Παραμένουν τα προβλήματα ηλεκτροδότησης που προκάλεσε η πυρκαγιά στην βορειοανατολική Αττική. Ο ΔΕΔΔΗΕ σε ανακοίνωσή του αναφέρει ότι με εντατικούς ρυθμούς ολοκληρώνονται οι εργασίες αποκατάστασης των ζημιών από την φωτιά σε Βαρνάβα, Λίμνη Μαραθώνα, Καλέντζι, Γραμματικό, Σταμάτα, Πεντέλη, Βριλήσσια και Χαλάνδρι.
Ειδικά για την περιοχή Νταού Πεντέλης έχουν καταγραφεί οι περισσότερες βλάβες » στο δίκτυο και η αποκατάσταση στις γραμμές μέσης τάσης αναμένεται την Τετάρτη και ο προγραμματισμός για την ηλεκτροδότηση πελατών χαμηλής τάσης προς το τέλος της ημέρας.
«Έως το τέλος της ημέρας σήμερα θα έχει επανηλεκτροδοτηθεί το σύνολο των πελατών σε όλες τις πληγείσες περιοχές, πλην ενός συνόλου περίπου 800.
Tο τεχνικό του προσωπικό, που έχει ενισχυθεί και με συνεργεία από ολόκληρη τη χώρα φθάνοντας συνολικά τα περίπου 400 άτομα, συνεχίζει πυρετωδώς τις εργασίες αποκατάστασης των ζημιών.
Οδηγίες για την ασφαλή επανηλεκτροδότηση
Ολοκληρώνοντας τις εργασίες αποκατάστασης των ζημιών στο δίκτυο μέσης τάσης των περιοχών που επλήγησαν από την καταστροφική πυρκαγιά και εντατικοποιώντας τις εργασίες για την αποκατάσταση της τροφοδότησης όλων των παροχών στη χαμηλή τάση, ο ΔΕΔΔΗΕ εφιστά την προσοχή προς όλους τους καταναλωτές των οποίων τα σπίτια ή τα καταστήματά τους έχουν υποστεί ζημιές, να ελέγξουν προσεκτικά την ορθή και ασφαλή λειτουργία των εσωτερικών ηλεκτρικών εγκαταστάσεών τους.
Για την ασφαλή επανηλεκτροδότηση όλων των κτισμάτων θα πρέπει να διασφαλιστεί η αρτιότητα των εσωτερικών εγκαταστάσεων καθώς και όλων των στοιχείων αυτής στον περιβάλλοντα χώρο (γραμμή πίνακα, μετρητής, γείωση).
Ο έλεγχος είναι απολύτως επιβεβλημένος προκειμένου τα κτίσματα να επανηλεκτροδοτηθούν, καθώς μια ανέλεγκτη ηλεκτρική εγκατάσταση, εγκυμονεί σοβαρότατους κινδύνους για την ανθρώπινη ζωή όπως ηλεκτροπληξία, πρόκληση πυρκαγιάς, ή/και καταστροφές συσκευών κλπ.
Στις περιπτώσεις που απαιτείται επανασύνδεση σε εγκατάσταση που έχει πληγεί από πυρκαγιά, αυτή θα πραγματοποιείται μετά από την έκδοση Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη (ΥΔΕ), η οποία θα πρέπει και να υποβληθεί προηγουμένως στην Εταιρία μας.
Για οποιαδήποτε απορία ή επικοινωνία με τον ΔΕΔΔΗΕ, υπενθυμίζεται ότι οι καταναλωτές μπορούν να καλούν δωρεάν στο 800 400 4000 24ώρες το 24ωρο.»
Δείτε επίσης:
- Ντροπή: «Μας άφησαν χωρίς νερό και φαγητό» καταγγέλλουν πυροσβέστες που έδωσαν μάχη με τις φλόγες
- Όλα τα είχε πει ο Άδωνις για την φωτιά που ξέσπασε στον Βαρνάβα και έκαψε την Αττική!