Την απίστευτη «λαχτάρα» που έπαθε καθώς «φεσώθηκε» 3.500 ευρώ από Κινέζο που είχε νοικιάσει διαμέρισμα airbnb και έκανε δεκάδες τηλεφωνήματα στην χώρα του περιέγραψε ο ιδιοκτήτης του διαμερίσματος.
Μιλώντας στην ΕΡΤ ο πρόεδρος του συλλόγου διαχειριστών ακινήτων, Ανδρέας Χίου είπε:
«Ο συγκεκριμένος πελάτης ήταν υπάλληλος κατασκευαστικής εταιρείας και προφανώς χρειαζόταν το τηλέφωνο για συσκέψεις. Αντιληφθήκαμε το φέσι 1,5 μήνα μετά όταν ήρθε ο λογαριασμός του τηλεφώνου. Είχε συνδέσει σταθερή συσκευή πάνω στο ρούτερ και έκανε τηλεφωνήματα επί ώρες στην Κίνα. Ή αγόρασε ή είχε μαζί του μια συσκευή τηλεφώνου, την έβαλε στο μπριζάκι και άρχισε τα τηλέφωνα.Το ποσό κληθήκαμε να το πληρώσουμε εμείς γιατί το αντιληφθήκαμε αφού έφυγε ο πελάτης».
Απαντώντας αν θα κινηθεί νομικά για να διεκδικήσει τα χρήματά του είπε «για να πάρεις πίσω τα χρήματα πρέπει να βάλεις και δικηγόρο στην Κίνα και θα μπλέξεις χειρότερα». Ο κ. Χίου προσπάθησε να διεκδικήσει τα χρήματα και μέσω της AirBnb «αλλά προς το παρόν δεν έχει υπάρξει κάποια απάντηση». Σύμφωνα με τον ίδιο τα ακίνητα μέσω Airbnb «είναι ασφαλισμένα μέχρι του ποσού του 1 εκατ. ευρώ. Επειδή τα τηλεφωνήματα είναι μάλλον υπηρεσία και δεν είναι προϊόν, δεν περνάει στην εγγύηση».
Ο κ. Χίου θα πληρώνει το μισό ποσό τελικά μετά από σχετικό διακανονισμό με δόσεις.
Ο ίδιος έδωσε και τις δικές του συμβουλές ώστε να μην βρεθεί κανείς άλλος ιδιοκτήτης στην ίδια θέση.«Αυτό που μου είπε ο πάροχος είναι να παίρνουμε κατευθείαν την εταιρεία τηλεφωνίας με την οποία συνεργαζόμαστε και να ζητήσουμε τηλεφωνικά να γίνεί φραγή των εξερχομένων κλήσεων».
Δείτε βίντεο: