Δεν θα κυκλοφορήσουν τα ταξί την Μεγάλη Τρίτη 15 Απριλίου καθώς αποφασίστηκε 24ωρη προειδοποιητική απεργία για το ζήτημα της ελεύθερης πρόσβασης στις λεωφορειολωρίδες.
Το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) προχώρησε σε έκτακτη συνεδρίαση στην οποία ελήφθη η συγκεκριμένη απόφαση για την απεργία. Στη συνεδρίαση δεν συμμετείχαν οι δύο παρατάξεις της αντιπολίτευσης, Ενωτική Κίνηση Ταξί και Ανεξάρτητη Κίνηση Ραδιοταξί.
Το Συνδικάτο ζητά να ισχύσουν όσα αναφέρονται στο τελικό κείμενο του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας για τα οποία, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του «δεσμεύτηκε δημόσια η κυβέρνηση, μέσω του πρώην υφυπουργού Μεταφορών Βασίλη Οικονόμου».
Καταλήγοντας επισημαίνουν πως «το ΣΑΤΑ θα εξαντλήσει κάθε περιθώριο επικοινωνίας με τον κ. Κυρανάκη, προκειμένου να λυθεί οριστικά και χωρίς «ήξεις – αφήξεις» το θέμα της διέλευσης των έμφορτων Ταξί από τις ειδικές λωρίδες κυκλοφορίας».
Ολόκληρη η ανακοίνωση:
«Μετά την σημερινή (σ.σ. χθεσινή, 10 Απριλίου) δήλωση του Αναπληρωτή Υπουργού Μεταφορών κ. Κυρανάκη με την οποία απέκλεισε την διέλευση των έμφορτων ταξί από τις λεωφορειολωρίδες, το προεδρείο του ΣΑΤΑ συγκάλεσε έκτακτο διοικητικό συμβούλιο.
Σε αυτό αρνήθηκαν να συμμετάσχουν οι δύο παρατάξεις της αντιπολίτευσης
(Ενωτική Κίνηση Ταξί, Ανεξάρτητη Κίνηση Ραδιοταξί) ενώ ο κ. Δήμος δεν παρέστη
λόγω ασθένειας.
Η απόφαση που πήρε το Διοικητικό Συμβούλιο είναι 24ωρη προειδοποιητική
απεργία την Τρίτη 15/04/2025. Το ΣΑΤΑ ζητά να ισχύσουν όσα αναφέρονται στο τελικό κείμενο του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας για τα οποία δεσμεύτηκε ΔΗΜΟΣΙΑ η κυβέρνηση, μέσω του πρώην υφυπουργού Μεταφορών Βασίλη Οικονόμου. Το προεδρείο αδυνατεί να εξηγήσει την στάση των δύο παρατάξεων της αντιπολίτευσης και την αφήνει στην κρίση των συναδέλφων μας.
Σε κάθε περίπτωση, το ΣΑΤΑ θα εξαντλήσει κάθε περιθώριο επικοινωνίας με τον κ.
Κυρανάκη, προκειμένου να λυθεί οριστικά και χωρίς «ήξεις – αφήξεις» το θέμα της
διέλευσης των έμφορτων Ταξί από τις ειδικές λωρίδες κυκλοφορίας».
Δείτε επίσης:
Σύγκρουση Κυρανάκη-ΣΑΤΑ για τις λεωφορειολωρίδες