Ας Σταματήσουμε να κάνουμε ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΑ ΝΕΚΡΩΝ!

Must Read

51 είναι, δυστυχώς, οι νεκροί μέχρι σήμερα, και δυστυχώς οι περισσότεροι, νεότατοι.

  • Του Δημήτρη Μ. Καλαΐτζιδάκη

Σύμφωνα με τον Πρόεδρο του Εθελοντικού Συλλόγου Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων στο Ηράκλειο Γιάννη Λιονάκη, οι νεκροί στην άσφαλτο της Κρήτης αυξήθηκαν σε ποσοστό 90% σε σχέση με το 2023.

549 ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ

Δυστυχώς, μόνο το 2024, ο ΒΟΑΚ “μετράει” τους περισσότερους νεκρούς της τελευταίας δεκαετίας.

Ήδη έχουμε καθυστερήσει, δεκαετίες τώρα, τις ουσιαστικές παρεμβάσεις στον υπάρχον ΒΟΑΚ και προφανώς, την κατασκευή του Νέου ΒΟΑΚ.

O υπάρχον ΒΟΑΚ κατασκευάστηκε επί Χούντας για να συνδέσει την Αμερικανική Βάση της Σούδας, με την Αμερικανική Βάση στις Γούρνες Ηρακλείου.

Εκείνη την εποχή, εξυπηρετούσε, 50 με 55.000 αυτοκίνητα, που κινούνταν σε μικρές ταχύτητες, λόγω των προδιαγραφών των τότε αυτοκινήτων.

Οι μετακινήσεις αυτοκινήτων ήταν τότε ελάχιστες και σε κοντινές αποστάσεις, γιατί η ζωή και οι δουλειές ήταν πολύ απλές.

Ο υπάρχον ΒΟΑΚ, είναι μία από τις δύο μεγαλύτερες προκλήσεις, που πρέπει να αντιμετωπίσει, η Περιφέρεια Κρήτης και το Κεντρικό Κράτος.

Πώς να μην είναι το project δύσκολο κ. Πρωθυπουργέ, αφού δεν κάνατε καμία διαβούλευση, με τους τοπικούς άρχοντες, ούτε με τις τοπικές κοινωνίες!

Σήμερα κυκλοφορούν στον ΙΔΙΟ ΒΟΑΚ περίπου 302.779 αυτοκίνητα, που τρέχουν με μεγάλες ταχύτητες, λόγω της μεγάλης ιπποδύναμης των αυτοκίνητων, με οδηγούς που έχουν μετατρέψει τα αυτοκίνητά τους, σε κινητούς εργασιακούς χώρους γραφείων, λόγω των κινητών, του άγχους της ζωής και το κυνήγι των στόχων, προσωπικών και εργασιακών.
Δυστυχώς, όλοι μας τρέχουμε για να δαγκώσουμε το καρότο, που μας έχουν βάλει να κρέμεται, από την πλάτη μας.

Σημειώστε ότι τα μισά από αυτά τα αυτοκίνητα, δηλαδή περίπου τα 130.000, είναι Rent a Car, με οδηγούς ξένους που δεν γνωρίζουν τις ιδιαίτερες συνθήκες του πεπαλαιωμένου ΒΟΑΚ, ως προς την ασφάλεια και το έλλειμμα οδικής συνείδησης και συμπεριφοράς, από τους ντόπιους.

Δεν ξέρω αν το γνωρίζετε αλλά η Κρήτη διαθέτει τον μεγαλύτερο αριθμό RentaCar της Ευρώπης.

Το βάρος του οδικού δικτύου της Κρήτης φανερώνουν και οι παρακάτω δείκτες, συγκρίνοντας την Πελοπόννησο με την Κρήτη: Ενώ η Πελοπόννησος είναι 2,6 φορές η έκταση της Κρήτης, οι κάτοικοί της αντιστοιχούν στο 86% των κατοίκων της Κρήτης, ενώ τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην Πελοπόννησο είναι μόλις το 81% των αυτοκινήτων της Κρήτης, παρά την τουριστική ανάπτυξη της Πελοποννήσου και το εξελιγμένο οδικό της δίκτυο.

Το νέο αεροδρόμιο Καστελίου θα λειτουργήσει το 2027, με δυνητικό, τελικό στόχο τον 3πλασιασμο του αριθμού των επισκεπτών στην Κρήτη!

Ακόμα και αν δεν επιτευχθεί ο τελικός στόχος του X 3, σίγουρα η χρονιά του 2027 θα κλείσει με X 1.2 και σε 3 με 5 χρόνια δηλαδή το 2027 με 2030 – 2032, θα πάει X 1.5, αν όχι και διπλασιασμό!

Αφήστε τώρα, τα επιπλέον προβλήματα που όλο και θα δυσκολεύουν, την οδήγηση στο ΒΟΑΚ, λόγω των δεινών της κλιματικής κρίσης και της κατάστασης του Οδοστρώματος, λόγω της παλαιότητας.

Δυστυχώς το κράτος θα συνεχίσει να σκέφτεται, όπως και για το αεροδρόμιο Ηρακλείου, Νίκος Καζαντζακης: δηλαδή, «γιατί να “πετάξουμε” χρήματα, αφού θα κάνουμε τον νέο ΒΟΑΚ!»

Οι αεροπορικές εταιρείες ήδη έχουν κάνει τα πλάνα τους, για να κάνουν την Κρήτη, σκαλοπάτι ( ΗUB ), για να ενώσουν την Απω Ανατολή με την Μακρινή Δύση ( FarWest ).
Η σήμανση στην Κρήτη ( επειδή κοστίζει ) είναι τόσο ελλιπής που ουσιαστικά είναι μόνο, γι’ αυτούς που ξέρουν να πάνε.

Πριν καθιερωθεί το GPS ήταν και το πρώτο παράπονο και των τότε τουριστών!
Η έλλειψη φωτισμού, οι τεράστιες εκπτώσεις των εργολάβων και τα έντονα καιρικά φαινόμενα λειτουργούν ” ευεργετικά, ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΚΙΑ ΩΡΑ ”

Η έλλειψη προστατευτικών μέτρων για τους οδηγούς μηχανών, τα εκατοντάδες ( εμπορικά ) πανηγύρια ιδιαίτερα τα ξημερώματα, τα ΣαββατοΚύριακα, ( γράψε καλύτερα ΧΟΡΟΕΣΠΕΡΙΔΕΣ ) με τα ουίσκια να ρέουν άφθονα και οι κούπες να πηγαινοέρχονται στις παρέες με DRONE ( ούτε η NASA το είχε καταφέρει ) και με παντελή έλλειψη οδικής συνείδησης και συμπεριφοράς, φθάσαμε στο σημείο να έχουμε ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ ΝΕΚΡΩΝ και μάλιστα τόσων ΝΕΩΝ.

Σε «χειρότερη» μοίρα από τους νεκρούς είναι δυστυχώς οι βαριά τραυματίες, που με τις μόνιμες βλάβες τους, υποφέρουν αυτοί οι ίδιοι, οι οικογένειες τους, συγγενείς και φίλοι και με μεγάλη επιβάρυνση του ίδιου του κράτους.

Εμείς επιτρέψαμε στις εκάστοτε κυβερνήσεις, μπλε, κόκκινες, αλλα ιδιαίτερα του ΠΑΣΟΚ, να θεωρεί την Κρήτη δεδομένη, ως ” Πράσινη Κρήτη ” με αποτέλεσμα το οδικό δίκτυο της Πρώτης Τουριστικής περιοχής της Ελλάδος να είναι το “αποπαίδι”, όλων των κυβερνητικών εξαγγελιών.

Η ολοκλήρωση, με Ευρωπαϊκές προδιαγραφές, του Εθνικού Οδικού Δικτύου της υπόλοιπης Ελλάδας, είναι εις βάρος του Τουρισμού της Κρήτης.

Μακάρι η Κρήτη να ήταν ” ήπειρος ” χωρίς αεροπορική ή ακτοπλοϊκή σύνδεση.
Το κόστος του ακτοπλοϊκού εισιτήριου, για μια 4τραμελη οικογένεια, με αυτοκίνητο, μετ’ επιστροφής, ισοδυναμεί σχεδόν με το μισό κόστος διακοπών στην Ηπειρωτική Ελλάδα.

Η Κρήτη ” δουλεύει ” για την Πελοπόννησο.

Αν δεν ήταν η Κρήτη, η Πελοπόννησος δεν θα πετύχαινέ ούτε τις ξενοδοχειακές τιμές που έχει σήμερα, ούτε και τις σημερινές πληρότητες.

Στην περίπτωση του ανατολικού Ρεθύμνου, με τον ΝΕΟ ΒΟΑΚ, θα υπάρξει μια φοβερή υποβάθμιση, ενώ υπήρχαν (τοπικές ) φωνές – προτάσεις προς το καλύτερο!

Ας σταματήσουμε να θεωρούμε δεδομένες τις ανθρωποθυσίες στο Βωμό της Ασφάλτου και ας προσπαθήσει ο καθ’ ένας από εμάς, από το δικό του μετερίζι, να αναλάβει πρωτοβουλίες, μήπως και σώσουμε κανένα Άνθρωπο, ιδιαίτερα νέο.

Πηγή: goodnet.gr

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This