Kαταπέλτης είναι τα στοιχεία της Eurostat για το σιδηροδρομικό δίκτυο της Ελλάδας. Στα στοιχεία που έδωσε στην δημοσιότητα καταγράφεται ότι το 2022 μόλις το 37% ήταν ηλεκτροδοτούμενο την ώρα που στην Ευρωπαϊκή Ένωση το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 56,9%.
In 2022, 56.9% of EU railway lines were electrified🚝⚡️
EU regions with 100.0% electrified railway lines:
🇪🇸Comunidad Foral de Navarra, 🇪🇸La Rioja & 🇪🇸Illes Balears
🇳🇱Drenthe & 🇳🇱Flevoland
🇭🇷Grad Zagreb➡️https://t.co/1H7ZTdDFsM#EurostatRYB #WorldSustainableTransportDay pic.twitter.com/kjtdGEhxpE
— EU_Eurostat (@EU_Eurostat) November 26, 2024
Συγεκριμένα, από τα 1.990 χιλιόμετρα συνολικά του δικτύου, στα 737 υπάρχει ηλεκτροκίνηση ενώ στα 1.252 δεν υπάρχει, όπως φαίνεται στον σχετικό πίνακα της Ευρωπαϊκής Στατιστικής Υπηρεσίας.
Ηλεκτροδοτούμενο ήταν κυρίως το δίκτυο στην Αττική (158 σε σύνολο 200 χλμ.) και την Πελοπόννησο (49 από 81 χιλιόμετρα).
Στην Βόρεια Ελλάδα το ποσοστό της ηλεκτροκίνησης ήταν περίπου 20% (198 χιλιόμετρα σε σύνολο 1.000 χιλιομέτρων) και στην Κεντρική Ελλάδα το 48% (382 χιλιόμετρα σε σύνολο 790).
Δείτε επίσης:
- Βιτριολική ανάρτηση αδερφού θύματος στα Τέμπη για το νέο λογότυπο του ΟΣΕ
- Ο Οργανισμός Ατυχημάτων κρούει τον κώδωνα του κινδύνου: «Ανύπαρκτη η κουλτούρα ασφαλείας στα τρένα και μετά την τραγωδία στα Τέμπη»
- Ανατριχίλα με την καταγγελία εργαζομένων της Hellenic Train: «Δεν έχει αλλάξει τίποτα στους σιδηρόδρομους μετά το έγκλημα των Τεμπών»
Ναι μόνο που στην Ευρώπη έχουν 100άδες Γραμμές και εμείς 1 ΜΟΝΑΔΙΚΗ (Αθήνα – Θεσσαλονίκη)… και αυτήν ο Παπαδόπουλος την εφτιαξε!!!
Αυτοί (μεταπολίτευση) με 380δις € Ευρωπαϊκά πακέτα και 400δις € Χρέος, δεν μπόρεσαν να φτιάξουν δεύτερη γραμμή.