Mυστήριο στον Ισθμό: Αποφάσισαν ξημερώματα να κατεδαφίσουν τη γέφυρα της μυστηριώδους έκρηξης του βυτιοφόρου

Ποια επιτροπή αξιολόγησε τις ζημιές; Ποια σχετική τεχνική έκθεση προηγήθηκε;

Must Read

Οι γέφυρες ενώνουν, το γκρέμισμα τους αποκόπτει.

Ξημερώματα και πριν καλά καλά αρμόδιο τεχνικό τμήμα ελέγξει τις ζημιές που προκλήθηκαν στη γέφυρα μετά το ατύχημα (που από μόνο του προκαλεί ερωτηματικά όσο αφορά τη διάσωση του οδηγού μέσα σε ένα φλεγόμενο τοπίο) ξεκίνησαν να κατεδαφίζουν τη γέφυρα με το άλλοθι ότι η γέφυρα υπέστη ζημιές!

Ποια επιτροπή αξιολόγησε τις ζημιές; Ποια σχετική τεχνική έκθεση προηγήθηκε;

Τι σημαίνει αυτό το αγχώδες άρον-άρον γκρέμισμα μίας σχετικά πρόσφατα κατασκευασθείσας γέφυρας;

Κι εάν η έκρηξη ήταν τόσο ισχυρή πως κατάφερε και διασώθηκε ο οδηγός του βυτιοφόρου;

Έχουν δωθεί τα στοιχεία του στη δημοσιότητα;

Γιατί δεν διέκοψαν την κυκλοφορία χωρίς να χρειαστεί να γκρεμίσουν ολόκληρη νέας κατασκευής γέφυρα και αφού αξιολογήσουν την κατάστασή της να επιδιορθώσουν τις βλάβες της;

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ με το πρώτο φως της ημέρας γερανοί γκρεμίζουν το τούνελ στο οποίο σημειώθηκε το ατύχημα και, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, η κατεδάφιση θα έχει ολοκληρωθεί στα μέσα της επόμενης εβδομάδας.

Για να χρειαστεί εβδομάδες να γκρεμίζουν 3 γερανοί τη γέφυρα αυτό σημαίνει ότι η γέφυρα δεν είναι τόσο σαθρή.

Και γιατί αντί να την γκρεμίσουν δεν μπήκαν στη διαδικασία να αποκαταστήσουν τις όποιες ζημιές;

Γιατί όλο αυτό τόσο γρήγορα και σε θολό τοπίο;

Το να έγινε επειδή η γέφυρα γλίτωνε τους οδηγούς από δύο διόδια δεν μοιάζει πειστικό.

Πιο πολύ σε γεγονός Mαύρου Κύκνου παραπέμπει και στο σχεδιασμό συμβάντων που θα τα δούμε να ξετυλίγονται στο επόμενο διάστημα.

Θα μπορούσαν να αφορούν την αποκοπή ολόκληρης περιοχής σε περίπτωση έκρηξης προκληθείσας πυρκαγιάς η διακοπής της κυκλοφορίας από την μοναδική οδό που έχουν πλέον στη διάθεσή τους οι οδηγοί καθώς η επόμενη γέφυρα-κλειδί είναι βυθιζόμενη και βρίσκεται σε συντήρηση.

Η απόφαση για την κατεδάφιση ελήφθη τις πρώτες, πρωινές ώρες από το κλιμάκιο των μηχανικών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που συνόδευαν τον υφυπουργό, κ. Νίκο Ταχιάο, ο οποίος βρέθηκε από τις πρώτες ώρες στο σημείο, μαζί με κλιμάκιο μηχανικών του υπουργείου. Ήδη, η φωτιά είχε σβηστεί και οι πυροσβεστικές δυνάμεις είχαν ολοκληρώσει στις 23:00 τη διαβροχή, ρίχνοντας ειδικό κατασβεστικό υγρό.

Από τον έλεγχο που πραγματοποιήσαν οι μηχανικοί διαπίστωσαν πως η γέφυρα, η οποία συνδέει την παλαιά Εθνική Οδό με την παλαιά γέφυρα του Ισθμού, έχει προβλήματα στατικότητας εξαιτίας του υψηλού, θερμικού φορτίου από τη φωτιά και δεν είναι ασφαλής για την κυκλοφορία των οχημάτων.

Από την εκτίμηση στατικότητας που έγινε αποφασίστηκε να ανοίξει λίγο αργότερα και να δοθεί στην κυκλοφορία το ρεύμα από Κόρινθο προς Αθήνα.

Αντίθετα, στο ρεύμα από Αθήνα προς Κόρινθο η αερογέφυρα υπέστη βλάβες από την πυρκαγιά και τις υψηλές θερμοκρασίες που αναπτύχθηκαν. Γι’ αυτό αποφασίστηκε εκτροπή της κυκλοφορίας και άμεσα καθαίρεση του τμήματος της αερογέφυρας που βρίσκεται πάνω από τον κλάδο καθόδου προς Ισθμό.

Ήδη, με το που έγινε το ατύχημα εξεδόθη 112 για απαγόρευση εισόδου στην Ολυμπία Οδό από Ελευσίνα και Κόρινθο και από Κιάτο προς Κόριθμο, ενώ υπήρξε προειδοποίηση για μεγάλες καθυστερήσεις.

Αναδημοσίευση: https://kourdistoportocali.com/

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

  1. Δεν αποτελεί μυστήριο γιατί αποφάσισαν εν ριπή οφθαλμού να την γκρεμίσουν .
    1. Η Πινακίδα έγραφε την εταιρεία ” ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ” που εκτελούσε τεχνικά έργα την δεκαετία του 1960 .
    2. Όταν οι πυροσβέστες έριχναν νερό έφευγαν κομμάτια από τσιμέντο .
    3. Υπήρχε μητρώο Επισκευής και συντήρησης των γεφυρών ?
    Και άλλα μπορώ να καταθέσω αλλά αυτά νομίζω φτάνουν και επαρκούν , διότι οι αρμόδιοι τεχνικοί και μηχανικοί όταν είδαν ότι έφευγαν κομμάτια τσιμέντου με την πίεση του νερού ο καθένας καταλαβαίνει ότι τους έπιασε κρύος Ιδρώτα και τι αποτελέσματα θα είχε αν την άφηναν , οπότε προκειμένου να είχαν και άλλη τραγωδία εν όψη κίνησης Ευρωεκλογών προτίμησαν την κατεδάφιση λέγοντας δικαιολογίες και βέβαια ποιος θα τις έψαχνε ?

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This