Η Τεχνητή Νοημοσύνη τίθεται στην υπηρεσία της ΑΑΔΕ, καθώς με τη βοήθειά της οι «Ράμπο» της Εφορίας θα πραγματοποιούν σαρωτικούς ελέγχους στους λογαριασμούς των influencers για… τυχόν διαφυγόντα κέρδη.
Σύμφωνα με σημερινό ρεπορτάζ της ΕΡΤ, έχει καταγραφεί πως σε ορισμένες περιπτώσεις οι influencers δεν δηλώνουν τα έσοδά τους από τα προϊόντα που προβάλλουν μέσω των λογαριασμών τους στα social media και, ως εκ τούτου, οι «Ράμπο» της εφορίας θα ελέγχουν εξονυχιστικά τις φορολογικές τους δηλώσεις, αναφορικά με τις αναρτήσεις τους. Μάλιστα, η έρευνά τους θα επεκτείνεται και σε παλαιότερες αναρτήσεις, με ιδιαίτερη έμφαση να δίνεται σε εκείνους που δηλώνουν μικρά έσοδα, αλλά φαίνεται να διάγουν πολυτελή βίο, διαθέτοντας ακριβά αυτοκίνητα, διαμένοντας σε ακριβά ξενοδοχεία, κλπ.
Σημειώνεται πως οι influencers που έχουν μπει στο στόχαστρο της Εφορίας έχουν χωριστεί σε πέντε κατηγορίες, ως εξής:
- Nano influencers: Εκείνοι που έχουν από 1.000 έως 10.000 ακολούθους, οι οποίοι εκτιμάται ότι βγάζουν από 20 έως 100 ευρώ ανά ανάρτηση.
- Micro influencers: Από 10.000 έως 50.000 ακολούθους, με κέρδος από 30 έως 200 ευρώ ανά ανάρτηση.
- Mid–tier influencers: Από 50.000 έως 500.000 ακολούθους, με κέρδος από 80 έως 650 ευρώ ανά ανάρτηση.
- Macro influencers: Από 500.000 έως ένα εκατομμύριο ακολούθους, με κέρδος από 150 έως 1.500 ευρώ ανά ανάρτηση.
- Mega influencers: Πάνω από ένα εκατομμύριο ακολούθους, με κέρδος περισσότερα από 1.500 ευρώ ανά ανάρτηση.
Δείτε το ρεπορτάζ: