Εκατοντάδες παρατημένα μηχανάκια έχουν απομακρύνει οι εργαζόμενοι της καθαριότητας στον δήμο Θεσσαλονίκης. Κάτι που ανακοίνωσε από το βήμα του Δημοτικού Συμβουλίου ο αντιδήμαρχος Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, Γιώργος Δημαρέλος, ο οποίος πρόσθεσε ότι ο δήμος ξεκινά για να περισυλλέξει και τα εγκαταλειμμένα αυτοκίνητα.
Συνολικά, περίπου 700 τέτοια οχήματα βρίσκονται διάσπαρτα σε δρόμους της πόλης, σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο, ο οποίος επικαλέστηκε τις εκτιμήσεις της αρμόδιας υπηρεσίας. Παράλληλα, μίλησε και για την βραδινή λειτουργία του Σταθμού Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων του δήμου, στην Ευκαρπία, η οποία βοηθάει συνολικά την αποκομιδή των απορριμμάτων. Αναφορικά με τα ογκώδη αντικείμενα και το φαινόμενο που παρατηρείται από ορισμένους πολίτες να τα παρατούν στην μέση των πεζοδρομίων και των δρόμων, σημείωσε ότι «το βασικό πρόβλημα είναι η μαζική εναπόθεση τέτοιων αντικειμένων από σπίτια και καταστήματα που προχωρούν σε ανακαινίσεις. Υπό αυτό το πρίσμα, επιδίωξη της διοίκησης Αγγελούδη, είναι η μείωση της παραβατικότητας από όσους ανακαινίζουν χώρους και στο πλαίσιο αυτό εξετάζεται η μείωση του κόστους ενοικίασης χώρου για την τοποθέτηση ειδικής σκάφης συλλογής μπαζών, στα 30 ευρώ».
Σε άλλο σημείο, ο αντιδήμαρχος ενημέρωσε το Σώμα ότι «δεν έχουμε “αποθήκη ψυχών” στο αμαξοστάσιο. Έφυγαν τα οχήματα που δεν μπορούν να αξιοποιηθούν και μεταφέρθηκαν για εκποίηση στον ΟΔΔΥ».
Για τους συμβασιούχους εργαζόμενους μέσω του προγράμματος της ΔΥΠΑ για άνεργους ανθρώπους που είναι κοντά στη σύνταξη, το λεγόμενο πρόγραμμα 55-67, ο κ. Δημαρέλος διαβεβαίωσε ότι λειτουργεί κανονικά και τα άτομα που ήρθαν θα υπάρχουν για τα επόμενα δύο χρόνια. Σχετικά με την παραχώρηση υπηρεσιών καθαριότητας σε εργολάβους, ο αντιδήμαρχος υποστήριξε ότι οι προδιαγραφές του διαγωνισμού για την παροχή υπηρεσιών έχουν για την κάθε κατηγορία τουλάχιστον τρεις εταιρείες που διαθέτουν αυτό τον εξοπλισμό. «Διασφαλίσαμε ότι δεν υπάρχει μόνο ένας που να έχει αυτόν τον εξοπλισμό», συμπλήρωσε ο ίδιος. Παρομοίως, υπενθύμισε ότι η παροχή υπηρεσιών από ιδιώτη στη συγκομιδή των ογκωδών αντικειμένων υπήρχε και στην προηγούμενη διοίκηση. «Υπάρχει ως ένα μεγαλύτερο ποσό που απλώνεται σε βάθος χρόνου, αλλά υπήρχε αυτή η σύμβαση. Δεν ήταν δημοτικό και τώρα ιδιωτικοποιείται», ανέφερε.
Παράλληλα, μιλώντας για τα καδοπλυντήρια, εξήγησε ότι οι υπηρεσίες θα παρέχονται από τον δήμο κανονικά, παρέχοντας υποστήριξη στον ιδιώτη, για να μπορεί επαρκώς να αντιμετωπιστεί έτσι όπως πρέπει ο τομέας αυτός της καθαριότητας, ιδίως στις εποχές με αυξημένες ανάγκες. Απαντώντας στην κριτική της αντιπολίτευσης ότι η διοίκηση Αγγελούδη θα έπρεπε να αγοράσει οχήματα για τη σάρωση και το πλύσιμο των δρόμων με την επιπλέον χρηματοδότηση που εξασφάλισε από την κυβέρνηση, ο Γ. Δημαρέλος αντιπαρέβαλε την περίπτωση των νέων απορριμματοφόρων που αναμένει ο δήμος από διαγωνισμό του Φορέα Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων Κεντρικής Μακεδονίας. «Τα αυτοκίνητα που περιμένουμε από τον ΦΟΔΣΑ (σ.σ. απορριμματοφόρα) στην καλύτερη θα έρθουν σε 24 μήνες», συμπλήρωσε.
Δείτε ακόμη:
Θεσσαλονίκη: Κόντρα Αγγελούδη-Ζέρβα για τις θέσεις πάρκινγκ και το κυκλοφοριακό