Σε μια θλιβερή συγκυρία, τον θάνατο ενός οδηγού το όχημα του οποίου συγκρούστηκε με τρένο, η Eurostat έδωσε στην δημοσιότητα την Παρασκευή τα στοιχεία για τα σιδηροδρομικά δυστυχήματα στην Ευρώπη. Για μια ακόμη φορά, η Ελλάδα καταγράφει μια τραγική πρωτιά: έχει τον μεγαλύτερο αριθμό θυμάτων ανά 1.000 χιλιόμετρα σιδηροδρομικών γραμμών, διπλάσιος από την δεύτερη Σλοβακία και πολλαπλάσιος του μέσου όρου της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Οι περισσότεροι νεκροί σε σιδηροδρομικά δυστυχήματα σημειώθηκαν στην Ελλάδα (22,3), την Σλοβακία (10,2) και την Πορτογαλία (5,9).
Οι λιγότεροι στην Φινλανδία (0,6), την Σουηδία και την Ισπανία (1,0).
Όπως αναφέρει η Ευρωπαϊκή Στατιστική Υπηρεσία, το 2023 ο αριθμός των νεκρών στην ΕΕ αυξήθηκε σε 841 έναντι 803 το 2022.
Περισσότεροι από τους μισούς θανάτους αφορούσαν σε άτομα στις ράγες (58%) ενώ το 27% αφορούσε σε χρήστες ισόπεδων διαβάσεων.
In 2023, the number of people killed in railway accidents in the EU rose to 841 deaths, compared with 803 in 2022.
🔸2023 was the second year with an increased number of rail transport fatalities, after a decreasing trend from 2010 to 2021.
Learn more ➡️ https://t.co/tBPl1QiFZl pic.twitter.com/0dYVLqrY3w
— EU_Eurostat (@EU_Eurostat) December 13, 2024
Φωτό αρχείου
Δείτε επίσης
- Ο Οργανισμός Ατυχημάτων κρούει τον κώδωνα του κινδύνου: «Ανύπαρκτη η κουλτούρα ασφαλείας στα τρένα και μετά την τραγωδία στα Τέμπη»
- Μενίδι: Τρένο διασχίζει διάβαση με ανεβασμένες μπάρες!
- Οι μηχανοδηγοί απαντούν με κινητοποιήσεις για την έλλειψη μέτρων ασφαλείας στον σιδηρόδρομο – Έκτακτα μέτρα ανακοίνωσε ο ΟΣΕ