Μετρό Θεσσαλονίκης: «Κρίθηκε άγονος ο διαγωνισμός χωρίς επεξήγηση, το λογότυπο είναι αμήχανο»

Τι εξηγεί ο creative director άλλης εταιρείας, που συμμετείχε στον διαγωνισμό

Must Read

Λίγες ημέρες πριν από την επίσημη παράδοση του μετρό της Θεσσαλονίκης στο επιβατικό κοινό, το λογότυπο που επιλέχθηκε μετά από διαγωνισμό με απευθείας ανάθεση, συνεχίζει να προκαλεί θύελλα αντιδράσεων.

Παρά τους δύο διαγωνισμούς που προκηρύχθηκαν και τις αρκετές συμμετοχές για την υλοποίηση του λογότυπου, η οπτική ταυτότητα του μετρό Θεσσαλονίκης κοστολογήθηκε στα 30.000 ευρώ, ενώ δόθηκε σε απευθείας ανάθεση σε μία εταιρία γραφιστικής.

Ο creative director άλλης εταιρείας, που συμμετείχε στον διαγωνισμό αλλά απορρίφθηκε, Νίκος Γεωργόπουλος, υποστηρίζει πως δεν δόθηκε ποτέ «κάποια ιδιαίτερη εξήγηση».

«Κρίθηκε αγώνος ο διαγωνισμός χωρίς κάποια ιδιαίτερη επεξήγηση. Λέγανε ότι δεν θα λειτουργήσει στον αστικό ιστό και αυτή ήταν η δικαιολογία που λέγανε», ανέφερε αρχικά, μιλώντας νωρίτερα σήμερα το πρωί σε τηλεοπτική εκπομπή και συνέχισε:

«Το λογότυπο είναι αμήχανο και δεν ξέρουμε από πού έρχεται πού πάει και τι θέλει να πει ακριβώς. Ήταν μια φοβερή ευκαιρία για να δημιουργηθεί ένα σύμβολο για ένα τόσο εμβληματικό έργο. Εμείς κάναμε μια πρόταση για το λογότυπο και για την συνολική οπτική ταυτότητα».

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

  1. Το μετρό εδώ και 18 χρόνια έτοιμο και δεν το έβαλαν σε λειτουργία επειδή δεν είχε βρεθεί το λογότυπο αυτές είναι ολοκληρωμένες δουλειές και υπεύθυνες από τούς αρμόδιους τούς αξίζουν συγχαρητήρια και σκότωμα στην πλατεία για παραδειγματισμό.
    Έφαγαν δισεκατομμύρια ευρώ ενώ τούς απλούς πολίτες τούς τρέχουν για χρέη 100 ευρώ…….

  2. Το μετρό εδώ και 18 χρόνια έτοιμο και δεν το έβαλαν σε λειτουργία επειδή δεν είχε βρεθεί το λογότυπο αυτές είναι ολοκληρωμένες δουλειές και υπεύθυνες από τούς αρμόδιους τούς αξίζουν συγχαρητήρια και σκότωμα στην πλατεία για παραδειγματισμό.
    Έφαγαν δισεκατομμύρια ευρώ ενώ τούς απλούς πολίτες τούς τρέχουν για χρέη 100 ευρώ.

    • Εδώ πάει το κλασικό “Ακριβός στα πίτουρα και φτηνός στ αλεύρι ”
      Έχουν καταπιεί τις δεκάδες προσφυγές κατά του Μετρό του κάθε αριστερού ανθέλληνα που ζημίωσε με δις την χώρα και ασχολούνται με ψίχουλα 30χιλ ευρώ προ φορων Μόνο ένα υπάλληλο να στειλεις να βάλει σε 50 σημεία την πινακίδα το κόστος ξεπερνάει τα 10 χιλ βάλε φόρους βάλε υλικό πάνε τα χρήματα
      Βέβαια το τεράστιο κέρδος εινσι η τζάμπα διαφήμιση χιλιαπλασια του τιμήματος που φρόντισαν αξία οι λαικιστες τα κανάλια να αναδειξουν

      Ευγε τον Μάγκα που έκανε με 30 ψίχουλα την τεράστια διαφήμιση στο Μετρό

  3. Δίκαιο έχει ο Μικρούτσικος, δίχως το εγκριθέν μ να μου αρέσει , το άλλο το πράσινο αν και με πολύ φαντασία θυμίζει καθεδρικό ναό , προκαλεί πείσεις κλειστοφοβικα αντανακλαστικά , παραπέμποντας σε λαγούμια ….

    • Δίκαιο έχει ο Μικρούτσικος, δίχως το εγκριθέν μ να μου αρέσει , το άλλο το πράσινο, αν και με πολύ φαντασία θυμίζει καθεδρικό ναό , προκαλεί επίσης κλειστοφοβικα αντανακλαστικά , παραπέμποντας σε λαγούμια ….

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This