Στο ίδιο έργο θεατές παραμένουν οι Έλληνες πολίτες όσον αφορά στην ασφάλεια των ελληνικών τρένων και όλα αυτά δεκαεννέα μήνες μετά το έγκλημα στα Τέμπη, όπου έχασαν τη ζωή τους 57 συνάνθρωποί μας. Κάθε φορά που επιλέγουν να μετακινηθούν με τρένο παίζουν τη ζωή τους «κορώνα γράμματα» μιας και η κουλτούρα ασφαλείας παραμένει «ανύπαρκτη» σύμφωνα με έγγραφο του ΕΟΔΑΣΑΑΜ.
Με αφορμή την παρ’ ολίγον τραγωδία με τον συρμό του Προαστιακού που εισήλθε στις γραμμές του Μετρό την περασμένη Πέμπτη (17/10), ο Εθνικός Οργανισμός Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών (ΕΟΔΑΣΑΑΜ) επισημαίνει ότι σχεδόν τίποτα δεν έχει αλλάξει στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας μας.
Το συμβούλιο του ΕΟΔΑΣΑΑΜ ζήτησε από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς την απαρέγκλιτη τήρηση των ορίων ταχύτητας των αμαξοστοιχιών καθώς και την απαρέγκλιτη τήρηση των φωτοσημάτων.
Όπως επισημαίνεται σε σχετικό έγγραφο, με επείγουσα σύστασή του στις 7 Ιουνίου, ο Εθνικός Οργανισμός Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών έχει ζητήσει την αλλαγή πρωτοκόλλου και μέσων επικοινωνίας. Κατόπιν, ακολούθησε νέα σύσταση με την οποία ζήτησε τον άμεσο και αποτελεσματικό καθαρισμό του σιδηροδρομικού δικτύου.
«Τα πρόσφατα περιστατικά της επαναλαμβανόμενης τοποθέτησης συρμών σε λανθασμένη διαδρομή καθώς και της παραβίασης φωτοσημάτων καθιστούν σαφές ότι ορισμένοι φορείς της σιδηροδρομικής κοινότητας 19 μήνες μετά την αδιανόητη τραγωδία των Τεμπών με τον αδόκητο χαμό 57 συνανθρώπων μας, δεν έχουν ακόμη υιοθετήσει την απαραίτητη για ένα σύγχρονο ευρωπαϊκό κράτος κουλτούρα ασφαλείας» υπογραμμίζει ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ.
Παράλληλα ζητά «μετ’ επιτάσεως την απαρέγκλιτη και αυστηρή τήρηση των κανονισμών καθώς και την παραδειγματική τιμωρία όσων ακόμη εξακολουθούν να παραβιάζουν τον Γενικό Κανονισμό Κίνησης, αλλά και την επιβράβευση όσων εργαζόμενων των σιδηροδρομικών φορέων τιμούν το λειτούργημα τους με την άψογη τήρηση των κανονισμών και των πρωτοκόλλων ασφαλείας».
«Είναι αυτονόητη υποχρέωση όλων η προστασία του επιβατικού κοινού και των εργαζόμενων στον σιδηρόδρομο και η ασφάλεια πέραν της ολοκλήρωσης και τοποθέτησης σε όλο το δίκτυο των ηλεκτρονικών συστημάτων (τηλεδιοίκησης και ψηφιακών μέσων επικοινωνίας) επιτυγχάνεται μόνο με την αυστηρή και απαρέγκλιτη τήρηση των κανονισμών» σημειώνει ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ.
Τέλος επισημαίνει ότι ο Οργανισμός έχει ήδη εκκινήσει την διερεύνηση όλων των επικίνδυνων για την ασφάλεια των σιδηροδρομικών μεταφορών πρόσφατων περιστατικών.
Δείτε επίσης:
- Παραλίγο νέα τραγωδία! Συρμός του προαστιακού έλαβε λάθος εντολή να μπει σε γραμμή του μετρό! Τι απαντά ο ΟΣΕ
- Σκληρή απάντηση των μηχανοδηγών για το νέο συμβάν στον Προαστιακό: «Άλλοι θα έπρεπε να έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα»
Στο ίδιο έργο Θεατές . Όσο οι Εθνικοί Εργολάβοι ( ΤΕΡΝΑ κ,λ,π ) συνεχίζουν να κερδίζουν από την κατασκευή δρόμων , βάζοντας Διόδια , Ο Σιδηρόδρομος θα συνεχίσει να μένει σε Άθλια κατάσταση , διότι εκεί το κέρδος τους σταματάει μόλις παραδώσουν το έργο . Εξάλλου Ο Αρμόδιος Υπουργός τι μας έχει πει ?
Η Ολοκλήρωση του έργου του Σιδηροδρόμου θα γίνει ελάχιστα πριν τις επόμενες εκλογές έτσι ώστε να στηθεί Θεατρική Παράσταση όπως αρμόζει στον Κύριο Μητσοτάκη .