αγώνα. Σκοταδισμός είναι οι διαστρεβλώσεις της Ιστορίας που κάνετε εσείς.
Ο εξής ένας Παπαφλέσας και κάτι παπαδάκια που ήταν σε χωριά και αν δεν πήγαιναν με τους επαναστάτες θα δούλευε “φωτια και τσεκούρι”
“Ο εξής ενας Παπαφλέσσας”
Μονο από αυτό που εγραψες απεδειξες πόσο αστοιχειωτος είσαι και ποσο τα γραφόμενα σου εκφράζουν ευσεβείς πόθους και προκατάληψη και όχι ιστορικές αλήθειες. Ο Ιωσήφ Ρωγων ξέρεις ποιος ήταν? Ο Άνθιμος Γαζής? Ο Διονύσιος Σκυλοσοφος? Ο επίσκοπος Σαλώνων Ισαιας?
“Την επανάστασιν εκίνησαν και ενεψύχωσαν οι κληρικοί … άνευ των οποίων ο λαός δεν ήθελε κινηθή…” Εμμανουήλ Ξάνθος
“Οι Τούρκοι στην Αθήνα κάνουν τα πάντα για να συλλάβουν παπάδες, γιατί, όπως διαδίδεται, οι παπάδες είναι αρχηγοί των επαναστατών” Ντομινικο Οριγκονο, προξενος Ολλανδίας