Την αυξημένη προσοχή των καταναλωτών που δέχονται τηλεφωνικές κλήσεις για την προώθηση προϊόντων ηλεκτρικής ενέργειας εφιστά η Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων, τονίζοντας ότι δέχεται καταγγελίες πολιτών για τηλεφωνικές απάτες.
Σύμφωνα με τις καταγγελίες, επιτήδειοι επικοινωνούν τηλεφωνικά με πολίτες, εμφανιζόμενοι ως εκπρόσωποι της Ανεξάρτητης Αρχής Ενέργειας, της ΡΑΕ, προκειμένου να ενημερώσουν για τα νέα τιμολόγια και να συνδράμουν στην επιλογή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας. Οι επιτήδειοι ζητούν από τους καταναλωτές στοιχεία που σχετίζονται με τους λογαριασμούς τους και τα συμβόλαιά τους, προτρέποντάς τους να τους τα στείλουν είτε μέσω εφαρμογών (Viber) είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Όπως επισημαίνει η ΡΑΑΕΥ, ουδείς υπάλληλός της έχει επικοινωνήσει και δεν θα επικοινωνήσει με καταναλωτές για θέματα που αφορούν την επιλογή προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας. Εξηγεί ότι δεν έχει καμία αρμοδιότητα να επικοινωνεί μαζί τους, αλλά και ουδεμία αρμοδιότητα να υποδείξει ή να προτείνει τιμολόγια ηλεκτρικού ρεύματος στους καταναλωτές.