Από τις πρώτες ώρες λειτουργίας της νέας πλατφόρμας id.gov.gr, για την έκδοση νέας ταυτότητας, οι πολίτες έσπευσαν να κλείσουν ραντεβού. Mέχρι στιγμής στο id.gov.gr έχουν κλειστεί 56.205 από τα σχεδόν 422.000 που είναι διαθέσιμα μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2024. Oi πολίτες μπορούν με απλό τρόπο να προγραμματίζουν ψηφιακά ραντεβού για την έκδοση νέου τύπου ταυτότητας ή την αντικατάσταση της παλαιάς λόγω μεταβολής στοιχείων, λήξης ισχύος, φθοράς ή παλαιότητας.
Η διαδικασία για τον προγραμματισμό του ραντεβού
Ο πολίτης επιλέγει στην αίτησή του, Αρχή Έκδοσης με βάση τη διεύθυνση μόνιμης ή προσωρινής του διαμονής στην Ελλάδα, συγκεκριμένη ημέρα και ώρα από την λίστα διαθεσιμότητας, ώστε να εξυπηρετηθεί με φυσική παρουσία.
Τα στοιχεία του αντλούνται αυτόματα από το Μητρώο Πολιτών και το Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ). Σε περίπτωση που δεν έχει επικαιροποιημένα τα στοιχεία του στο ΕΜΕπ, θα πρέπει είτε να τα ενημερώσει επιτόπου ή να τα συμπληρώσει κατά δήλωση.
Με την ολοκλήρωση της υποβολής του αιτήματος λαμβάνει μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) με τις βασικές πληροφορίες για την διεκπεραίωση του ραντεβού, καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας της Αρχής Έκδοσης που έχει επιλέξει.
Το αίτημα προγραμματισμού του ραντεβού μπορεί να επαναπρογραμματιστεί ή να ακυρωθεί ή να υποβληθεί εκ νέου, το αργότερο μία ώρα πριν την έναρξη του προγραμματισμένου ραντεβού.
Σε διάφορα διαστήματα πριν την έναρξη του προγραμματισμένου ραντεβού, ο ενδιαφερόμενος λαμβάνει από την πλατφόρμα μήνυμα υπενθύμισης στο email που έχει δηλώσει.
Ειδικά για την περίπτωση απώλειας ή κλοπής του Αστυνομικού Δελτίου Ταυτότητας, ο πολίτης θα πρέπει να επικοινωνήσει τηλεφωνικώς με την αρμόδια Αρχή Έκδοσης, βάσει της διεύθυνσης μόνιμης ή προσωρινής διαμονής του στην Ελλάδα και να ζητήσει τηλεφωνικώς τον προγραμματισμό ραντεβού για την έκδοση νέου Δελτίου Ταυτότητας.
Στον πίνακα φαίνεται ένα στατιστικό δείγμα ανά περιφέρεια
Μετα τρεξτε να κανετε την επομενη δοση ζαγαρια
Και αποχαιρετιστε ταυτοχρονα τα μετρητα, και την οποια ελευθερια ή δικαίωμα.