Κινητικότητα επικρατεί στη νέα Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων που, ως γνωστόν, ανήκει κατά πλειοψηφία σε ισραηλινή κοινοπραξία, καθώς οι σημερινοί ιδιοκτήτες της εμφανίζονται έτοιμοι να πουλήσουν τη συμμετοχή τους έπειτα από τρία χρόνια πολύ περιορισμένης δραστηριότητας. Η βορειοελλαδίτικη βιομηχανία συναρμολόγησης και συντήρησης οχημάτων δεν έχει αναλάβει κάποια σημαντικό έργο και, δεδομένων και των εξελίξεων στη Μέση Ανατολή, οι μέτοχοί της φέρεται ότι επιδιώκουν (διακαώς) έξοδο.
Στην εικόνα υπάρχει αγοραστής, Ελληνας επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται στην αντιπροσώπευση αγροτικών και άλλων οχημάτων, ο οποίος φέρεται ότι λειτουργεί σε συνεργασία με ισπανική εταιρία στρατιωτικών οχημάτων. Ωστόσο, ρυθμιστής των εξελίξεων θα είναι το Ελληνικό Δημόσιο, καθώς, πέραν του γεγονότος ότι ούσα στρατιωτική βιομηχανία κάθε συναλλαγή χρειάζεται την έγκριση της κυβέρνησης, το Δημόσιο διατηρεί και δικαίωμα εξαγοράς ποσοστού της τάξης του 20% στην επιχείρηση.
Αυτά παθαίνει όποιος κάνει δουλειές με Εβραίους.
Μόλις τους είπαν ότι δεν θα τους δώσουν την παραγγελία για τα 10.000 στρατιωτικά τζιπ που τους είχαν τάξει….κοπάνα οι τύποι, γίνονται λαγοί ! ! !
Το ελληνικό δημόσιο δεν μπορεί να λειτουργήσει περίπτερο θα τα καταφέρει σε αμυντική βιομηχανία; Βάζουν ως διοικητικό συμβούλιο ανθρώπους του στενού κομματικού μηχανισμού οι οποίοι δεν εκλέχθηκαν στις εκλογές οι οποίοι είναι και εντελώς άσχετοι με το αντικείμενο και άεργοι…
Από την απέναντι πλευρά η Τουρκία δουλεύοντας μεθοδικά κατάφερε μέσα σε 30 χρόνια να έχει μία αξιοζήλευτη αμυντική και μη βιομηχανία.
Στην Ελλάδα μόνο καφέ, γυροπιτάδικα .
Μπαλάκι του τένις την κάνανε.