Στοιχείο «βόμβα» από Κοκοτσάκη για την έκρηξη – Τι αποκαλύπτουν εσωτερικά έγγραφα της Hellenic Train

Για πρώτη φορά εσωτερικά έγγραφα «αθωώνουν» τα έλαια σιλικόνης, γκρεμίζοντας το αφήγημα της κυβέρνησης

Must Read

Νέο στοιχείο-«βόμβα» που καταρρίπτει το αφήγημα της κυβέρνησης ότι η φωτιά  προκλήθηκε από έλαια σιλικόνης φέρνει στο φως ο πραγματογνώμονας και τεχνικός σύμβουλος των οικογενειών των θυμάτων στα Τέμπη, Βασίλης Κοκοτσάκης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η ομάδα εμπειρογνωμόνων επικαλείται εσωτερικά έγγραφα της Hellenic Train, σύμφωνα με τα οποία αποκλείεται τα έλαια σιλικόνης να προκάλεσαν τη μεγάλη φωτιά που σκότωσε επιβάτες που είχαν επιζήσει από τη σύγκρουση.

Ο κ.  Κοκοτσάκης και η ομάδα του επικαλούνται το υπηρεσιακό εσωτερικό έγγραφο της εταιρείας το είχε στη διάθεσή της η δημοσιογραφική ομάδα των Data Journalist που αποκάλυψε μεταξύ άλλων ότι ο Γιάννης Ξιφαράς ήταν το πρόσωπο που έδωσε εντολή για το μπάζωμα του σημείου της τραγωδίας.

Σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες στα έγγραφα αναφέρεται ότι αρκετές ημέρες μετά από τη σύγκρουση των τρένων, βρέθηκαν έλαια σιλικόνης σε υγρή κατάσταση στον περιβάλλοντα χώρο και ζητήθηκαν ειδικά συνεργεία για να προχωρήσουν σε άντληση.

Όπως τονίζει ο κ. Κοκοτσάκης: «Το στοιχείο αυτό (ένα επιπλέον) αποδεικνύει ότι το υλικό αυτό δεν συμμετείχε όχι μόνο στο φαινόμενο της πυρόσφαιρας, αλλά οι μεγαλύτερες του ποσότητες διέρρευσαν στο περιβάλλον στο οποίο παρέμειναν για αρκετές ημέρες» αναφέρει και συμπληρώνει: «Αποδεικνύει επιπλέον ότι τα εντεταλμένα όργανα που κλήθηκαν για αυτοψία και πραγματογνωμοσύνη δεν αντιλήφθηκαν ως έπρεπε την παρουσία του ελαίου αυτού, το οποίο στην συνέχεια θεωρήθηκε ως υπεύθυνο για την δημιουργία της πυρόσφαιρας».

Yπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με ρεπορτάζ της Realnews, στην έρευνα που πραγματοποίησε και ο Εθνικός Οργανισμός Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών (ΕΟΔΑΣΑΑΜ), έχουν βρεθεί ίχνη συμβατά με ξυλόλιο.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, στην έκθεση που θα παρουσιαστεί στις 27 Φεβρουαρίου αποτυπώνεται το συμπέρασμα ότι βρέθηκαν δύο διαφορετικά κατάλοιπα, από διαφορετικά καύσιμα, τα οποία σχετίζονται με το μεγάλο μανιτάρι φωτιάς μετά την σύγκρουση των τρένων. Το ένα από αυτά είναι συμβατό με το ξυλόλιο που βρέθηκε στον τρόπο της τραγωδίας.

Κοκοτσάκης: Επιβεβαιώνεται ο θάνατος επιβατών από εύφλεκτα υλικά καύσιμα!

Υπενθυμίζεται ότι την Πέμπτη, σε συμπληρωματική έκθεση για την τραγωδία στα Τέμπη ο κ. Κοκοτσάκης τονίζει ότι επιβεβαιώνεται το συμπέρασμα ότι επιβάτες που που σώθηκαν από τη σύγκρουση, βρήκαν φριχτό θάνατο από εύφλεκτα καύσιμα που ανεφλέγησαν.

Όπως σημειώνει, επιβεβαιώνεται «περαιτέρω ότι ο θάνατος πολλών εκ των διασωθέντων της σύγκρουσης των τρένων, οφείλεται σε εύφλεκτα καύσιμα υλικά τα οποία είχαν την δυνατότητα αυτόνομης διατήρησης της καύσης και των οποίων η συμπεριφορά δεν συνάδει με την συμπεριφορά καύσης του βασικού εξοπλισμού των 2 τρένων, αλλά και του δηλωμένου φορτίου αυτών».

Ο κ. Κοκοτσάκης σημειώνει ακόμη ότι «διαπιστώνεται η χωρίς καμία αμφιβολία ροή φλεγόμενων αυτών υγρών καυσίμων στα πρανή (λόγω κλίσης) της σιδηροδρομικής γραμμής, στο σημείο που κατέληξαν και εντοπίστηκαν τα συντρίμμια της επιβατικής μετά την σύγκρουση».

Αναλυτικά η ανάρτηση του κ. Κοκοτσάκη:

ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ
Κοκοτσάκης Βασίλης
Ειδικός Πραγματογνώμονας σε θέματα πυρκαγιών
Τεχνικός σύμβουλος Οικογενειών θυμάτων
Dr Παπαδάκης Μανόλης
Καθηγητής αναλυτικών Μαθηματικών Πανεπιστημίου Χιούστον
Ειδικός σε θέματα ανάλυσης βίντεο και Εικόνας
Χρυσός Μάρκος
Διπλ. Χημικός Μηχανικός
Πραγματογνώμονας σε θέματα μεταφοράς επικίνδυνων φορτίων

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΚΑΙ ΗΧΟΥ-ΚΑΜΕΡΑΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΔΟΥ & ΗΧΗΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟ 112

Στην έκθεση συμπεριλαμβάνονται και υποβάλλονται αρμοδίως:

1.Βίντεο-Στιγμιότυπα από την καταγραφή του δυστυχήματος από την κάμερα Ευαγγελισμός.

Στο βίντεο αυτό έχουν ενσωματωθεί και τα (2) δύο ηχητικά των δύο τηλεφώνων που ενεργοποίησαν την εφαρμογή ανίχνευσης σύγκρουσης προς το 112 , αμέσως μετά την παρέλευση 20’’ από την σύγκρουση των τρένων.

Η διαδικασία ενσωμάτωσης, απόλυτα ακριβής κατά την ταυτοποίηση και μεταφορά, αποτελεί ουσιαστικά μέθοδο σύνθεσης 3 δεδομένων σε ένα αρχείο , πραγματικών δηλ. γεγονότων που εκτυλίσσονται την ίδια χρονική στιγμή.

Είναι η μέθοδος που χρησιμοποιούν κατ’ εξοχήν οι ερευνητές αεροπορικών ατυχημάτων για να αποκτήσουν σφαιρική άποψη γεγονότων που συμβαίνουν την ίδια χρονική στιγμή, όπως αποτυπώνονται στους διαλόγους και βιντεοληπτικό υλικό, που καταγράφονται στον Πύργο ελέγχου , στα μαύρα κουτιά και στο πιλοτήριο των αεροσκαφών.

Από την σύνθεση αυτή διαπιστώνουμε έτι περαιτέρω σε σχέση με την προηγούμενη συναφή έκθεση μας:

Επιβεβαιώνεται περαιτέρω ότι ο Θάνατος πολλών εκ των διασωθέντων της σύγκρουσης των τρένων, οφείλεται σε εύφλεκτα καύσιμα υλικά τα οποία είχαν την δυνατότητα αυτόνομης διατήρησης της καύσης και των οποίων η συμπεριφορά δεν συνάδει με την συμπεριφορά καύσης του βασικού εξοπλισμού των 2 τρένων, αλλά και του ΔΗΛΩΜΕΝΟΥ φορτίου αυτών. Ο θάνατος αυτός επήλθε λόγω ακριβώς αυτής της καύσης και της έκθεσης των σωμάτων σε αυτήν και συνέβη όταν τα παραπάνω εύφλεκτα καύσιμα υλικά ανεφλέγησαν σε δεύτερο χρόνο και αφού το φαινόμενο της πυρόσφαιρας είχε ολοκληρωθεί.

Η κύρια εστία της παραπάνω καύσης εντοπίζεται στο σημείο το οποίο κατέληξε τμήμα της επιβατικής αμαξοστοιχίας(αριστερά της οθόνης) στην γραμμή καθόδου της σιδηροδρομικής γραμμής.

Οι εστίες αυτές παρουσιάζουν όλα τα στοιχεία και συμπεριφορά καύσης εύφλεκτων υγρών με πολύ χαμηλό σημείο ανάφλεξης , και παρουσιάζουν πίδακες και γλώσσες φωτιάς, ροή φλεγόμενων καυσίμων στα πρανή, όπως ακριβώς περιγράφουμε στην ήδη υποβληθείσα έκθεση(παράρτημα3).

Η διάρκεια της ηχογραφημένης κλήσης(συνολικά) είναι 5 λεπτά και 20 δευτερόλεπτα στο τέλος της οποίας δεν υπάρχει τόσο το μήνυμα , όσο και ενδείξεις ζωής γύρω από τις συσκευές , των οποίων (συσκευών) το τέλος βεβαιώνεται από την αποτυχία επανασύνδεσης από πλευράς υπαλλήλων του 112.

Το φαινόμενο επαναλαμβανόμενης καύσης με συνεχείς αναζωπυρώσεις λόγω συνεχιζόμενης διαρροής εύφλεκτου καυσίμου και η ροή αυτού στο πρανές αποδεικνύει την παρουσία υγρού εύφλεκτου υλικού , φαινόμενο το οποίο διήρκησε πολύ περισσότερο από τον χρόνο ζωής των ηχητικών μηνυμάτων και των διαλαμβανομένων σε αυτό διαλόγων.

Από την νέα σύνθεση-σύνδεση των δύο ηχητικών διαπιστώνεται η παρουσία στον χώρο περισσότερων διασωθέντων κατ’ αρχήν επιβατών , από όσων ακούγονται στην προηγούμενη σχετική ανάλυση μας. Αυτό πιστοποιείται από την ύπαρξη διαφορετικών φωνών και κραυγών απόγνωσης σε σχέση με προγενέστερη ανάλυση μας με την χρήση ενός μόνο αρχείου ήχου προς το 112.

Διαπιστώνεται επίσης η παρουσία σε δύο χωριστά διαφορετικά χρονικά σημεία, η ευκρινής φωνητική(άρα και φυσική) παρουσία άνδρα, ο οποίος προστρέχει για παροχή βοήθειας. Η φωνή του άνδρα αυτού είναι τόσο ευκρινής που μπορεί να αναγνωριστεί από τους οικείους του.

Από αυτές τις κραυγές αναγνωρίζεται ως αιτία θανάτου των επιβατών αυτών η έκθεση του σώματος τους στις φλόγες για τις οποίες οι διασωθέντες φαίνεται να είχαν τόσο αντίληψη όσο και επίγνωση της σε βάρος τους κατάστασης, την οποία και εκφράζουν με δραματικό τρόπο.

2. Βίντεο με αποσπάσματα από την καύση επί της επιβατικής αμαξοστοιχίας:

Στο βίντεο αυτό συμπυκνώσαμε και καταγράψαμε, στο χρονικό διάστημα αμέσως μετά την παύση των ηχογραφημένων μηνυμάτων, την συμπεριφορά της καύσης. Από αυτό προκύπτουν συχνές και αλλεπάλληλες αναζωπυρώσεις που ενώ έχουν μεγάλη ένταση, παρουσιάζουν περιοδικότητα ως προς την ένταση και διάρκεια, συμπεριφορά η οποία προϋποθέτει και αποδεικνύει την παρουσία εύφλεκτων υγρών καυσίμων και της περιοδικής διαρροής αυτών.

Διαπιστώνεται η χωρίς καμία αμφιβολία ροή φλεγόμενων αυτών υγρών καυσίμων στα πρανή (λόγω κλίσης) της σιδηροδρομικής γραμμής, στο σημείο που κατέληξαν και εντοπίστηκαν τα συντρίμμια της επιβατικής αμαξοστοιχίας μετά την σύγκρουση, διαπίστωση η οποία δεν αφήνει καμία αμφιβολία για το είδος της καύσης αλλά και της ταυτότητας του καιόμενου υλικού, όπως περιγράφεται στην προηγούμενη όμοια έκθεση μας.

Η παρούσα αφού συντάχθηκε, βεβαιώθηκε και υπογράφεται ως έπεται, αποτελεί δε συνέχεια όμοιας έκθεσης που περιλαμβάνεται στο παράρτημα 3, της οποίας αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα.

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

  1. Καλημέρα,

    Μπαίνω από αυτό το κανάλι για να σας πω για τις προσφορές και τις υπηρεσίες μας. Είμαι εκπρόσωπος του χρηματοπιστωτικού ιδρύματος “MERLIN FINANCE” σε συνεργασία με την pibank, που δραστηριοποιείται στην ευρωπαϊκή ήπειρο και προσφέρει χρηματοοικονομικές υπηρεσίες σε ιδιώτες και επιχειρήσεις. Έτσι, για το αυτοκίνητό σας, το σπίτι σας, τον γάμο σας, την εξυγίανση των χρεών σας, την πραγματοποίηση των έργων σας, εν ολίγοις για όλες τις οικονομικές σας ανάγκες όποια και αν είναι η αιτία… Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να περάσετε μια διαδικασία αξιόπιστη, γρήγορη και πολύ προσιτό.

    Συνήθως χρεώνουμε επιτόκιο 2%. Εάν ενδιαφέρεστε, επικοινωνήστε μαζί μας: bonthierry373 @ gmail.com

    Η ικανοποίηση του πελάτη είναι η μόνη μας επιλογή.

    στη διάθεσή σας

  2. Μάλιστα τώρα αρχίζουν και βγαίνουν τα καλά και που είμαστε ακόμη…φαντάζεστε να ανοίξουν τα τηλέφωνα εκείνο το διάστημα των εμπλεκομένων…πω πω τι θα ακούσουμε! Αλλά ευτυχώς η δικαιοσύνη έχει φροντίσει για αυτό …

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Διαβάζονται τώρα

spot_img

More Articles Like This