Οι ταξιδευτές από τη χώρα του «ανατέλλοντος ηλίου» αποτελούν ένα ιδιαίτερα ελκυστικό target group για την ελληνική τουριστική βιομηχανία, το οποίο απομάκρυνε η οικονομική κρίση του 2011.
Με αυξανόμενο αριθμό Ιαπώνων τουριστών πριν από το… διάλειμμα του Covid-19 ν’ αναζητούν την αυθεντική εμπειρία της Ελλάδας, η ανάπτυξη τουριστικών προσφορών προσαρμοσμένων στις ανάγκες τους αποτελεί έναν επίκαιρο και επικερδή στόχο, που προσπαθεί να υπηρετήσει και η καμπάνια του ελληνικού κράτους για το 2024 ως «Ετος Πολιτισμού και Τουρισμού Ελλάδας – Ιαπωνίας».
Διαβάστε τη συνέχεια στο dealnews.gr πατώντας εδώ.