Ηλεκτρονικές απάτες: Ευάλωτοι και οι νέοι σε ηλικία καταναλωτές

Έρευνα της Revolut

Must Read

Κατά κύριο λόγο τους νέους έχουν ως στόχο τα περιστατικά απάτης, που διαπιστώνονται συνεχώς με χρεωστικές κυρίως κάρτες. Και αυτό, παρά την αίσθηση πως οι μεγαλύτερες ηλικίες είναι πιο ευάλωτες στο να πέσουν σε παγίδες. Αυτό προκύπτει από στοιχεία της Revolut για την Ελλάδα, με βάση τα οποία η ηλικιακή κατηγορία που ανήκει στην Gen-Z (18-27 ετών) μαζί με τους Millennials (28-43 ετών) αντιπροσωπεύουν το 53% των περιπτώσεων εξαπάτησης που αναφέρθηκαν το τελευταίο 12μηνο. Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας:

–Την χρονιά που πέρασε οι Millennials (28-43 ετών) και οι ενήλικοι Gen-Z (18-27 ετών) αντιπροσώπευαν συνδυαστικά το 53% των αναφορών απάτης, ενώ οι μεγαλύτερες γενιές (Gen-X και Boomers) αντιπροσώπευαν το 42%.

–Οι Gen-Z χρήστες αποτέλεσαν το 32% των περιστατικών απάτης που αναφέρθηκαν κατά το τελευταίο έτος.

Τα περιστατικά απάτης ήταν λιγότερα στις προηγούμενες γενιές, αλλά ο οικονομικός αντίκτυπος όσον αφορά τους Boomers ήταν σημαντικά υψηλότερος:

–Παρότι οι Boomers (60-78 ετών) αποτέλεσαν μόλις το 16% των περιστατικών, υπέστησαν απώλειες άνω των 2.000 ευρώ κατά μέσον όρο, ενώ οι Gen-X (44-59 ετών) έχασαν 970 ευρώ κατά μέσον όρο φτάνοντας το 26% του συνόλου.

–Gen-Z και Millennials έχασαν κατά μέσον όρο 955 ευρώ και 1.090 ευρώ, αντίστοιχα.

Οπως σημειώνει η Revolut, κοινός παρονομαστής στις απάτες που αντιμετώπισαν όλες οι ηλικιακές ομάδες, ήταν η προέλευση. Οι απάτες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε ιστοσελίδες αποτέλεσαν την συχνότερη πηγή. Οι απάτες μέσω ιστοσελίδων και οι τηλεφωνικές κλήσεις ήταν κοινές σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, με έμφαση ωστόσο στην γενιά Χ, όπου η εξαπάτηση σε ιστοσελίδες διαπιστώθηκε σε ποσοστό 60%, ενώ οι Millennials είναι πιο ευάλωτοι στις απάτες μέσω social media σε ποσοστό 75%. Tα ευρήματα δημοσιεύονται μετά την κυκλοφορία του Revolut Secure, ενός συστήματος το οποίο ουσιαστικά ενώνει τις προηγμένες λειτουργίες ασφαλείας, ώστε να δώσει στους πελάτες περισσότερο έλεγχο, αναφορικά με το πώς προστατεύονται τα χρήματά τους.

Οι συμβουλές της Revolut προς τους πελάτες:

–Να είναι προσεκτικοί. Αν κάτι φαίνεται πολύ καλό για να είναι αληθινό, τότε μάλλον πρόκειται για απάτη.

–Να χρησιμοποιούν ασφαλή μέσα, επιλέγοντας αξιόπιστες ιστοσελίδες και πλατφόρμες για συναλλαγές.

–Να αναφέρουν τυχόν ύποπτη δραστηριότητα.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Tο newsbreak.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Latest News

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This