Μόλις λίγες ημέρες μετά την καταγγελία 23χρονου άνδρα, που αναγκάστηκε να αποβιβαστεί από λεωφορείο στο Ίλιον, μετά τις φωνές του οδηγού, ένα νέο περιστατικό έρχεται στο «φως» με φόντο την αντιεπαγγελματική συμπεριφορά των εργαζομένων, αυτή τη φορά, στην Κηφισιά.
Όπως έγινε γνωστό, ένας εθελοντής πυροσβέστης δέχτηκε την οργή του οδηγού λεωφορείου, το πρωί του Σαββάτου, επειδή φορούσε…άρβυλα! Ο νεαρός επιβιβάστηκε στο λεωφορείο, φορώντας τη στολή του πυροσβέστη, με σκοπό να φτάσει στην Υπηρεσία του, όμως ξαφνικά βρέθηκε… στο περιθώριο.
Σύμφωνα με τα όσα περιέγραψε, ο εθελοντής περίμενε στη στάση που βρίσκεται μπροστά από την πλατεία της Κηφισιάς. Όταν μπήκε στο λεωφορείο, χτύπησε την κάρτα του, εντούτοις, όταν πήγε να καθίσει στη θέση του, ο οδηγός του οχήματος του είπε να κατέβει καθώς οι αρβύλες του θα….χαλάσουν το πάτωμα του λεωφορείου. Μάλιστα ήταν ένα από τα καινούργια λεωφορεία που κυκλοφορούν.
«Μου είπε ”Που πας; Σε παρακαλώ κατέβα κάτω γιατί θα κάνουν οι αρβύλες ζημιά στο πάτωμα”», κατήγγειλε ο νεαρός, σε τηλεοπτική εκπομπή.
Δείτε επίσης: 23χρονος κατήγγειλε οδηγό λεωφορείου που τον πέταξε έξω γιατί είχε μαζί την γάτα του
Ποιός δίνει αυτό το δικαίωμα στον κάθε Μ@Λ@ΚΑ να το παίζει ΣΕΡΙΦΗΣ στα Μ.Μ.Μ. Ο κάθε Κ@ΠΡΙΤΗΣ αποφασίζει και διατάσει λες και οι πολίτες είναι πρώτης ή δεύτερης κατηγορία και περνάνε από FACE CONTROLS του αγράμματου που το μόνο που κατόρθωσε ήταν να πάρει δίπλωμα (από το HARVARD) οδήγησης μεγάλου οχήματος. Μαζέψτε τον κάθε ΗΛΙΘΙΟ ΚΑΟΥΜΠΟΪ.
Εγώ έχω να κάνω μια ερώτηση προς όλους, αυτοί που συμπεριφέρονται με αυτό το τρόπο μήπως είναι οι ιδιώτες από τα ΚΤΕΛ που έβαλε η κυβέρνηση να δουλέψουν για να ιδιωτικοποιήσει έμμεσα με δόλο την ΣΤΑΣΥ ;
Εάν ισχύει αυτό μήπως γίνεται ντόρος σκόπιμα και προπαγάνδα με χρήση των πρόθυμων ΜΜΕ εναντίων των οδηγών που εργάζονται και αμείβονται από το δημόσιο φορέα;
Μήπως δυσφημούν πάλι ένα δημόσιο φορέα όπως κάνουν με τα νοσοκομεία π.χ. με απώτερο στόχο τη πρόκληση δυσαρέσκειας των πολίτων ώστε να εδραιώσουν επιχείρημα για το ξεπούλημα του στους ιδιώτες αργότερα ;;
Να ΘΥΜΪΣΩ στην Ομήγυρη και την μεταρρύθμιση – ιδιωτικοποίηση της ΕΑΣ το μακρινό 1992 που ευτυχώς δεν έγινε επι Κωνσταντίνου Μητσοτάκη
Το σχέδιο προέβλεπε μεταξύ άλλων το κλείσιμο της εταιρείας και την εκκαθάρισή της, την απόλυση περίπου 8 χιλιάδων υπαλλήλων, ρύθμιση των χρεών και δωρεάν παραχώρηση 1.700 λεωφορείων της ΕΑΣ. Προτεραιότητα στη χορήγηση αδειών είχαν οι οδηγοί που εργάζονταν ήδη στην επιχείρηση. Ήταν «οι νοικοκυραίοι», όπως τους είχε χαρακτηρίσει ο τότε υπουργός Σωτήρης Κούβελας. Η απόφαση όμως της κυβέρνησης έβγαλε στους δρόμους τους εργαζόμενους της εταιρείας, που άρχισαν απεργία διαρκείας.
Οι απεργοί χαρακτηρίστηκαν από την κυβέρνηση ως «Σταμουλοκολλάδες», εξαιτίας των δυναμικών τους κινητοποιήσεων και ορισμένων ακραίων αντιδράσεων όπως το ξεγύμνωμα στους ΣΕΠίτες. Στους δρόμους της Αθήνας επικρατούσε καθημερινά χάος, καθώς τα λεωφορεία ήταν ακινητοποιημένα στα αμαξοστάσια.
ΛΟΙΠΟΝ για σκεφτείτε γιατί έχουμε να κάνουμε με πανούργους μνησίκακους μοχθηρούς πολιτικους με προσωπικότητες που γειτνιάζουν στο φάσμα της ψυχοπάθειας που παίζουν με τις λέξεις, με τις έννοιες, τη λογική, με τη μνήμη μας που θέλουν να κάνουν το όνειρο των παλιών πραγματικότητα αλλιώς θα σκάσουν και αυτοί εαν δε τους βγεί και τώρα .
ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΝΗΡΟΙ