Εξοργιστικά όσα συμβαίνουν στον σιδηρόδρομο στην χώρα μας, με τους αρμοδίους να αδιαφορούν επιδεικτικά. Οι αποκαλύψεις πληθαίνουν για την ολιγωρία των Αρχών ενώ από θαύμα δεν έχουμε νέα Τέμπη. Την Τετάρτη ήρθε στην δημοσότητα μια παρ’ ολίγον τραγωδία στην Πιερία και συγκεκριμένα στον Κορινό Κατερίνης, όπου αποφεύχθηκε την τελευταία στιγμή σύγκρουση μεταξύ συρμού του Προαστιακού και αμαξοστοιχίας Intercity 57.
Ωστόσο, η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ) είχε προεδοποιήσει για τα προβλήμα στο σιδηροδρομικό δίκτυο όταν προηγήθηκε δεύτερο περιστατικό. Στην επιστολή που απέστειλαν στις διοικήσεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΕΟΔΑΣΑΜ και ΡΑΣ, οι μηχανοδηγοί αποκαλύπτουν ότι δεν είναι η πρώτη φορά που καταγράφεται τέτοιο συμβάν στην περιοχή του σιδηροδρομικού σταθμού Κορινός.
Η επιστολή της ΠΕΠΕ
«Κύριοι,
Την Δευτέρα 25/11/2024 η αμαξοστοιχία 2591 είχε ακινητοποιηθεί λόγω τεχνικού προβλήματος στον στάση Κορινός. Ακολουθούσε η αμαξοστοιχία IC 57. Σύμφωνα με τις αναφορές των 2 μηχανοδηγών της IC 57 ενώ η αμαξοστοιχία 2591 ήταν σταθμευμένη στον Σ.Σ. Κορινό η ένδειξη εισόδου σε αυτόν ήταν πράσινη, αντί για κόκκινη. Οι μηχανοδηγοί της IC 57 είχαν μειώσει την ταχύτητα τους, γνωρίζοντας ότι η προπορευόμενη αμαξ 2591 είχε καθυστέρηση 15 λεπτών και αντιμετώπιζε τεχνικά προβλήματα και έτσι απεφεύχθη η σύγκρουση.
Το περιστατικό αυτό δεν είναι το πρώτο στην περιοχή του Σ.Σ. Κορινός αλλά το 2ο τον τελευταίο χρόνο καθώς σύμφωνα με αναφορά άλλου μηχανοδηγού, που έχει κατατεθεί στην Hellenic Train, στις 16.12.2023 εκτελώντας την αμαξοστοιχία 11595 ενημερώθηκε από τον σταθμό Πλατέως –τηλεφωνικά λόγω κακής ποιότητας επικοινωνιών- ότι η αμαξοστοιχία IC 53 έχει ακινητοποιηθεί εντός του Σ.Σ. Κορινού λόγω τεχνικού προβλήματος αλλά η ένδειξη κάλυψης του σταθμού ήταν λανθασμένα πράσινη, αντί για κόκκινη! Ο μηχανοδηγός τότε άμεσα στάθμευσε την αμαξοστοιχία αναμένοντας νεότερες εντολές του Τηλεδιοικητή.
Όπως αντιλαμβάνεστε τα 2 αυτά συμβάντα έχουν λάβει χώρα σε περιοχή που υποτίθεται ότι λειτουργεί πλήρως η Τηλεδιοίκηση και τα φωτοσήματα.
Ζητάμε να μας απαντήσετε και να μας κοινοποιήσετε
Μέχρι την Πέμπτη 28/11/2024 το πόρισμα για το συμβάν με την αμαξοστοιχία 11595 της 16/12/2023 και ιδιαίτερα την έκθεση του Διαχειριστή Υποδομής ΟΣΕ για αυτό, με την πλήρη καταγραφή των ενδείξεων των φωτοσημάτων (κυρίων και ενδιάμεσων) στην περιοχή.
Την άμεση διερεύνηση του συμβάντος της 25/11/2024 στην ίδια ακριβώς περιοχή και την κοινοποίηση του αντίστοιχου πορίσματος.
Η Διοίκηση του ΟΣΕ οφείλει να απαντήσει γραπτώς αν καταγράφονται και είναι ορατές από την Τηλεδιοίκηση Λάρισας οι ενδείξεις των ενδιάμεσων φωτοσημάτων στην περιοχή ελέγχου της.
Απαιτούμε
Την άμεση λήψη κανονιστικών μέτρων για την προστασία της ασφάλειας της κυκλοφορίας στην περιοχή και την κοινοποίηση των εγγράφως στο Σωματείο μας και όλους τους μηχανοδηγούς καθώς είναι αντιληπτό ότι αυτές οι αστοχίες από την πλευρά του ΟΣΕ μπορεί να οδηγήσουν σε νέες τραγωδίες.
Με την επιφύλαξη παντός Νομίμου Δικαιώματος μας».
Δείτε επίσης:
- Παρ΄ολίγον νέα Τέμπη στην Πιερία: Intercity θα έπεφτε πάνω σε ακινητοποιημένο συρμό Προαστιακού
- Βιτριολική ανάρτηση αδερφού θύματος στα Τέμπη για το νέο λογότυπο του ΟΣΕ
- Κόλαφος η Eurostat: Mόλις το 37% του ελληνικού σιδηροδρόμου με ηλεκτρoκίνηση το 2022 – Στο 57% η ΕΕ
- «Καμπανάκι» κινδύνου από τους μηχανοδηγούς για τα άλυτα θέματα ασφαλείας!
Βρε παιδιά αυτός που έγραψε το πανω ποσό αγράμματος ήταν;!
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΑΣΦΑΛΕΣ ΔΊΚΤΥΟ ” είμαι το σωστό βρε αχαίρευτοι!
Όχι “ΑΣΦΑΛΗ ΔΙΚΤΥΟ” στουρναρια Ε στουρναρια?
Μου βγήκε το μάτι!
Οι μιζοτακηδες σε όλη την ιεραρχία έχουν βάλει τον αυτόματο πιλότο και ασχολούνται μόνο με τις μίζες τους